نماز عید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماز عید سعید فطر صبح امروز شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور، به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد. ­
خطبه‌های حضرت آیت الله خامنه‌ای در نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز شد.
نماز عید سعید فطر پس از وقفه سه ساله به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.
نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز شد.
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد. ­
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد. ­
بعد از نماز صبح درهای مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روی نمازگزاران باز شد.
بعد از نماز صبح درب‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) جهت اقامه نماز پرشکوه عید سعید فطر، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به روی نمازگزاران باز شدند.
بنا بر اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، در‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت چهار صبح شنبه باز است و برنامه‌های ویژه جایگاه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب، در حدود ساعت هشت صبح اقامه خواهد شد.
طبق اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، نماز عید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب، در حدود ساعت ۸ صبح اقامه خواهد شد.
نماز عید فطر و قربان در زمان حضور امام علیه السلام واجب است و باید با جماعت خوانده شود، و در زمان ما که امام علیه السلام غایب است، مستحب بوده و می‌شود آن را با جماعت یا فرادی خواند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به مناسبت عید فطر و به منظور پاکسازی مصلی، ۱۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.
نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مصلای امام خمینی (ره) تهران اقامه خواهد شد.
متروی تهران به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران به محل اقامه نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)، سرویس‌دهی در تمام خطوط مترو را افزایش می‌دهد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم نماز عید فطر که در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود خدمت‌رسانی می‌کند.
حجت‌الاسلام نوری در ادامه گفت: با هماهنگی پلیس و شهرداری تهران، درب‌های مصلی تهران از نماز صبح که حدود ۴ صبح خواهد بود، بازگشایی خواهد شد و از ساعت ۸ صبح نیز نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب برپا خواهد شد. قرار است در نشست خبری که رئیس پلیس راهور در طول هفته جاری خواهد داشت مسیر‌های منتهی به مصلی از طریق وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعلام شود.
نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران اعلام کرد که نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و به امامت رهبر انقلاب (مدظله العالی) برگزار خواهد شد.
عید فطر، عید جوایز شناخته می‌شود؛ چنان که در دعای امام باقر ـ علیه السلام ـ در هنگام رفتن برای اقامه نماز عید فطر آمده است: «فإن الیک یا سیدی تهیئنی و تعبئتی و اعدادی و استعدادی رجاء و فدک و جوائزک و نوافلک؛ من آماده و مجهز شده ام به امید بخشش دریافت هدایا و جوایز و فضل و کرم تو.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ