چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی مباحثی را در این زمینه مطرح کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه بیشتر آب نمرود به گرمسار انتقال داده می شود در حالی که آرادان نیازمند آب بوده و تشنه تر از همیشه است، گفت: حقابه آرادانی ها از نمرود داده نمی‌شود.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری خوزستان نسبت به بی‌توجهی هیات استان به شدت گله‌مند است و گفت: وقتی به شوخی از آن ها نامه خروج از استان خواستم با روی گشاده و باز به من این نامه را دادند و بعد هم گفتند صدای موضوع را در نیاور.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
حدود یک سال و نیم از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌گذرد و نمایندگان مجلس از عملکرد برخی از دستگاه‌ها به ویژه سازمان برنامه و بودجه در اجرای این قانون گله‌مند هستند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: ما به دنبال آن هستیم تا با استفاده از نظر صاحبنظران این حوزه، راهکارهایی برای رفع چالش‌های صنعت خودرو ارائه دهیم.
گفته می‌شود، سردار آزمون از دوران حضور در تیم سپاهان از امیر قلعه‌نویی گله‌مند است، به همین خاطر با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی تیم ملی حاضر نشود!
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ارسال و پیگیری شکایت و هر نوع گله‌مندی از عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
قالیباف درمورد حقوق پایین کارکنان فولاد بیان کرد: با کارگران صحبت کردیم از پیمانکاری و رسمی گله‌مندی داشتند و حق هم میدهم. حقوق نسبت به دو سال قبل افزایش پیدا کرده، اما چون روند تورم سرعت بالایی دارد و قدرت خرید کاهش یافته، از موضوعاتی است که دولت و مجموعه مجلس باید پیگیری کند و بر تورم غلبه پیدا کنیم.
این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی‌مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌شدت گله‌مندیم، امیدواریم این وضعیت سامان پیدا کند.
عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت مجلس گفت: گله‌مندی و انتقاد رئیس جمهور از وزیر ارتباطات در خصوص مشکلات و کندی اینترنت، نوعی فرار به جلو محسوب می‌شود، زیرا این اتفاقات و محدودیت‌های چند ماه اخیر به استناد مصوبات شورایی رخ داد که رئیس جمهور در راس آن قرار دارد و در چنین شرایطی که خود ایشان منتقد هستند، ما باید وضعیت اینترنت را از کجا پیگیری کنیم؟
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: وزرای نفت و نیرو از مصرف زیاد برخی از مشترکان گله‌مند بودند.
سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان نسبت به داوری بازی تیمش و استقلال خوزستان انتقاد کرد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس با اشاره به اینکه مردم انقلابی از این وضعیت رها شده فرهنگی ناراضی هستند، گفت: قوای سه‌گانه باید به وظایف خود در قانونمند شدن فضای مجازی عمل کنند.
آبادان- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: درآمدهای سازمان منطقه آزاد اروند صرف امور عمرانی در خرمشهر نمی‌شود و این موضوع باعث گله‌مندی مردم شده است.
ایمان عالمی مربی هوادار در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان از شرایط بد زمین می‌گوید و از داوری گله‌مند است.
رئیس قوه قضاییه گفت: مردم از تبعیض گلایه دارند و توقع رفع تبعیض دارند؛ مردم از بکارگیری نیرو‌های غیرشایسته برای برخی پست‌ها گله‌مند هستند و اعتقاد دارند فلان مسئول توانمندی و تجربه لازم را ندارد و مسئولیت‌هایی به این افراد فاقد تجریه و توانمندی سپرده می‌شود.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است. وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد.
انتظار و توقع آن است که حراست‌ها در سازمان‌ها بیشتر فعال شوند؛ یکی از وظایف حراست‌ها، پیشگیری از برخی تخلفات اداری و پیگیری و گزارش موضوع تخلف است؛ وزیر دادگستری موضوع تحرک بیشتر حراست‌ها و بازرسی‌های درون سازمانی و هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری در دستگاه‌های مختلف را پیگیری کند و دستگاه نظارتی قوه قضائیه نیز این مهم را مورد عنایت قرار دهد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از تورم، کمبود اقلام، چند نرخی بودن کالاها و کنترل بازار گله‌مند هستند و بر این اساس، باید وزارت بازرگانی تشکیل شود.
مربی نساجی مازندران از اتفاقات داوری دیدار با سپاهان گله‌مند است.
آصفری گفت: کالاهای اساسی در دسترس است؛ اما گران است که متاسفانه گلایه‌مندی مردم را به دنبال دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ