خروج آرش رضاوند از زمین بازی با کمپرس یخ به دور مچ پا نگرانی هواداران این تیم را در پی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فتحعلی‌شاه قاجار، که در زمان سلطنتش عهدنامه‌های گلستان و ترکمنچای را امضا کرد و بخش‌های زیادی از ایران را از دست داد، سکه‌ای ضرب کرد که بر روی آن خود را "خسروِ کشورسِتان" نامید!
داور سرشناس فوتبال ایران چندی پیش در گفتگویی از پیشنهاد یکی از مدیران برای دریافت سکه و تغییر نتیجه خبر داده بود.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
جواد علیزاده کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن کاهش سن سکته‌ی قلبی در کشور را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
ماجرا‌های مربوط به جام جهانی قطر هنوز ابهامات خاص خودش را دارد.
رئیس‌ جمهور آمریکا مجبور شد یک سکه افتاده از دستش را روی زمین تعقیب کند.
دکتر طاهره سماوات متخصص قلب و عروق و کارشناس دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه ۱۲ درصد مرگ‌های ناشی از بیماری‌های قلبی‌عروقی به‌علت آلودگی هوا است و سالانه ۶ میلیون مرگ منتسب به آلودگی هوا در جهان می‌دهد، افزود: بعد از یک ساعت مواجهه انسان با هوای آلوده و حتی دو روز پس از آن، میزان رخداد سکته‌های قلبی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که این ذرات اغلب از مصرف سوخت‌های فسیلی و ذرات ناشی از تماس لاستیک اتومبیل‌ها با جاده تولید می‌شوند.
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
با ورود دلار به کانال‌های سی و چند هزار تومانی از هفته گذشته، بهای سکه نیز با روند افزایشی مواجه شد و به کانال کم سابقه ۱۶ میلیون تومان رسید. در نتیجه سیاست گذار برای ممانعت از تداوم این روند، از بسته جدید با دو محور رونمایی کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شدت به عملکرد داور دیدار تیمش با لیورپول معترض است.
دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ