فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (نوراد) در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ بمب‌افکن روسی TU-۹۵ را که وارد منطقه شناسایی دفاع هوایی آلاسکا شده بودند، شناسایی، ردیابی و رهگیری کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارسینه نوشت: این هواپیمای تک‌صوت دو خدمه بود که توسط نورث روپ (بعدها نورتروپ گرومن) طراحی و از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ تولید شد. این بمب افکن می‌تواند هم سلاح‌های متعارف و هم سلاح‌های هسته‌ای گرمایی، مانند بمب‌های هسته‌ای ام کی ۸۲ با هدایت جی پی اس ۸۰ پوند (۲۳۰ کیلوگرم) یا شانزده بمب هسته ای ۲۴۰۰ پوندی (۱۱۰۰ کیلوگرم) بی۸۳ را پرتاب کند.
جاناتان در تمام دوران زندگی ملکه الیزابت در سنت هلن زندگی کرده‌است. دوران زندگی او با رویدادهای مهم زندگی انسان گره خورده است. از شروع جنگ‌های داخلی آمریکا در سال ۱‍۸۶۱ گرفته تا جنگ جهانی اول،‌ جنگ جهانی دوم، انفجار دو بمب اتم در هیروشیما و ناکازاکی دوران جنگ سرد آمریکا و شوروی، تا حادثه چرنوبیل.
آمریکا در ادامه سیاست‌های خود برای ایجاد تنش و ناآرامی در منطقه قصد دارد به بهانه نظارت بر کشتیرانی در آب‌های خلیج فارس ناوهای نظامی بیشتری به منطقه اعزام کند.
به‌دنبال تصمیم مناقشه‌انگیز رئیس جمهور آمریکا برای ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین، اظهارات سخنگوی مطبوعاتی پیشین کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به سوژه داغ رسانه‌ها بدل شد.
در فاصله چند ساعت مانده به بازی ایران و فرانسه، دو بازیکن تیم ملی والیبال در انتظار پرواز به آمریکا هستند.
دو جنگنده سوخوی روسیه تلاش دو بمب‌افکن راهبردی آمریکا را برای نفوذ به حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بالتیک دفع کردند.
جنگنده روسی بمب افکن‌های آمریکایی را برای دور شدن از حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بالتیک اسکورت کرد.
کارلوس کی‌روش فهرست 26 نفره خود برای حضور در جام طلایی آمریکا را منتشر کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که دیدنش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزارت دادگستری آمریکا شرکت دی. ای. اس اینترنشنال مستقر در تایوان و شرکت صنایع سولتک مستقر در برونئی به جرائم خود در زمینه تلاش برای فریب واشنگتن و نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین‌المللی (IEEPA) و مقررات مربوط به تحریم‌ها و مبادلات ایران (ITSR) اعتراف کرده اند. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که هر یک از این دو شرکت به پرداخت ۸۳ هزار و ۷۹۸ دلار محکوم شده‌اند. به گفته وزارت دادگستری آمریکا، این رقم سه برابر ارزش کالا‌هایی است که این شرکت‌ها به ایران صادر کرده‌اند.
یک فروند جنگنده سوخو ۳۵ نیروی هوایی روسیه دو بمب افکن بی-۵۲ آمریکا را بر فراز دریای بالتیک رهگیری و از نزدیک شدن آن‌ها به حریم هوایی روسیه جلوگیری کرد.
بل می‌گوید: برای انفجار یک سلاح هسته‌ای، باید مواد به صورت عمدی جمع‌آوری شوند و معمولا این کار به یک یا دو روش انجام می‌شود. یک از این روش‌ها استفاده از وسیله‌ای است که اصطلاحا به آن تفنگ می‌گویند. با این روش از دو تکه اورانیوم بسیار غنی شده استفاده می‌کنند و یکی را به دیگری شلیک می‌کنند و این دو تکه با هم تشکیل یک «جرم بحرانی» داده و باعث انفجار آن‌ها می‌شود. این ساده‌ترین نوع سلاح هسته‌ای است و آمریکا در طول جنگ جهانی دوم، بمب هیروشیما را به همین روش منفجر کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو جنگنده بمب افکن ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از ۲۴۰ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو جنگنده بمب افکن ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از 240 نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در 24 ساعت گذشته خبر داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری باوزیر امور خارجه آمریکا بدون اشاره به اینکه دو طرف دارنده بمب هسته ای هستند، گفت: در دیدار خود توافق کردیم که ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد!
ایالات متحده میزبان ورژن جدید کوپا آمه‌ریکا 2024 خواهد بود؛ جامی که از ادغام تیم های دو قاره برگزار خواهد شد.
دیدیه دروگبا و الکساندر دل‌پیرو از نزدیک مصاف حساس انگلیس و آمریکا را در ورزشگاه البیت نظاره می‌کنند.
وزارت دفاع روسیه از پرواز ۱۲ ساعته دو فروند جنگنده بمب افکن هسته ای ارتش این کشور بر فراز اقیانوس آرام خبر داد و آمریکا مدعی شد این دو جنگنده را رهگیری کرده است.
وزارت دفاع روسیه از پرواز 12 ساعته دو فروند جنگنده بمب افکن هسته ای ارتش این کشور بر فراز اقیانوس آرام خبر داد و آمریکا مدعی شد این دو جنگنده را رهگیری کرده است.
شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که دو بمب‌افکن آمریکایی از نوع «B-۵۲» در مسیر خلیج فارس از حریم هوایی اراضی اشغالی عبور کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که دیدنش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ