واقعیت آن است که با شرایط فعلی بحث بر سر تعداد اشتغال ایجاد شده، دیگر کاربردی برای کشور ندارد، چرا که امکان‌پذیری آن اساسا محل سوال است. برای عبور از بحث‌های متعارف، پیشنهاد می‌شود عملکرد در حوزه اقتصاد و اشتغال را با شاخص مشارکت اقتصادی بسنجیم و بر اساس آن هدف‌گذاری کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد ادامه حضور منتظر محمد در آبی‌ها به نظر جواد نکونام بستگی خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه نساجی در حالی که سرم دارویی گرفته بود بازی این تیم را تماشا کرد.
احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس گفت: «کلیت مجلس از بیان نظر خودش در قبال لایحه عفاف و حجاب واهمه دارد و ترجیح می‌دهد جای دیگری با این موضوع درگیر باشد و افکار عمومی آن‌ها را مورد چالش قرار دهند».
مدیر کل دفتر توسعه نهاد‌های اشتغال و هدایت نیروی کار وزارت کار گفت:موجبات امضای صورتجلسه پنجمین نشست کمیته مشترک اعزام نیروی کار ایرانی به قطر درجهت تسهیل صدور ویزای کار برای نیروی کار مازاد ایرانی به وجود آمده است.
اصفهان- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان گفت: رای اخیر ‎دیوان عدالت اداری درخصوص ممنوعیت اشتغال ‎‎اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، شامل معاونان استاندار اصفهان نمی‌شود.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ضمن انتصاب محسن ایروانی به سمت «سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی» پیاده سازی مسـیر هدایت شغلی را هدف سازمان بهزیستی برشمرد.
اهواز - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: فقط ۱۴۱ هزار نفر و معادل ۱۰ درصد در صنایع راهبردی استان مشغول به کار هستند که بسیار پایین است.
در پی وقوع یک انفجار در مسیر شرکت کنندگان در مسابقه دوی ماراتن در جنوب غربی کامرون دستکم ۱۹ ورزشکار زخمی شدند. گروه جدایی طلب آمبازونیا با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام کرد که هدف اصلی انفجار نیرو‌های کامرونی بودند که ایمنی ورزشکاران را تضمین کرده بودند. این گروه تاکید کرد که اجازه نخواهد داد کامرون در اشغال بماند. در این رقابت ۵۲۹ ورزشکار شرکت داشتند.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
روزنامه خراسان نوشت: اصرار بر ایجاد اشتغال در شرایطی که برنامه توسعه صنعتی کشور مشخص نیست، می‌تواند مسیر ما را به سمت نامشخصی سوق دهد و اشتغالی را ایجاد کند که ناپایدار باشد.
اعمال سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات خرد نظیر ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، با توجه به برآورد میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای سال ۱۴۰۲، بیانگر این است که سازمان برنامه و بودجه در مسیر اعطای تسهیلات خرد سنگ‌اندازی جدی کرده‌ است.
اعمال سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات خرد نظیر وام ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، با توجه به برآورد میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای سال ۱۴۰۲، بیانگر این است که سازمان برنامه و بودجه در مسیر اعطای تسهیلات خرد مردمی سنگ‌اندازی جدی کرده‌ است.
اعمال سقف ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی برای تسهیلات خرد نظیر وام ازدواج، فرزندآوری و اشتغال، با توجه به برآورد میزان تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای سال ۱۴۰۲، بیانگر این است که سازمان برنامه و بودجه در مسیر اعطای تسهیلات خرد مردمی سنگ‌اندازی جدی کرده‌ است.
مدیر بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت: از ۱.۵ میلیارد دلاری که باید برای حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری هزینه می شد تاکنون ۱.۴ میلیارد دلار تبدیل به ریال شده است.
جلیل هاشمی می گوید: اگر سفارش اتوبوس داشته باشیم می توانیم با افزایش شیفت های کاری، تمامی آنها را تولید کنیم.
تربت حیدریه ـ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به امنیت، اشتغال و معیشت مردم بر همه مسئولین واجب است ماباید تلاش کنیم در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم.
معاونت زنان و خانواده، رفع موانع از مسیر دریافت وام اشتغال برای زنان سرپرست خانوار به ویژه در گروههای کم برخوردار را به عنوان یکی از دغدغه های مهم در دستور کار قرار داده است.
مدیر گروه اقتصاد کلان مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: شغل صرفاً با پرداخت وام ایجاد نمی‌شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در بررسی‌های انجام شده، ۹۳ درصد طرح‌های اشتغال اجرا شده مددجویان در سال ۱۴۰۰ در مسیر درست در حال فعالیت است.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خبر داد.
موسوی با اشاره به ترفند اغلب کلاهبرداران، افزود: مجرمین سایبری با تحریک احساسات کاربران و انتشار تصاویر افراد بی‌بضاعت در شبکه‌های اجتماعی به بهانه‌ی دریافت نذورات اقدام به درج شماره کارت اشخاص و دریافت وجوهات از شهروندان می‌کنند.
امیر نریمانی با ثبت و انتشار عکسی از سال ۱۳۹۰ و اشغال سفارت انگلیس، علی فروغی، مدیر شبکه سوم سیما را در بین مهاجمان و اشغال کنندگان نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ