کریستیانو رونالدو به همراه جورجینا رودریگس وارد ریاض شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه‌ی رونمایی گوشی‌های جدید اپل، تصاویر ماکت واقعی آیفون ۱۵ پرو فاش شده است. درگاه USB-C در این تصاویر خودنمایی می‌کند.
تلسکوپ فضایی اقلیدس که نزدیک به یک ماه پیش پرتاب شد، اولین تصاویر و داده‌های خود از کیهان را ارسال کرده است.
جیا، دختر خوش خنده رابرت دنیرو بازیگر مشهور هالیوود و تیفانی چن، در اولین حضور خود در تلویزیون به دوربین لبخند می‌زند.هفتمین فرزند دنیرو، اولین فرزند او با چن، در آوریل به دنیا آمد. این بازیگر 79 ساله تا ماه می صبر کرد تا نام و اولین عکس نوزاد تازه متولد شده خود را به اشتراک بگذارد.
عکس منتشر شده از آنچه اولین تصویر علی دایی پس از مهاجرت به آمریکا عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
مدافع گل‌گهر هم به جرگه متاهلین پیوست.
ساکت الهامی با انگیزه فراوان کار خود را در مس رفسنجان شروع کرده و این مساله از تصاویر ارسال شده از اولین تمرین نارنجی‌ها مشخص است.
کریستوفر انکونکو که انتقالش از لایپزیش به چلسی رسمی شده بود با حضور در دفتر چلسی پیراهن آبی تیم را به تن کرد و مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت.
جود بلینگام، بازیکن تازه وارد رئال مادرید در اولین تصاویر با پیراهن این تیم شادی گلش را اجرا کرد.
ستاره خط میانی سپاهان که به تازگی پدر شده با تبریک ویژه کاپیتان سرخ‌ها مواجه شد.
وینگر تیم سپاهان به تازگی پدر شده است.
تصاویر زیادی از بهشت زهرا تهران از اولین سال‌های تاسیس اش در دسترس نیست. آن‌هایی هم که در اوایل انقلاب وجود دارد، توسط مشیل ستبون، عکاس مشهور فرانسوی به ثبت رسیده است.
سمیرا حسن پور در سریال جیران نقش گلین خانم اولین همسر عقدی ناصرالدین‌شاه را بازی می‌کرد. در اینجا تصویری از چهرۀ واقعی این بانوی دربار قاجار را ملاحظه می‌کنید.
تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از شهرستان قروه در استان کردستان (روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین)، حاکی از حضور افرادی با لباس متحدالشکل سفید با عنوان گروه تذکر لسانی است.
این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
این اولین تصاویر از امیر قلعه نویی، بعد از 16 سال جدایی از نیمکت تیم ملی ایران است.
فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، شب گذشته از سوی افراد ناشناس هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.
اولین تصویر از خودرو برقی شیائومی رونمایی شد. خودرو برقی شیائومی MS ۱۱ قرار است با قیمت ۳۷ تا ۵۰ هزار دلار روانه بازار شود.
شبیهْ شدن به اولین تجربه از بداهه‌ترین اشکال، شبیهْ دیدن. دیدن دنیای بسیار دور، خیلی نزدیک، زیر پای خودم، تقلیدِ دیدنِ کهکشان، اجبارِ ذهن به شباهت، به همان تجربه‌های اولیه از دیدن غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اشکال و بی‌نهایت رنگ‌ها. تصاویری که مدت‌هاست روی زمین و خیابان پنهان شده و برای ظهور نیاز به آب دارد؛ مانند نگاتیو و محلول ظهور. نام مجموعه برگرفته از نام آلبوم گروه موسیقی Pink Floyd، «نیمه تاریک ماه» است، به خاطر آخرین عکس مجموعه که برایم یادآور کاور آلبوم این گروه بود؛ معنایی که نشان از همان دنیای دور است، «نیمه دیگر کهکشان».
برای نخستین بار شیوه زایمان در آب، در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به نمایش درآمد، پوشش مادر و حضور پدر در این تصاویر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است./همشهری
در ساعت ۶ بعد از ظهر روز ۱۵ دسامبر، شخصی از سقوط یک شهاب سنگ مشکوک در Pinghu، Hangzhou عکس گرفت «گلوله آتشین»در ژجیانگ از آسمان سقوط کرد.
اولین تصاویر از جوایز انفرادی که قرار است پس از بازی فینال به بازیکنان اعطا شود، منتشر شد.
بارسا در دیدار امشب مقابل آلمریا شاهد خداحافظی جرارد پیکه با این تیم خواهد بود و به این مناسبت با پیراهنی ویژه وارد زمین خواهد شد.
محمد محبی در تمرین صبح امروز استقلال حضور پیدا کرد تا برای بازی با ملوان آماده شود.
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس، لحظاتی قبل از طریق فرودگاه امام (ره) وارد ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ