اخیرا فیلمی جعلی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که در آن یک جنگنده سوخو-۳۵ روسی در آسمان تهران و مهرآباد در حال پرواز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این دومین ضربه اساسی دولت آلبانی در ماه‌های گذشته به یگان سایبری منافقین است.
منابع آگاه امنیتی به تسنیم گفتند که دولت آلبانی، مریم رجوی سرکرده گروه منافقین را که چند ماه قبل از این کشور به فرانسه رفته بود، ممنوع الورود کرده و این حکم از سوی دادگاه ضدتروریسم این کشور صادر شده است.
تسنیم نوشت: به هیچ عنوان "ون‌های" گشت ارشاد به خیابان‌ها برنمی‌گردند و هیچ خودرویی با بغل‌نویسی "گشت ارشاد" در خیابان‌ها دیده نخواهد شد.
شنبه ۱۷ تیر ماه تعدادی از جانبازان در خیابان طالقانی تجمع کردند که به‌دنبال این تجمع درگیری‌هایی به وجود آمد.
توماج صالحی خواننده زیرزمینی که جزو تبلیغ‌کنندگان وسیع خشونت در اغتشاشات سال گذشته بود که آبان‌ماه سال گذشته در حال فرار از کشور دستگیر شد.
استاندار البرز علت انسداد سد چالوس را گل‌ولای در پایین‌دست رودخانه کرج عنوان کرده بود و تاکید داشت که ‌این گل‌ولای در سد ته‌نشین شده و جلوی سرعت آب را گرفته و تا لبه رودخانه بالا آمده است.‌ در فیلمی که مشاهده می‌کنید انسداد رودخانه پشت سد کرج بر اثر سیل هفته گذشته را به وضوح نشان می‌دهد. منبع: تسنیم
بررسی این موضوع حاکی از آن است که گروهک تروریستی منافقین به‌دنبال این موضوع است تا در روز‌های پایانی سال تحصیلی و فعالیت مدارس، بتواند با زنده نگه‌داشتن موضوع ناامنی مدارس، اهداف شوم و پلید خود را دنبال کند.
کانال امام جماعت مسجد اهل سنت خاش با انتشار پیامی ادعاهایی مربوط به قتل فرزند مولوی قلندرزهی را تکذیب کرد.
در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.
تسنیم نوشت: اخیراً چندین فرد دستگیر شده‌اند که به‌گفته خودشان صرفاً مأموریت داشته‌اند با دریافت دستمزد، با نوع پوشش بخصوصی که با هنجار‌های ایرانی همخوانی ندارد در خیابان‌ها تردد کنند. یکی از این خانم‌ها که بازداشت شده دراین‌باره گفته است: "برای هر ساعت تردد با وضعیت تابوشکنانه در تهران به ما گفته بودند که مبلغ ۳ الی ۵ دلار به ما پرداخت می‌کنند".
رستوران "لبینا" متعلق به فرزاد فرزین خواننده و همچنین "جگرسرای سامان طلا" متعلق به سامان فصلی و هوتن قلعه نوعی (فرزند امیر قلعه نوعی) بعلت کشف حجاب و بی توجهی به تذکر و تعهدات متعدد قبلی، اخطاریه پلمب دریافت کرده‌اند.
تسنیم از تشکیل پرونده قضایی برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا خبر داد.
بروز برخی مشکلات و چالش‌ها در دیگر حوزه‌های تحت مدیریت وزیر صمت از جمله بازار لوازم خانگی و فولاد و مس ضرورت این تغییر را جدی‌تر می‌کند و چه بسا این تغییر نسبت به جابجایی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش هم اولویت داشت.
یکی از فعالان اینستاگرامی شهر ارومیه که در اتفاقات اخیر دنبال التهاب‌آفرینی میان مردم بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.
تسنیم نوشت: معاون فرماندار پردیس گفت: تانکر سوختی که کنار مدرسه‌ای که دانش‌آموزانش مسموم شده بودند، در روز‌های گذشته در قم و بروجرد هم تردد داشته است. تانکر به پارکینگ منتقل شد و نگهبانان پارکینگ هم مسموم شدند.
برای خانمی که در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به حجاب هتک حرمت کرده بود، پرونده قضائی تشکیل شد.
تسنیم نوشت: قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟
تسنیم نوشت: قطع به یقین صبح فردا، تهران شاهد یخبندان شدید در کنار انباشت برف در تمام مسیرهای تردد شهری و بین‌شهری خواهد بود حال با این اوصاف، سؤال اساسی از مسؤلان مربوطه در استانداری تهران و آموزش و پرورش این است که چرا هنوز هیچ تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه اتخاذ نشده است؟
به‌زودی با نظر رئیس‌جمهور، فرد جدیدی به‌عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی منصوب خواهد شد و عضویت آقای فیروزآبادی نیز که با حکم مقام معظم رهبری عضو شورای عالی فضای مجازی است همچنان ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم، شامگاه سه‌شنبه ۲۲ آذر فیلمی تحت عنوان «اعتراف» ۵ ورزشکار به «قصد بمب‌گذاری در شیراز» منتشر کرد. فیلمی که متهمانی جوان را با لباس زندان، چشم‌بند و دستبند و بدون ذکر نام خانوادگی‌شان نشان می‌داد. اما همان اسامی کافی بود تا مشخص شود که ۵ ورزشکار شیرازی در بند، دنا شیبانی، اشراق نجف‌آبادی، محمد خیوه، حسام موسوی و امیرارسلان مهدوی هستند که پیش از این نام‌شان در فضای مجازی شنیده شده و حالا «متهم به اقدام به بمب‌گذاری» هستند.
تسنیم نوشت: چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند. در این فیلم جوری جلوه داده شده است که گویا این تخریب ویلا و خانه باغ بعد از اتفاقات اخیر که الناز رکابی در رقابت‌های جهانی انجام داده است رخ داده است. در این فیلم حتی گوینده مدعی است که به خانواده رکابی اسپری فلفل زده شده است.
خبرگزاری تسنیم ویدیویی از لحظه تیراندازی تروریست‌ها در ایذه منتشر کرده است که در ادامه آنرا مشاهده می‌کنید.
با وجود موضع گیری صریح معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره اینکه وی او دی‌ها به نفع تفسیر صداوسیما درباره کنترل پلتفرم‌های آنلاین پخش فیلم و سریال، همزمان اقدامات متولیان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از عدم تسلیم شدن دارد
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ