وزیر امورخارجه صدور قطعنامه مداخله جویانه و نامتعارف پارلمان اروپا را محکوم کرد و گفت: بی تردید تبعات منفی چنین رفتارهای احساسی برای اروپا هزینه زا می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگاه امنیتی و انتظامی صرف به مسئله، مبدّل کردن حجاب به کلاف سردرگم است؛ نه قانون می‌تواند به نتیجه برسد و نه قانونگذار به اهدافش می‌رسد و طرفی از قانونِ برخاسته از امنیت نخواهیم بست. قانونی نیاز است که همه زوایای فکری، احساسی، اخلاقی و رفتاری زیر سایه مباحث دینی، سیاسی و اجتماعی در آن لحاظ شود تا ان شاءالله شاهد قانون خوبی باشیم.
فواید زیادی در احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی وجود دارد. اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، بیش‌تر احتمال دارد رفتار‌های سالمی مثل ورزش منظم و تغذیه سالم را در پیش بگیرید. البته این امکان نیز هست که اگر حس کنید از سن واقعی‌تان جوان‌تر هستید، خطرپذیرتر بشوید؛ بنابراین احساس جوان‌تر بودن از سن واقعی (نه همیشه، اما اغلب) پیامد‌های مثبتی دارد.
مردم و طبقه متوسط طی دهه‌های اخیر بار‌ها پالس ارسال کرده‌اند که جامعه به وضع خطرناکی رسیده است. طبقه متوسط هنوز هم معتقد است که باید از مسیر رفتار‌های مدنی حرکت و از رفتار‌های رادیکال و انقلابی دوری کند. طبقه متوسط، چون قبلا مسیر انقلاب را یک بار طی کرده، دیگر به راحتی به آن تن نمی‌دهد. در ایران یک لایه از طبقه متوسط اقتصادی و یک لایه فرهنگی و اجتماعی است. طبقه متوسط احساس می‌کند دهه‌هاست در حال هزینه دادن و مشارکت کردن است، اما دستاوردی کسب نکرده است.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
کامبیز نوروزی، حقوقدان و فعال رسانه‌ای، در واکنش به بستن اپلیکیشن طاقچه، گفت: با این شیوه‌های رفتاری، ما در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و آسیب می‌بینیم و متأسفانه جریان‌هایی که به بهانه حجاب به این شیوه‌های برخورد متوسل می‌شوند، اساسا هیچ مسئولیتی در این بخش احساس نمی‌کنند و به آسیب‌های این شیوه رفتار بی‌اعتنا هستند.
به نظر می‌رسد این رفتار‌های خلاف قانون اساسی که علیرغم تذکر‌های صریح و چند باره رهبری همچنان در حال تکرار است، نیازمند ورود جدی نهاد‌های نظارتی درون و بیرون مجلس بوده تا اگر چرخه باطل این اقدامات در همین دوره متوقف نمی‌شود، لااقل با حذف چنین افراد و اقداماتی، مجلس دوازدهم در تراز بالاتری از احترام به قانون اساسی شکل بگیرد.
باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دوستان باید در رفتار‌های خود تجدید نظر اساسی کنند و بهتر است به‌عنوان مشاور، تجربیات خود را مطرح کنند. اگر این‌ها در ویترین جامعه باشند باعث می‌شوندکه جوانان ما نسبت به آینده ناامید شوند.
مراجع قضایی نه تنها در «تشخیص» رفتارهای مجرمانه، بلکه در «برخورد» با متهمان ارتکاب این رفتارها نیز باید مطابق قانون عمل کنند. اولی، اصل «قانونی بودن جرائم» و دومی، اصل «قانونی بودن دادرسی کیفری» نامیده می‌شود. اصل اخیر در قسمتی از اصل ٣۶ قانون اساسی، ماده ١٢ قانون مجازات اسلامی و ماده ٢ قانون آیین دادرسی کیفری آمده
کارشناس فوتبال با اشاره به درگیری‌هایی که بین مربیان تیم های مختلف صورت می گیرد گفت: این رفتارها در شان فوتبال ایران نیست و سرمربی استقلال هم باید تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد و تاکید کرد: رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد و با توبیخ و در صورت نیاز برکناریِ فرد خاطی اقدام جبرانی می‌شود.
حاکمیت تلاش نکرده تا به درستی با نسل جوان گفتگو کند./عده‌ای در این کشور هستند که احساس می‌کنند در برابر هر رفتاری مصونیت دارند./نسل جوان ما به خصوص دختران ایرانی احساس تنهایی می‌کنند./قرار دادن مردم مقابل هم در بحث حجاب اشتباه است./یک جریان همواره تلاش کرده موضوعات مهم را به انحراف بکشاند./بررسی‌ها نشان می‌داد که داشتن حجاب در مدارس دخترانه مذهبی و محیط‌هایی مثل مدارس آقای حدادعادل نه تنها الزامی نیست، بلکه گاه برداشتن حجاب در این مدارس الزامی است.
عدم برخورداری از یک برنامه غذایی مناسب که شامل نیاز‌های اساسی بدن است هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت روی کیفیت زندگیتان تاثیر خواهد گذاشت. نداشتن تغذیه مناسب به بالا رفتن سطح کلسترول، پایین آوردن سرعت سوخت و ساز بدن و بالا رفتن وزن منجر می‌شود و این‌گونه در کنار پیری زودرس، در حقیقت در‌های بیماری‌های خطرناک فراوانی را به روی خود گشوده‌اید.
هوش سیاسی پادزهری مهم تلقی می‌شود که هم فرد و هم جامعه را از قرار گرفتن در مسیر گرداب استرس و احساس ناامنی نجات می‌دهد و قادر است با تزریق روح امید و نشاط در جامعه، علاوه بر ایجاد موقعیت‌های موفقیت، رفتار‌های سیاسی افراد را نیز به دلیل هزینه‌بر بودن برای هر نظام سیاسی و اجتماعی به کنترل درآورد.
اینکه خانم خبرنگار جوان را در مقابل پدر و مادرش با دست‌بند به زندان اوین منتقل کنند، این اقدام با روشی که آقای اژه‌ای برای کرامت انسانی و عفو پیشنهاد می‌کند، متناسب نیست. صرف اینکه بازپرس گفته بود من از رفتار و صحبت تو احساس خوبی بهم دست نداد، در هیچ جای قانون نیامده است که اگر بازپرس احساس خوبی به آن دست نداد، بتواند کسی را اینگونه بازداشت کند. به نظرم باید این رفتار‌ها با برخورد‌هایی که هم رئیس دستگاه قضا و هم موافقت رهبری می‌خواهد به جامعه نشان دهد، تناسب پیدا کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: حرکات و رفتارهای احساسی ساپینتو به ضرر یک تیم بزرگ است.
احساس می‌کنم یک پوسترِ برای همه چیزهای اشتباه در یک بازی هستم. رفتاری که با من شد، انسانی نبود.
چنانچه رفتار و گفتار شهروندی در تعریف نقد منصفانه و مسئولانه قرار گیرد، نمی‌توان این دست رفتار‌ها را بر ارتکاب جرم تطبیق داد چراکه نقد حاکمیت و رژیم سیاسی از جمله حقوق اساسی-سیاسی هر شهروندی است. در تایید چنین تفسیری می‌توان از قانون مطبوعات مصداق قابل تاملی ذکر کرد
حسادت یک احساس منفی بسیار قوی است که معمولا در محیط اطراف ما رخ می‌دهد. این باعث می‌شود که فرد هم به خود و هم به اطرافیانش آسیب برساند.
تقی آزاد ارمکی در پاسخ به این پرسش که آیا معترضان به تغییرات حداقلی رضایت می‌دهند؟ گفت: بله. مهم این است که جامعه احساس کند که حکومت اعتراض را می‌پذیرد و دنبال ایجاد تغییرات است. جامعه که نمی‌خواهد از حکومت عبور کند. فروپاشی در دستور کار جامعه نیست البته گروه‌هایی که دنبال فروپاشی هستند هم وجود دارند، اما کل جامعه می‌گوید از این وضع خسته شده ام. تغییرات محدود نشانه تغییرات بیشتر است و رفتار‌ها در نظام سیاسی و اداری می‌تواند تغییر کند.
«در کنار کاهش درآمد سرانه شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم بوده‌ایم. این موضوع نیز در کاهش قدرت خرید مردم اثر گذار بوده و بر نارضایتی مردم در سال‌های اخیر افزوده است. این معترض بودن نسبت به مسائلی مانند آزادی بیان، بیکاری، شرایط سخت ازدواج و...، نیز است، اما به اعتقاد بنده مهم‌ترین عامل در این زمینه متغیر اقتصادی است که مردم را نسبت به شرایط موجود ناخوشایند کرده است.»
نماینده مجلس گفت: با این رفتارها داریم مردم را از دین زده می‌کنیم. بعد می‌گوییم این‌ها همه منافق و ضدانقلاب هستند. چرا امروز بانوان چادری در جامعه احساس امنیت نمی‌کنند؟ مگر در مهد تمدن شیعه نیستیم. چه کسی مسئول این وضعیت است؟ آیا کار دشمن است. خیر ما با ندانم‌کاری این وضعیت را به وجود آورده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین ادیب با بیان اینکه از دیدگاه بسیاری از کارشناسان اقدامات گشت ارشاد در قالب امر به معروف و نهی از منکر به نفع کشور و دین تمام نمی‌شود، اظهار داشت: بسیاری از افراد این احساس را دارند که این اقدامات فقط برای راضی نگه داشتن یک معدود افراد ظاهرنگر، برای اینکه در کارنامه خود گفته باشیم که به یک وظیفه‌ای عمل کردیم و گزارشی برای کسانی ارایه کنیم که ما بر سر فلان مساله جدیت به خرج دادیم، انجام می‌شود و گویا این رفتار‌ها و جریان‌ها غیر از این، دستاوردی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ