سایت اتحادیه جهانی کشتی جدیدترین رنکینگ کشتی گیران آزادکار را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
بسیاری در فضای مجازی با عیسی تسویه‌حساب کرده و گناهش را نابخشودنی توصیف کردند. عیسی به دو دلیل عمده مورد اتهام قرار گرفته بود؛ یکی اینکه پرسپولیس را به مقصد سپاهان ترک کرده و دیگر اینکه عشق قدیمی را به پول فروخته است. البته قضاوت‌کردن این مهاجم در این برهه از زندگی‌اش کار سختی است؛ ولی هرچه باشد، به نظر می‌رسد «پول» در این تصمیم نقش بسزایی داشته است
سقوط صادرات نفت عربستان به پایین‌ترین رکورد ۲۱ ماهه
پل راه‌آهن بر روی رودخانه لاگن در پی بارش باران‌های شدید که موجب طغیان رودخانه شد، فرو ریخت.
مومنی اظهار داشت: براساس گزارش سازمان شفافیت بین المللی، در سال ۱۳۸۳، رتبه پاکدامنی ایران ۸۷ بود، این رقم در سال ۱۳۸۷ به ۱۴۱ رسید و ما ۵۳ رتبه سقوط به سمت فاسدترین کشورهای دنیا داشتیم. وقتی این سقوط بر ملا شد، منطق‌های رفتاری اینکه چرا آن جهش غیرعادی در فساد رخ داده، با در نظرداشتن تک تک نشانه‌هایی که متفکران بزرگ مطرح کرده اند، قابل درک بود.
مقامات نظامی روسیه اعلام کردند یک جنگنده سوخو-۳۰ ارتش این کشور ساعاتی پیش در منطقه کالینینگراد سقوط کرده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
سکه امروز نسبت به هفته گذشته با کاهش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
کاروان ورزش دانشجویان ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد که به میزبانی چین برگزار می شود، در جایگاه نهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفته است.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
صبح امروز یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام سقوط کرد و هر دو سرنشین آن جان باختند.
اتحادیه جهانی کشتی آخرین رده‌بندی جدول اوزان دهگانه را اعلام کرد.
در دو روز اخیر بورس به صورت سنگینی سقوط کرده است و بسیاری از سهامداران این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا اتفاقات سال ۹۹ در حال وقوع است؟ در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که دلیل ریزش بورس ۱۴۰۲ مشابه بورس ۱۳۹۹ است؟
رنکینگ جدید برترین آزادکاران جهان از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد و رحمان عموزاد تنها کشتی‌گیر ایرانی در بین نفرات صدرنشین اوزان دهگانه است.
رحمان عموزاد تنها صدرنشین کشتی آزاد ایران در رنکینگ جدید اتحادیه جهانی کشتی است.
آنا نوشت: سایت اتحادیه جهانی کشتی جدیدترین رنکینگ کشتی گیران آزادکار را اعلام کرد.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: آمریکا پس از تعلل ۹ روزه، معافیت تحریمی سوریه را اعلام کرد وتبعیض در کمک به مردم زلزله‌زده سوریه و ترکیه یک نوع سقوط و انحطاط انسانی و اخلاقی بود.
تازه‌ترین رنکینگ برترن آزادکاران جهان در سال ۲۰۲۲ از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد که طی آن رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود قرار گرفتند.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی، یزدانی و گرایی سقوط کردند تا قاسمپور و عموزاد تنها صدرنشین‌های کشتی ایران باشند
اتحادیه جهانی کشتی در پایان رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۲ جهان در صربستان، رنکینگ جدید برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان را اعلام کرد
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و معرفی برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان، رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود ایستادند.
طی حدود یک دهه اخیر تنها دیویدتیلور آمریکایی موفق شده از پس پهلوان جویباری برآید، اتحادیه جهانی کشتی در اقدامی بحث‌انگیز یزدانی را به رده چهارم تقليل داد
پس از نمایش مستند "بر سرخاک" که درباره موضوع چالش برانگیز فرسایش خاک است، علیرضا بهرامی شاعر و روزنامه نگار که اجرای این برنامه را برعهده داشت، یادی کرد از خبرنگاران از دسته رفته و همکارانی که در خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در این سال ها به سفر ابدی رفتند و یادآور شد: امروز که اینجا جمع شدیم، سالگرد سقوط هواپیما سی ۱۳۰ خبرنگاران و از دست دادن دو همکارانمان حسن قریب و اسماعیل عمرانی هم هست و حالا اینجا جمع شدیم برای فقدان دو همکار دیگرمان که کمتر از یک سال است که آنها را از دست داده ایم، مهشاد کریمی و همکار عزیزش ریحانه یاسینی (خبرنگار ایرنا) که در سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه از دنیا رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ