پدری، ستاره جوان بارسلونا، شب گذشت منجی تیمش شد و با تک گلی که در نیمه دوم بازی با خیرونا زد، سه امتیاز حیاتی را برای تیمش به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائل واران، ستاره منچستریونایتد، بعد از دیدار دوستانه امروز مقابل لانس اعتراف کرد که شیاطین سرخ برای موفقیت در فصل آینده باید عملکردی بهتر داشته باشند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست مقابل منچسترسیتی عملکرد ضعیفش تیمش را تایید کرد و گفت بایرن شرایط خوبی نداشت و باید تا پیش از شروع فصل به مراتب بهتر شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو درباره اوکراین مدعی شد، در صورتی که هنوز رئیس جمهور آمریکا بود "همه چیز مورد مذاکره قرار می‌گرفت" و اوکراینی‌ها می‌توانستند نبردی قدرتمند در دفاع از کشورشان به راه بیندازند و "اعتباری زیاد کسب کنند."
آنچه که در چند روز گذشته از شورش گروه مسلح واگنر به یکباره خبرساز و فراگیر شد، اگرچه هنوز ابهام‌های بسیاری دارد، اما در این ماجرا پوتین به یکباره «رکب» خورد! و این اتفاق مهم می‌تواند نقطه عطف جدیدی در جنگ طولانی در اوکراین باشد. نقطه عطفی که یا به مذاکره برای برقراری «صلح» و توافق طرفین منجر خواهد شد یا فاز جنگ را از این رخوت خارج می‌کند و بر شدت آن می‌افزاید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با با بیان اینکه این تیم هنوز نباید از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ناامید باشد، گفت: بهتر است مربیان قبل از بازی دست دادن به هم را کنار بگذارند!
نفت مسجدسلیمان با وجود شکست مقابل سپاهان هنوز برای بقا در لیگ برتر شانس دارد.
سیاست در عصر دیجیتال با سرعت فوق‌العاده‌ای حرکت می‌کند. ممکن است یک هفته، مدت‌زمان طولانی در سیاست باشد، اما روایت‌ها می‌توانند یک‌شبه تغییر کنند؛ برای بهتر یا بدتر شدن. حمزه یوسف به اندازه کافی عمر خود را در سیاست گذرانده است که بهتر از سایرین بداند. زمانی که او رهبر حزب ملی شد احساس می‌کرد «خوش‌شانس‌ترین مرد جهان است» و هنوز احساس می‌کند که شانس کافی برای پیشبرد اهدافش را دارد. اما او هیچ توهمی ندارد که ممکن است «روز‌های سخت» بیشتری در پیش داشته باشد.
با پیروزی استقلال ملاثانی برابر مس، حالا آن‌ها در کنار پارس جم، نمایندگان لیگ یک در جمع هشت تیم برتر جام حذفی هستند.
زمان بکارگیری کمک داور ویدئویی در بازیهای لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
سرمربی تراکتور معتقد است در دیدارهای خانگی نمایش بهتری خواهند داشت.
با توجه به ماهیت جنبش «زن، زندگی، آزادی» و شهرها و استان‌های درگیر در آن، باید عوامل اقتصادی و فرهنگی و دغدغه سبک زندگی را به عنوان عوامل محرک اعتراضات، در کنار هم دید. به عبارت بهتر اعتراضات توامان دلایل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشته است و بر اساس اطلس جغرافیایی اعتراضات، می‌توان نتیجه گرفت که طبقه متوسط و طبقات ضعیف‌تری که هنوز به لحاظ فرهنگی خود را در کنار طبقه متوسط می‌دانند در این اعتراضات احتمالا بیشترین مشارکت را داشته‌اند.
درگاه ملی مجوز‌های کشور به عنوان یک بستر واحد برای صدور مجوز‌ها باید اجرایی شود تا مشکلات متقاضیان سامان داده شود. اینکه تا الان بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه از ابلاغ این قانون هنوز وزارت اقتصاد آن را اجرایی نکرده است، قابل قبول نیست. شواهد نشان می‌دهد که وزارت اقتصاد توان اجرای این قانون را ندارد.
یک کارشناس فوتبال معتقد است، هنوز استقلال خوزستان برای بهبود شرایطش در لیگ یک جهت صعود به لیگ برتر زمان دارد.
یک کارشناس فوتبال معتقد است، هنوز استقلال خوزستان برای بهبود شرایطش در لیگ یک جهت صعود به لیگ برتر زمان دارد.
سرمربی صدرنشین لیگ دسته اول معتقد است تیمش هنوز کار خاصی نکرده و باید روند خوب را تا پایان مسابقات ادامه بدهند.
منچستریونایتد با برد 4-2 مقابل استون ویلا در جام اتحادیه، انتقام شکست 3-1 در هفته گذشته لیگ برتر را گرفت اما این تیم هنوز مشکلاتی دارد که سرمربی هلندی تیم باید رفع کند.
ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، معتقد است لیورپول هنوز می تواند در این فصل مدعی باشد.
سرمربی نساجی می گوید که ما هنوز از خودمان طلب‌کار هستیم و باید تیم خیلی بهتری شویم.
بهروز عطایی سرمربی هراز آمل می گوید هنوز تیمش به آمادگی کامل نرسیده است.
در حالی که بسیاری از سلبریتی‌ها علیه جراحی پلاستیک صحبت می‌کنند بسیاری از آنان هنوز زیر چاقو یا بهتر است بگوییم زیر سوزن هستند. اگر خطوط ریز و چین و چروک را به روشی دائمی‌تر هدف قرار داده‌اید تنها نیستید. این کاملا طبیعی است که بپرسید بوتاکس (با نام مستعار سم بوتولینوم نوع A) چیست.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران گفت: باید توجه کرد که علی‌رغم اجرای طرح دارویاری هنوز قیمت برخی دارو‌ها و مشخصا آنتی‌بیوتیک‌ها واقعی نشده است؛ بویژه آنتی‌بیوتیک‌هایی که سوسپانسیون هستند و به صورت شربت عرضه می‌شوند. آنتی‌بیوتکی‌هایی که به صورت قرص و کپسول عرضه می‌شوند نسبتا وضعیت‌شان بهتر است، اما آنتی‌بیوتیک‌هایی که به صورت شربت هستند و برای کودکان هم مصرف دارند، بیشتر دچار کمبود شده‌اند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است این تیم هویتش را پیدا کرده است اما هنوز جای پیشرفت دارد.
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان می‌گوید که هنوز شناخت کامل و دقیقی از لیگ برتر ایران ندارد.
ژوزه مورایس سرمربی سپاهان می گوید که هنوز شناخت کامل و دقیقی از لیگ برتر ایران ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ