اندکی پس از آنکه یک رسانه کویتی از سفر وزیر خارجه این کشور به سوریه خبر داد، وزارت خارجه کویت آنرا تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
برخلاف اخبار منتشره، دروازه‌بان دوم تراکتور در سفر به اصفهان این تیم را همراهی کرد.
قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به اخباری که در فضای مجازی پیرامون حذف ارز ۲۸۵۰۰تومانی گوشت قرمز منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: موضوع بازگشت زنگنه منتفی است، ضمن اینکه به هیچ عنوان در اردوی تیم ملی من داد و بی داد نکرده ام.
تکذیب پرداخت کمک بلاعوض به کارکنان وزارت رفاه در سفر اربعین
تکذیب پرداخت کمک هزینه بلاعوض به کارکنان وزارت رفاه در سفر اربعین
کریستینا بوشه، در سری استوری‌هایی که در اینستاگرامش منتشر کرده، نام زن گردشگر، حاضر در عکس جنجال برانگیز را نیز اعلام و گفته است: «او یوانا، بلاگر اهل صربستان است که اخیرا به ایران سفر کرده بود. بوشه افزوده است: «تقصیر من نیست که مو مشکی و شبیه من هم در این دنیا وجود دارد.»
اخبار منتشر شده درباره احتمال سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا تکذیب شد.
همزمان با تکذیب طرف آمریکایی نسبت به مذاکراه برای تبادل زندانیان با ایران، نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور به قطر سفر کرده است!
بر خلاف شایعات، در صورت صعود رئال مادرید به فینال جام باشگاه‌های جهان، تیبو کورتوا به مراکش سفر نخواهد کرد و آنچلوتی تیمش را تا پایان تورنمنت بدون او به میدان می‌فرستد.
متن مصوبه کمیسیون اجتماعی که مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفته به شرح زیر است: «زنانی که برای خروج از کشور نیاز به اذن همسر دارند، در صورت خودداری غیرموجه وی از اعطای اذن، می‌توانند ضمن تقدیم دادخواست، مدارک و مستندات خود مبنی‌بر ضرورت خروج از کشور را به دادگاه خانواده تسلیم کنند. دادگاه خارج از نوبت نسبت به موضوع رسیدگی کرده و در صورت احراز ضرورت امر، عنداللزوم پس از اخذ تأمین مناسب، اذن خروج از کشور با ذکر مدت و دفعات سفر خواهد داد.
مدیرعامل نساجی چند روز دیگر از سفر برمی‌گردد و امور باشگاه را پیگیر خواهد شد.
منابع آگاه در گفتگو با المیادین، ادعای روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز را در خصوص تهدید سردار قاآنی مبنی بر حمله زمینی به خاک عراق تکذیب کردند.
شبکه المیادین به نقل از برخی منابع ایرانی ادعای مطرح‌شده در روزنامه انگلیسی فایننشال‌تایمز درباره ایران را رد کرد.
رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست با تکذیب خبر دیدار سلاجقه با رییس سرویس اطلاعاتی مصر در قاهره، گفت: سلاجقه در سفر به مصر با وزیر امور خارجه این کشور و برخی از همتایان محیط زیستی خود دیدار و گفتگو کرده است.
وزارت امور خارجه چین گزارش های رسانه ای درباره قصد رئیس جمهور این کشور برای سفر به عربستان سعودی را تکذیب کرد.
مهاجم هلندی تیم پرسپولیس پیش از سفر به هلند مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کرد تا با خیالی آسوده به تعطیلات برود.
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
ورود مقتدی صدر به ایران تکذیب شد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه برنامه سفر پوتین به ارمنستان را تکذیب کرد.
بورس دیروز هم دوباره منفی بود و کلیت بازار قرمزپوش بودند. شاخص کل و شاخص کل هموزن هر دو به ترتیب با ۱.۲۵ و ۱.۱۸ درصد کاهش به کار خود پایان دادند. خروج پول حقیقی هم از بازار دیروز مشهود بود. در گفتگو با ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس روز گذشته و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
شیراز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بارش و سیلاب شدید در استان فارس تا روز یکشنبه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به کشاورزی فارس خسارت وارد کرد.
در سفر رئیسی به اصفهان در بازدید از شرکت هواپیماسازی (هسا) دستور ساخت ۸ هواپیمای مسافربری را صادر کرد. این خبر ازسوی رئیس دفتر رئیس جمهور تکذیب شد. ولی وزیر دفاع از پیگیری ساخت هواپیما خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ