عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: از آنجایی که تعداد نیروهای سازمان تعزیرات برای نظارت بر بازار کم است، باید از ظرفیت بسیج هم برای نظارت بر بازار شب عید استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
مدیر کل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی درباره علت کمبود شکر در بازار گفت: هیچ گونه کمبودی در زمینه شکر و کالاهای دیگری وجود ندارد.
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای از عرضه اولیه سهام شرکت بهار رز عاليس چناران به روش ترکیبی در نماد معاملاتی "عالیس1" خبر داد. جزییات و زمان این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
اولین جلسه کارگروه بررسی وضعیت ایمنی بازار بزرگ تهران در سال جاری، با دستور دادسرای ناحیه ۱۲ تهران و به منظور گزارش گیری از اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های متولی برگزار شد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن در مجلس را تشریح کرد.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از هشت سال است که یک بازار انحصاری سرویس پیامک انبوه بین هشت شرکت متمرکز شده است که مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت مجلس بر بازار و توجه به اقتصاد و معیشت مردم شد.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه مشکل توزیع مرغ گرم در بازار مشهد نیست، گفت: شهروندان نگران کمبود گوشت مرغ در بازار نباشند.
وزیر دادگستری گفت: گشت‌های مشترک نظارت بر بازار در ایام نوروز به‌زودی فعال می‌شوند.
عضو کمیسیون اقتصادی با تأکید بر لزوم اخذ مالیات بر عایدی سرمایه در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا، گفت: نظم دادن به بازار تنها با اعمال و نظارت دقیق قانون شدنی است.
رئيس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ حداقل مهلتی که برای استفاده از حق تقدم ذکر شده حداقل ۶۰ روز است که زیاد به نظر می‌رسد.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دیروز اولین محموله وارداتی پیاز به میزان هزار تن ثبت سفارش و وارد بند جاسک شد که پیش بینی ما واردات ۵۰ هزار تن پیاز است.
معاونت نظارت بازار فرابورس ایران طی اطلاعیه‌ای دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات سهام و حق تقدم خرید سهام در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس ایران را تشریح کرد.
وزیر دادگستری گفت: دولت در موضوع نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها با جدیت عمل می‌کند و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در این حوزه بهره می‌برد.
سرپرست مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: شرکتی که متقاضی ورود بر سرمایه است ابتدا باید دستورالعمل پذیرش را رعایت کند.
مدیرکل نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون تولید مرغ در کشور، روزانه حدود ۸۰۰ تن بیش از نیاز بازار است.
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازنشستگی موضوع قانون بازار اوراق بهادار به منظور سرمایه گذاری طیف گسترده مردم در بازار سرمایه طراحی شد.
مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: براساس پیگیری های انجام شده، صندوق توسعه ملی امروز (یکشنبه) مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می‌کند.
بازار خودروی کشور طی سنوات گذشته در خلا خودروهای وارداتی، تبدیل به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران شده است؛ تا جاییکه مونتاژی ها با دلار ۶۰ تا ۷۰ هزار تومانی فروخته می شوند.
مشهد ـ کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار ویژه دهه آخر صفر در استان از ۱۵ شهریور خبر داد.
در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ سیاست‌های برنامه هفتم توسعه کشور از جانب مقام معظم رهبری به دولت، روند تهیه، تدوین و تصویب آن در هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی در چارچوب زمان بندی مناسب و دقیق صورت گیرد.
فرآیند تهیه، تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه کشور و نیز ساز و کار تنظیم و نظارت بر بازار در نشست مشترک سران قوا مورد بررسی قرار گرفت.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: پاره‌ای عوامل به گرانی قیمت تمام شده رب گوجه فرنگی دامن زده است.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی مشهد گفت: به منظور جلوگیری از افزایش نرخ کالا و تأمین کالاهای موردنیاز گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار مشهد افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ