روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر سابق ارتباطات نوشت: خدایا من با کوهی از امید به در خانه‌ی شما اومدم و نمی‌تونم از لطف و کرم بی‌انت‌های شما در برآورده کردن خواسته‌هام صرف نظر کنم.
بار خدایا؛ با رویی سیاه و کوله‌باری از گناه، خطاکار و پشیمان، برای توبه و شروع بندگی تازه و برای بخشایش آمده‌ام. دستانم به سویت دراز است و زبانم با نام تو می چرخد: «الهی و ربی من لی غیرک.»
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از قهرمانی پرسپولیس در‌ جام حذفی تاکید کرد سال آینده هم در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.
هافبک نساجی برای پایان هفته های کابوس‌وار تیمش لحظه شماری می‌کند.
لوئیس دیاز، ستاره لیورپول، تصاویری دیده نشده از دوران مصدومیت خود منتشر کرد که نشان می‌دهد او با شرایط بسیار دشواری مواجه بوده است.
امام جمعه شیراز گفت: انجام کورتاژ‌ها در بیمارستان‌ها مخالفت با دستور خداست، وقتی نطفه منعقد شد؛ قتل نفس است و باید دکتر‌ها و بیمارستان‌ها بدانند که انجام این کار حرام است.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مرمت یک کار ساده نیست بلکه یک کار ارزشمند و متعالی است. در حقیقت مرمت کار خداست.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جریان حرکت مجاهدانه ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است.
دستیار ریکاردو ساپینتو با تکذیب ادعای مدیرعامل آلومینیوم، گفت که سرمربی پرتغالی استقلال درخواستی مبنی بر پیوستن زاپاتا به این تیم نداشته است.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شرط فتح و نصر الهی بر پایه حرکت مردم در امتداد دفاع از دین خداست، تصریح کرد: بندگی خدا بی خرج و هزینه نیست. جهاد در راه خدا نیازمند بذل جان و هزینه‌ای است که مؤمنان برای آن پرداخت می‌کنند.
خدایا روزى کن مرا در آنروز هوش وخودآگاهى را ودور بدار در آن روز از نادانى وگمراهى وقرار بده مرا بهره وفایده از هر چیزى که فرود آوردى در آن به بخشش خودت اى بخشنده‌ترین بخشندگان.
مربی استقلال گفت: خوشحالیم چهارمین برد پیاپی را کسب کردیم و مقتدرانه خدا را شکر برنده شده‌ایم.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: افسران جان‌برکف نیروی هوایی، مدافعان حریم این کشور و مدافع دین خدا هستند.
در روز‌های سرد زمستانی بهمن سال ۱۳۵۰، بارش برف شروع شد و تا حدود ۲‌هفته در سراسر مناطق شمالی و مرکزی و غربی ایران ادامه داشت و تهران نیز از این اتفاق مستثنی نبود.
دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در گفتگو با سایت فدراسیون جهانی به عملکرد خوبش در بازی اول اشاره کرد و گفت: در حساس ترین شرایط دیدار برابر شیلی گفتم خدایا کمک کن تا در این دیدار پیروز شویم.
عاملی امام جمعه اردبیل گفت: مجله شارلی ابدو با قرار دادن رهبر معظم در کنار رسول خدا بصیرت عظیمی را در ایران نسبت به مقام معظم رهبری درست کرد از همین کاریکاتور معلوم شد هر کس نسبت به رهبر معظم انقلاب نظر بدی داشته باشد در ردیف شارلی ابدو یعنی اهانت کننده به رسول خدا قرار گرفته است.
نورالدین امرابط پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر پرتغال، بر سر برادرش بوسه زد.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
روحانی مشهور گفت: دشمن با رواج بی ادبی و اجرای صرف قانون به دنبال حرمت شکنی نسبت به ولی خدا در جامعه است.
نظام اجتماعی کشور ما مبتنی بر حرمت نگهداشتن ولی خداست، به همین خاطر است دشمنان اسلام به خصوص انگلیس بارها در طول تاریخ به دنبال حرمت شکنی از دین و اولیای خدا بوده است.
نساجی و ملوان در دربی شمال ایران در پی اولین پیروزی فصل‌شان هستند.
پیامبر (ص) فرمود: «سه چیز از روح خداست: شب زنده دارى با نماز، جویاى حال برادران و روزه گرفتن» و همچنین در جایی دیگر تأکید فرموده‌اند: «اى جوانان سالم ازدواج کنید که آن به چشم‏‌پوشى از نامحرمان و حفظ آبرو بهتر است و هرکس نتوانست ازدواج کند روزه بگیرد که برای کنترل غریزه جنسى بهتر است‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ