آنتوان گریزمان معتقد است اتلتیکو این توان را دارد تا فردا در نوکمپ بارسلونا را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا نیمار را به محض خروج از پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی جذب کند.
درگیری بارسا با عثمان دمبله ادامه دارد و با اعلام فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با تاتنهام در خوان گامپر نام این وینگر فرانسوی دیده نمی‌شود.
در قرارداد ایلکای گوندوگان بندی وجود دارد که اگر تا قبل از بازی نخست فصل قراردادش ثبت نشود، او می تواند آن را یکطرفه فسخ کند. قرارداد او هنوز در لالیگا ثبت نشده است.
جدایی عثمان دمبله از بارسلونا به جای یک معامله ورزشی به یک مشکل حقوقی پیچیده تبدیل شده است.
شایعاتی مبنی بر حضور فیلیپ کوتینیو در فوتبال عربستان یا قطر وجود دارد. در صورت انتقال این بازیکن، 50 درصد از درآمد فروش به بارسلونا خواهد رسید.
اگر هری مگوایر از منچستریونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکن سابق بارسا که این باشگاه 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.
هدف نقل و انتقالاتی جدید بارسلونا بردلی بارکولا، فوتبالیست فرانسوی از المپیک لیون است.
اگر مدیریت بارسلونا کاری انجام ندهد، سه‌شنبه هفته بعد ژاوی باید با 39 بازیکن در تمرینات کار کند که فشاری بی‌رحمانه را بر او وارد خواهد کرد.
باشگاه بارسلونا شاید بار دیگر در این تابستان به فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی، برای جدایی فشار بیاورد.
هرچند که نتانیاهو با لفاظی علیه کشورمان قصد سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی خود را دارد، اما جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده هیچ یک از اقدامات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
سرخیو بوسکتس که پیشنهادی از عربستان دریافت کرده همچنان به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا پاسخ نداده و این در حالی است که ژاوی او را برای تمدید قرارداد تحت فشار گذاشته است.
به نظر می رسد باشگاه اینتر قصدی برای جریمه لوکاکو و بارلا پس از درگیری در بازی برابر سمپدوریا ندارد.
بارسا در سه بازی بعدی خود کار چندان سختی پیش رو ندارد(به غیر از بازی با بتیس) در حالی که تقویم رئال بسیار دشوار است. به خصوص که بارسا در سه بازی پیش رو زودتر از رئال به میدان می رود.
در ضربات پنالتی لواندوفسکی، کسیه، فاتی و پدری برای بارسلونا و خوسه و مورون برای بتیس گل‌زنی کردند و خوانمی و کاروالیو ضربه پنالتی‌شان را از دست دادند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که فشار کسب جام در فصل جاری را کاملا حس می‌کند.
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی قشرهای پردرآمد تلاش می‌کنند، با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت یا به شماره کارت حواله کنید.‏
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی اقشار پردرآمد تلاش می‌کنند با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید: که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت کنید یا به شماره کارت حواله کنید.‏
پابلو توره شب گذشته از دقیقه 77 بازی بارسا و بیلبائو وارد زمین شد تا اولین بازی خود در لالیگا را انجام دهد. او از استرس و فشار عصبی زیادش قبل از ورود به زمین گفت.
مدیران یوونتوس به ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسا، برای فسخ قرارداد هرچه سریع‌تر با این باشگاه فشار آورده‌اند.
مدیر اجرایی بایرلورکوزن از اقدامات باشگاه بارسلونا برای فرار از بحران اقتصادی انتقاد کرد.
جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، قصد داشت از یوفا برای دریافت وامی هنگفت کمک بگیرد ولی با پاسخ منفی روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ