چشمان آن‌ها به این جانوران این اجازه را می‌دهد تا در فاصله ۳۰۰ متری نیز شکار را تشخیص دهند و راه رفتن موج‌دارشان باعث می‌شود سرشان به جلو و عقب بچرخد. این بدان معناست که آن‌ها همیشه مراقب هستند. آن‌ها رحم ندارند و با عضلات قوی گلو و گردن خود می‌توانند به سرعت وعده غذایی خود را پایین بکشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
برخی از فلفل‌ها، مانند «نفس اژدها»، آنقدر تند هستند که تاول زدن به تنهایی نمی‌تواند از آن گرما محافظت کند. در عوض، کپسایسین آن‌ها در تاول‌ها نفوذ می‌کند و به فعال کردن گیرنده‌های انتهای عصبی زیر آن‌ها ادامه می‌دهد که می‌تواند منجر به احساس سوزش دردناکی شود که حداقل ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
چنگدو جی-۱۰ یک هواپیمای جنگنده چندمنظوره است که توسط شرکت چنگدوی چین برای ارتش چین طراحی و تولید شده‌است. این هواپیما، که در غرب به نام «اژد‌های نیرومند» معروف است، می‌تواند به‌طور هم‌زمان به عنوان یک جنگنده و یک هواپیمای تهاجمی ایفای نقش کند. این هواپیما برای اجرای عملیات در هرگونه شرایط آب و هوایی در شب و روز طراحی شده‌است.
صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت تولد مهدی طارمی پوستری برای ستاره فوتبال ایران با نماد اژدها طراحی کرد.
لاکهید U ۲ جهت پرواز در ارتفاع بسیار بلند و همچنین همه شرایط آب و هوایی شبانه‌روز تا ارتفاع ۲۱ کیلومتری تولید شده‌است.
شبگرد پرنده بی‌نظیری است که برای زنده ماندن در طبیعت قابلیت‌های گوناگونی به دست آورده است. این پرنده شب‌زی سریع پرواز می‌کند و استاد فریب دادن شکارچیان و استتار است.
هم تیمی‌های ارلینگ هالند در منچسترسیتی به او لقب «دیمون» را داده‌اند چون فکر می‌کنند او بسیار شبیه شخصیت «دیمون تارگارین» در سریال «خانه اژدها» است.
ماموریت اصلی مریخ‌نورد کنجکاوی جمع‌آوری داده‌ها و تعیین اینکه آیا سیاره سرخ تا به حال برای حیات میکرو باکتریایی بسیار کوچک قابل سکونت بوده یا خیر، است.
دانشیارپروفسور کنراد هاسکین، اکولوژیست زمینی در دانشگاه جیمز کوک، در طی یک بررسی چهار روزه از جزیره، و در اعماق زیستگاه بولدری (نوعی پوشش خاکی است که همراه با سنگ است) که پوشیده از درختان انجیر و سرخس است با این گونه از مارمولک برخورد کرد.
دراکن که در زبان‌های گوناگون به اژد‌ها ترجمه شده است، در حقیقت کایت معنی می‌دهد. اریک برت مهندس مشهور ساب با تیمی متشکل از ۵۰۰ متخصص صنایع هوایی پروژه ساخت ساب ۳۵ دراکن را پیش بردند. جنگنده رهگیری مافوق صوت که برخی از اولین‌ها را ممکن کرد.
Markmitchelli میلیون‌ها سال پس از مرگش در سال ۲۰۱۷ کشف شد. این دایناسور زره پوش آنقدر به خوبی حفظ شده است که می‌توانیم تصور کنیم که در زندگی چگونه به نظر می‌رسید.
تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الریان در دومین بازی خود در جام جهانی به مصاف ولز می‌رود.
(عکس) توئیت حمایت اژدها از شاهزاده‌ی ایرانی در جام جهانی
مارمولک کمربند آرمادیلو، مارمولک بومی استان‌های کیپ شمالی و غربی آفریقای جنوبی است، ما را به یاد چیزی جز یک اژد‌های کوچک نمی‌اندازد. این شباهت به ویژه زمانی که آن‌ها برای محافظت از خود در برابر خطر - رفتاری که نام آن‌ها را به ارمغان آورده است - خود را جمع می‌کنند، آشکار می‌شود.
سایت مشهور ۴۳۳ طرحی جالب از تقابل اژد‌ها و مار افعی منتشر و از تقابل ستاره ایران با ستاره آرژانتین صحبت کرد.
پورتو با مهدی طارمی نیز با اینترمیلانی روبه‌رو خواهد شد که در مرحله گروهی بارسلونا را از دور رقابت‌ها کنار زد. اینترمیلان در سری‌آ اکنون شرایط مثبتی ندارد و شب گذشته نیز در دربی ایتالیا مغلوب یوونتوس شد.
باشگاه پورتو پوستری زیبا با ستاره ایرانی برای دیدار با اتلتیکو مادرید منتشر کرد که در آن قدرت این مهاجم ایرانی در مقابل ستارگان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید را نشان می‌دهد
مهدی طارمی با ثبت دو گل و یک اثرگذاری مثبت روی گل سوم پورتو به بروژ به عنوان بهترین بازیکن این دیدار از سوی یوفا انتخاب شد. عنوان ام وی پی به اوتاویو کاپیتان پورتو رسید و گلر اژدها نیز جایزه کلین‌شیت را دریافت کرد
نیک لانگریج دیرینه شناس جانوری از دانشگاه بث انگلستان در توصیف این مارمولک دوران کرتاسه می‌گوید: یک اژد‌های کومودو را تصور کنید که با کوسه سفید بزرگ، دایناسور تی‌رکس و نهنگ قاتل ترکیب شده باشد.
باشگاه منچسترسیتی به بهانه شروع سریال House of the Dragon  (خاندان اژدها) و بازی با نیوکاسل، پوستر جالبی را منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ