باشگاه فولاد خوزستان به حواشی دیدار مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانیه تند و تیز پرسپولیس علیه الکس هادی، طرفدار ثروتمندی که مدعی حمایت مالی از این باشگاه است.
بیانیه تند و تیز پرسپولیس علیه الکس هادی، طرفدار ثروتمندی که مدعی حمایت مالی از این باشگاه است.
مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید از تمام ظرفیت قانونی خود برای اینکه باشگاه به حق‌ش برسد استفاده خواهد کرد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پی اتفاقات اخیر بیانیه ای صادر کرده است.
باشگاه استقلال نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان پس از اخراج در دربی، اعتراض کرد.
وینیسیوس یک بار دیگر کشور اسپانیا را کشوری نژادپرست که تحمل یک ستاره فوتبال سیاه‌پوست را ندارد، توصیف کرد. در این بیانیه وینی با جورج فلوید مقایسه شده است.
باشگاه استقلال به بیانیه اخیر سازمان لیگ مبنی بر موافقت مدیرعامل استقلال با برگزاری بازی پیکان - پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
داستان غم‌انگیزی است که یک کارشناس ثابت می‌کند تیم خاص بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده و پرسپولیس بیشترین زیان را دیده است، اما باز هم آن‌ها طرف طلبکار ماجرا هستند.
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه جدیدی، از اثبات پرداخت غیرقانونی ۵ میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال به فتح‌الله‌زاده خبر داد.
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه جدیدی، از اثبات پرداخت غیرقانونی 5 میلیارد تومان از حساب باشگاه استقلال به فتح‌الله‌زاده خبر داد.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ای تند تشدید تنش‌ها و تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و عدم رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی نظامیان اسرائیلی را محکوم کرد.
باشگاه سویا با انتشار اطلاعیه‌ای به لالیگا و داوران این لیگ به شدت اعتراض کرده و گفت داوری در فصل جاری به سویا ضررهای جبران ناپذیری وارد کرده است.
سازمان خصوصی سازی با انتشار بیانیه‌ای به توضیح و بررسی ادعای خود در مورد مدیرعامل استقلال پرداخت.
باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای تازه به اظهارات مدیران و بازیکنان باشگاه استقلال واکنش نشان داد.
فنرباغچه با پیروزی 3-1 مقابل آلانیا اسپور جایگاه خود در بالای جدول را تقویت کرد.
در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال شش پنالتی بحث‌برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یک بازی هم با رأی کمیته انضباطی در عین بی‌عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است.
نویسندگان بیانیه که بی‌محلی همان اقلیت اغتشاشگر در پاییز امسال به اصلاح‌طلبان را دیده‌اند، گویی احساسی از جنس جاماندن از تحولات دارند. می‌دانند نه در بین ملت جایی دارند و رابطه خود را با نظام نیز بر هم زده‌اند. حال که آشوب‌های پاییز را شکست‌خورده می‌بینند، می‌خواهند فرصت‌طلبانه از انزوا درآیند. غافل از اینکه انزوای این آلزایمری‌ها ناشی از کنشگری سرتاپا تناقض خودشان است و تا با مردم و نظام صادق نباشند، در روی همین پاشنه خواهد چرخید.
باشگاه تراکتور با انتشار بیانیه تند نسبت به حکم محرومیت هادی محمدی اعتراض کرد.
بیانیه تند پرسپولیس علیه سپاهان و مهمان بی‌موقع روسی!
جوان نوشت: باید گفت روح حاکم بر این دو بیانیه براندازی و عبور از نهاد‌های قانونی جمهوری اسلامی است. منتها یکی به روش نرم و دیگری به روش سخت. از این روست که باید گفت این خاتمی و موسوی دو روی یک سکه‌اند.
کیهان نوشت: روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیتر‌هایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و... سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.
کیهان نوشت: نه خود او بیانیه را نوشته و نه حتی آن را خوانده، چراکه ذهن و عقل یک فسیل سیاسی در این سنِ فرتوتگی دیگر به او اجازه نوشتن و خواندن چنین بیانیه‌های شاذی را نمی‌دهد.
ادبیات حاکم بر مطلب وهن‌آلود و سخیف میرحسین موسوی حاکی از وجود بازیگران پشت‌صحنه‌ای است که می‌خواهند از فتنه‌گران استفاده ابزاری کرده و آن‌ها را به شیپور داعش و اسرائیل در داخل بدل کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ