همزمان با برگزاری رژه نیروهای پیاده ارتش، سامانه موشکی الکترونیکی مجید در مراسم رژه روز ارتش به نمایش درآمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مقابل تراکتور ارائه کرد.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل شفیلد ونزدی به برتری رسید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
بهمن موتور محصولات خود را با کاربری آفرودی در معرض دید علاقمندان این نوع خودروها گذاشت. این شرکت پیکاپ G9 و کاپرا و ون اینرودز را با کاربری خاص گردشگری به نمایش گذاشته است.
محمدرضا اخباری در اولین تجربه رسمی با گل‌گهر سیرجان موفق شد تا عملکردی درخشان از خود به جای بگذارد.
مرکز ارزشیابی نظام آموزش و پرورش در حالی از رفع نقص سامانه در نمایش کارنامه شرکت کنندگان در آزمون‌های استعدادهای درخشان خبر داده است که قرار است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هم اعلام شود.
تعداد ۸ اثر از آثار هنرمندان کرمانشاهی در حوزه چوب و منبت در موزه پکن کشور چین به نمایش در می‌آید.
در مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش از سامانه بومی‌سازی شده اطلاعات و نمایش نقشه الکترونیک دریایی «اِکدیس» رونمایی شد.
در مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش از سامانه بومی‌سازی شده اطلاعات و نمایش نقشه الکترونیک دریایی «اِکدیس» رونمایی شد.
دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.
دادستان تهران گفت: به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردیم که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد.
همشهری نوشت: مبارزه با فساد باید سر صحنه زندگی واقعی مردم قرار گیرد؛ یعنی مبارزه با فساد حقیقی بدون جاروجنجال‌های سیاسی از قالب نمایشی خارج شود و به موضوعاتی بپردازد که در نهایت ثمره‌اش کارآمدی بیشتر و سامان بهتر زندگی مردم باشد.
در جریان الحاق ۹۵ شناور تندرو موشک انداز به نیروی دریایی سپاه، برای اولین بار شناوری به نمایش درآمد که قابلیت جدیدی را به ناوگان دریایی سپاه افزوده بود. شناوری که قابلیت شلیک سامانه پدافندهوایی «نواب» را داشت.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، تونل‌های زیرزمینی سامانه‌های موشکی پدافند هوایی رونمایی شد.
فردا مقارن با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای «جهاد تبیین»، برخی از دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در معرض دید مردم شریف و راهپیمایان قرار خواهد گرفت.
سید جلال ملکی گفت: ساعت ۰۵:۵۰ حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش تقریبا تقاطع کردستان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
در جریان رژه نیروهای مسلح موشک دوربرد و نقطه‌زن «خیبر شکن» و سامانه موشکی «رضوان» برای اولین بار به نمایش در آمد.
در جریان رژه نیروهای مسلح موشک دوربرد و نقطه‌زن خیبر شکن و سامانه موشکی رضوان برای اولین بار به نمایش در آمد.
معاون پذیرش فرابورس ایران در خصوص روند پذیرش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در فرابورس توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ