یک روزنامه نگار هلندی به باشگاه «اِمن» پیشنهاد داد «یورگن لوکادیا» مهاجم تیم پرسپولیس را جذب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: دوماه خیلی سخت پیش رو داریم که امیدوارم باشگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.
لیونل مسی به کیلیان امباپه توصیه کرده به یک باشگاه خاص ملحق شود و تاکید کرده، هر جا می‌روی، سراغ یک پروژه برنده برو.
مدیران منچستریونایتد از هری کین، مهاجم تاتنهام، خواسته‌اند که خودش درخواست جدایی را به این باشگاه ارائه کند.
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص حواشی پیرامون خود و باشگاه ارائه کرد و گفت که در انتخاب سرمربی جدید استقلال دخالتی نخواهد داشت.
ناکامی رئال مادرید در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانه‌های اسپانیایی را مشتاق کرده تا نقشه‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه را در تابستان پیش رو ترسیم کنند.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، به توماس مولر توصیه کرد برای آینده‌اش باشگاه جدیدی را انتخاب کند.
رونالد کومان، مربی تیم ملی هلند معتقد است ژاوی سیمونز باید دست کم یک فصل دیگر در باشگاه آیندهوون بماند و برای رفتن به تیم‌های بزرگ عجله نکند.
ژاوی سیمونز بار دیگر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و باشگاه با توصیه ژاوی قصد دارد برای جذب او در تابستان تلاش کند.
فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی باشگاه اتحاد کلبا در آستانه تمدید قراردادش توصیه‌ای به مدیران این باشگاه داشته است.
فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال مادرید، از کارلو آنچلوتی خواسته که زمان بازی لوکا مودریچ و تونی کروس را کاهش دهد.
فران سوریانو، مدیر اجرایی باشگاه منچسترسیتی، گفت با وجود اتهاماتی که به این باشگاه وارد شده جای نگرانی وجود ندارد و کادر فنی و بازیکنان باید فقط روی فوتبال تمرکز داشته باشند.
کارشناس فوتبال و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال نقش داوران را در جنجالی شدن دیدارهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران پررنگ دانست و گفت: کمیته داوران برای ادامه مسابقات تدبیر کند.
سردار آزمون در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در آستانه انتقال به مارسی در لوشامپیونا بود اما مسئولان بایر لورکوزن با درخواست باشگاه فرانسوی مخالفت کردند.
مدافع پیشین منچستریونایتد به سران این باشگاه توصیه کرد که مهدی طارمی را به خدمت بگیرند.
ویرجیل فن دایک ستاره تیم ملی هلند و باشگاه لیورپول به کودی خاکپو هم تیمی‌اش در لاله‌های نارنجی توصیه کرد تا به جای منچستریونایتد، به رئال مادرید بپیوندد.
پل اسکولز هافبک افسانه ایی و سابق باشگاه منچستریونایتد، درباره وضعیت یونایتد در انتهای این فصل و گزینه جایگزین کریس رونالدو صحبت کرده است.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه ای شرکت کرد.
مدیر عامل باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در سوپرجام از گلزن این تیم خواست درخشش خود را به دربی و دیدار با پرسپولیس بکشاند.
گوتی و ویکتور سانچس، دو بازیکن سابق رئال، معتقدند که باشگاه مادریدی هیچ نیازی به کیلیان امباپه ندارد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی به هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال توصیه کرد با رویکرد کارشناسی اقدام به خریداری سهام کنند.
پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی، به ایلان ماسک، میلیارد معروف آمریکایی، توصیه کرد اگر به دنبال خرید یک باشگاه است، آرسنال را بخرد.
رالف رانگنیک، سرمربی فصل قبل منچستریونایتد، به ساشا کالایجیچ، مهاجم اتریشی اشتوتگارت توصیه کرد که به جای رفتن به الدترافورد در باشگاه فعلی‌اش بماند.
وزیر کشاورزی در آغاز آئین رونمایی از نقشه راه تأمین مالی زنجیره‌ای در بخش کشاورزی گفت: سرعت تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در کشور اعجاب برانگیز است.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز سه شنبه رسما از کشته شدن ایمن الظواهری رهبر تروریست‌های القاعده در عملیات نظامی آمریکا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ