آنتی اکسیدان های موجود در ریواس به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند که از ما در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب سلولی محافظت می کند. خواص آنتی اکسیدان ها برای مبارزه با رادیکال های آزاد ممکن است خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می‌شود و از دیرباز هم به عنوان ادویه و هم به عنوان دارویی سنتی استفاده شده است.
سیر و پیاز در ادبیات ما استعاره است از چیزهای بدبو، بدقیافه و... ولی اگر از بو و قیافه‌شان بگذرید، بچه‌های این خانواده آن‌قدر خاصیت دارند که خیلی از خوشبوها و خوش‌قیافه‌های گیاهان هم به گرد پایشان نمی‌رسند.
میوه‌ها خواص مختلفی برای بدن دارند، زیرا مواد مغذی مورد نیاز را فراهم کرده و مانع از ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شوند. یکی از خواص مورد توجه میوه‌ها کمک به حفظ سلامت پوست است که موجب طراوت و شادابی سلول‌های پوستی می‌شوند.
از سنجد می‌توان در درمان بسیاری از امراض استفاده کرد؛ مصرف سنجد، کلیه‌ها را گرم و بواسیر را درمان می‌کند. ادرار اگر قطره‌قطره بیاید، با پودر سنجد روان می‌شود؛ بازوان و ساق‌ها را نیرومند می‌کند. سنجد، عفونت ریه را خشک و آب‌آوری شش‌ها را درمان می‌کند؛ کمبود ویتامین C بدن را رفع می‌کند. سنجد خاصیت آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی دارد و با ویتامین K به نبرد سموم معده و روده می‌رود.
وقتی عکسی تاریخی ثبت می‌شود، عکاس یک کادر خاص با توجه به هنر و چیزی که می‌خواهد بیان کند، می‌بننند، اما در ورای این کادر برخی چیز فنا می‌شوند و هرگز دیده نمی‌شوند.
محققان می‌گویند دریافت نکردن فلاوانول‌های کافی- ترکیبات طبیعی موجود در میوه‌ها، سبزیجات و حتی شکلات- می‌تواند منجر به کاهش حافظه مرتبط با افزایش سن شود.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، با انتشار عکسی نشان داد که از روش خاص ورزشکاران بزرگ برای حفظ آمادگی‌اش استفاده می‌کند.
زهر زنبور عسل یک مایع بی رنگ، بی بو، تلخ و اسیدی است که حاوی چندین مولکول فعال است. این ترکیب دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است و برای بسیاری از بیماری‌ها از سرطان و آرتریت روماتوئید گرفته تا آلزایمر استفاده می‌شود.
آلوئه‌ورا مملو از ویتامین‌های 12 A،C ، E، B، فولیک اسید و کولین و سرشار از مواد معدنی نظیر کلسیم، مس، منیزیم، منگنز، سلنیوم، سدیم، زینک و پتاسیم است که به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند.
ریحان در برخی کشور‌ها فقط یک سبزی است، ولی دربسیاری جا‌ها مخصوصا هند مصرف پزشکی گسترده دارد.
در مطالعات متعدد، کورکومین، یک ترکیب قوی در زردچوبه شناخته شده است که می‌تواند تورم بدن را کاهش دهد. یکی از راه‌های افزایش مصرف زردچوبه، اضافه کردن آن به غذا‌ها هنگام آشپزی است که در اکثر غذا‌ها از زردچوبه استفاده می‌کنیم.
محققان دریافتند که نخود به دلیل اینکه یک منبع عالی از مواد معدنی نظیر پتاسیم، منیزیم و … است، می‌تواند به بهبود سطح سلامت قلب و عروق کمک کند و از بروز بیماری‌های قلبی که تحدید کننده جدی زندگی انسان به شمار می‌روند، جلوگیری کند.
اگر بالنگ خشک را در داخل لباس بگذارند از بید یا مورزدگی آن جلوگیری می‌کند. اگر بالنگ را در روغن کنجد حل کرده و بگذارند روغن مدتی بماند، روغن حاصل برای سیاتیک و درد مفاصل، دردهای عصبی و کمر درد، درد مثانه مفید است که به صورت خوراکی و ضمادی مصرف می‌شود.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
ماساژ درمانی در سالمندان می‎تواند فواید زیادی مثل بهبود تعادل و راه رفتن، افزایش جریان خون در اندام ها، کاهش استرس، بهبود خواب و... داشته باشد
فراموش نکنید که شب، قبل از خواب این کار را انجام دهید و بعد از آن چیزی نخورید. انار پخته برای سرماخوردگی فوق العاده است.
علیرغم پیشرفت‌های بزرگ صورت گرفته فناوری بارورسازی ابرها هنوز یک صنعت خاص است و راه حل معجزه آسایی را ارائه نمی‌دهد.
علیرغم پیشرفت‌های بزرگ صورت گرفته فناوری بارورسازی ابرها هنوز یک صنعت خاص است و راه حل معجزه آسایی را ارائه نمی‌دهد.
مجری و گزارشگر مشهور فوتبال ایران که یکی از عوامل بروز ناهماهنگی در مراسم امروز رونمایی از کاپ جام جهانی قلمداد شده بود، از خودش دفاع کرد.
محبوبیت جو بایدن رئیس جمهوری امریکا افزایش یافته و نامزد‌های جمهوری خواه ضعیف به نظر می‌رسند. میانگین رتبه محبوبیت بایدن ظرف مدت یک ماه ۵ امتیاز افزایش یافته است.
یک سرباز روس که در سنگر خوابیده پس از پرتاب بمب توسط پهپاد اوکراینی به طور معجزه آسایی از انفجار جان سالم به در برد.
اولین کار آزمایی ژن درمانی که یک کودک مبتلا به نوعی نقص ایمنی خاص و شدید به نام ada-scid را درمان کرد در سال ۱۹۹۰ میلادی انجام شد. این کار به سرعت به ایجاد یک داروی در دسترس منجر نشد، اما راه را برای چندین جایگزین دیگر هموار ساخت.
عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در کتب قدیمی چین، از میوه عناب به عنوان یکی از ۵ میوه مهم در چین یاد شده است که زیاد کننده طول عمر، افزایش‌دهنده کیفیت خواب و تنظیم کننده هضم است.
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ