رابرت سانچز، دروازه بان جدید چلسی، در فصل جدید پیراهن شماره یک این تیم را به تن خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر اسپانیا اعلام کرد که این کشور تا هر زمان لازم باشد به حمایت از اوکراین ادامه می‌دهد.
الکسیس سانچز، ستاره شیلیایی مارسی، از میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، درخواست بازگشت به جمع توپچی‌ها را داشته است.
هواداران اوساسونا بعد از گل تساوی مقابل رئال بخشی از سکوهای ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان را به آتش کشیدند.
خواکین سانچز، کاپیتان 41ساله بتیس، اعلام کرد بعد از دو دهه حضور در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، با انتشار یک دست‌نوشته به صورت رسمی از پایان زندگی مشترکش با ستاره برزیلی خبر داد.
یکی از دلایل مهم انتخاب فلیکس سانچز به عنوان سرمربی جدید اکوادور دستمزد او است که قرار است سالانه ۲.۵ میلیون دلار از این فدراسیون دریافت کند
رئیس فدراسیون فوتبال دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی مد نظر این فدراسیون برای هدایت تیم را تشریح و تاکید کرد قلعه‌نویی دو ساعت برنامه هایش را برای تیم ملی تشریح کرده است.
فلیکس سانچز گزینه اسپانیایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران هدایت اکوادور را بر عهده گرفت.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و احتمال دارد به زودی به عنوان سرمربی تیم کشورمان معرفی بشود.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و احتمال دارد به زودی به عنوان سرمربی تیم کشورمان معرفی بشود.
فیلکس سانچز سرمربی سابق‌ تیم ملی قطر در یک قدمی هدایت تیم ملی ایران قرار گرفت.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
جیدون سانچو بعد از تبعیدی سه ماهه به ترکیب منچستریونایتد بازگشته و ریو فردیناند، ستاره سابق شیاطین سرخ، می‌گوید سانچو برای یونایتد مثل یک خرید جدید خواهد بود.
گفته می شود جیدون سانچو در تمرین بعد از ظهر سه شنبه منچستریونایتد حضور داشت.
فلیکس سانچز در واکنش به برکناری‌اش می گوید زمان آن رسیده بود که مسئولیت تیم قطر را دیگران برعهده بگیرند.
هوگو سانچز، اسطوره رئال مادرید، می‌گوید اسپانیا عمدا در مقابل ژاپن شکست خورده تا از دیدار با برزیل فرار کند. او این شکست را تاکتیک لوئیس انریکه می‌داند.
اسطوره فوتبال مکزیک معتقد است که امشب آرژانتین با شکست 1-0 از جام جهانی حذف خواهد شد و لیونل مسی با جام وداع می کند.
نخست وزیر اسپانیا امروز اعلام کرد: اسپانیا ۱۳۰ نظامی و ۸ جنگنده اف- ۱۸ برای تقویت ناتو به رومانی می‌دهد.
فلیکس سانچس، سرمربی قطر، بعد از شکست 2-0 مقابل اکوادور در افتتاحیه جام جهانی گفت اکوادوری‌ها از هر لحاظ بهتر از قطر بازی کردند و شکست حق تیم او بود.
شماره 7 سابق امارات، از لذت شیرینِ برد در مقابل تاتنهام صحبت کرده و امشب با پیراهن مارسی این فرصت را خواهد داشت تا سفیدهای شمال لندن را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند.
طبق ادعای فرناندو سانز در برنامه ال‌چیرینگیتو، در قرارداد ارلینگ هالند با سیتی بند فسخ ویژه رئال مادرید گنجانده شده تا این مهاجم ارزشمند دو سال بعد راهی باشگاه مادریدی شود.
شادی بعد از گل جیدون سانچو بعد از گلزنی به شریف مولداوی به مذاق برخی هواداران یونایتد خوش نیامده و حرکتی خودپسندانه توصیف شده است.
الکسیس سانچس که در روزهای اخیر بعد از فسخ قراردادش با اینتر به مارسی پیوست درحالیکه هنوز استادیوم باشگاه فرانسوی را به چشم ندیده، به شکلی عجیب مصدوم شد.
الکسیس سانچس که در روزهای اخیر بعد از فسخ قراردادش با اینتر به مارسی پیوست درحالیکه هنوز استادیوم باشگاه فرانسوی را به چشم ندیده، به شکلی عجیب مصدوم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ