ولودیمیر زلنسکی گفت: متاسفانه ما خبر‌های آشکارا پوچ و مخرب داریم؛ تصور چیزی که ورشکستگی کامل چنین موسساتی را بیشتر ثابت کند، دشوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اذعان کرد که شرکت‌کنندگان در اجلاس جده جهت حل‌وفصل جنگ اوکراین، با تمام بندهای به اصطلاح «فرمول صلح» کی‌یف موافق نبودند.
سرویس مطبوعاتی دفتر رییس جمهور اوکراین امروز درباره عرضه غلات از طریق گذرگاه دریای سیاه بدون روسیه ابراز امیدواری کرد.
نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهور کنونی این کشور در حال آماده‌سازی ارتش آمریکا برای جنگ با روسیه در خاک اوکراین است.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین می‌گوید که این کشور می‌خواهد از اجلاس به اصطلاح «صلح جهانی» میزبانی کند!
در آستانه نشست رسمی و گفت‌وگوی مکرون با بن‌سلمان، یک منبع آگاه در کاخ ریاست جمهوری فرانسه فاش کرد که رئیس جمهور این کشور از، ولی عهد عربستان سعودی خواهد خواست تا برای پایان جنگ در اوکراین کمک کند.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اجرای طرح صلح ارائه شده از سوی دولت کی‌یف گفتگو کردند.
رییس جمهور روسیه امروز تأیید کرد: مقر اطلاعات نظامی اوکراین را هدف قرار دادیم.
آندری یرماک، رئیس ستاد ریاست جمهوری اوکراین روز گذشته اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور این کشور در ادامه ادعاهایش علیه ایران مبنی بر حمایت نظامی از روسیه در جنگ اوکراین، طرحی را برای تحریم ۵۰ ساله ایران به پارلمان این کشور ارائه کرده است.
رئیس جمهور اوکراین با انتشار پیام ویدئویی، ریاست روسیه بر شورای امنیت سازمان ملل متحد را بی معنا عنوان کرد.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین از تداوم عملیات نیروهای این کشور در شهر باخموت خبر داد.
سازمان ملل در بیانیه ای از دیدار فردا میان رییس جمهور اوکراین و دبیرکل این نهاد در ارتباط با توافق غلات خبر داد.
قطع برق کاخ ریاست جمهوری اوکراین همزمان با سخنرانی و حمایت نخست وزیر ایتالیا از کی‌یف، رئیس جمهور اوکراین را به یاد شغل قبلی‌اش انداخت!
در پی انتشار موضع عجیب و مغرضانه از سوی مشاور دفتر ریاست‌ جمهوری اوکراین در رابطه با اقدام تروریستی علیه تأسیساتی در اصفهان، کاردار سفارت این کشور توسط رییس اداره سیاسی در حوزه اورآسیا به وزارت امور خارجه احضار شد.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
رییس جمهور آمریکا امروز در سخنانی اعلام کرد: تصمیم گرفتیم ۳۱ تانک «آبرامز» را به اوکراین بفرستیم.
رییس جمهور اوکراین و رئیس جمهور آلمان امروز در ارتباط با ارسال کمک های برلین به کی یف گفتگو کردند.
مشاور رییس جمهور اوکراین در توییتی با رد آتش بس پوتین اظهار داشت: تنها در صورتی آتش بس بر قرار می شود که روسیه نیروهایش را از مناطق اشغالی عقب بکشد.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که ممکن است قطع برق هفته ها در این کشور ادامه داشته باشد.
یکی از دستیاران ارشد رییس جمهور اوکراین امروز زمان دست یابی به صلح میان این کشور با روسیه را پیش بینی کرد!
رییس جمهور اوکراین با تکرار ادعاهایش درباره ایران، اعلام کرد که با رییس کمیسیون اروپا درباره «افزایش تحریم‌ها» علیه ایران گفت‌وگو کرده است.
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جهوری دونالد ترامپ، با هشدار به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره استفاده احتمالی از سلاح اتمی در اوکراین، مدعی شد که ترور پوتین به دست واشنگتن محتمل است.
مشاور رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین مدعی شد که حادثه نشت گاز در خط لوله نورد استریم یک، چیزی نیست جز «حمله تروریستی» روسیه علیه اتحادیه اروپا.
در خاطرات «جارد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ» آمده که در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ در حالی ترامپ در جلسه‌ای برای تدارکات انتخابات ریاست جمهوری حضور داشت، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی وقت امریکا، وارد اتاق شد و خطاب به ترامپ گفت: «آقای رئیس جمهور، وقتش رسیده است».
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهوری فعلی این کشور با استفاده از جنگ اوکراین به‌دنبال مهندسی تغییر نظام در روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ