به گفته یک روانشناس و مشاور، بی‌مسئولیتی خصلت ویران کننده‌ای است که معمولاً از دوران کودکی، از دل خانواده و سپس از مدرسه شکل می‌گیرد و در روابط شخصی فرد، مشکلات عدیده‌ای را به وجود خواهد آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
معاون وزیر رفاه گفت: شفافیت در زمینه شناسایی و ارائه آمار میزان اشتغال در هر استان، مسئله اصلی سامانه رصد شفافیت است.
مطالعات مشخص کرده‌اند که افراد با ثبات عاطفی (یعنی آن‌هایی که روان‌رنجور خویی پایینی دارند) تمایل به انتقاد از شریک زندگی خود ندارند و میزان رفتار‌های تدافعی و تحقیرآمیز در آن‌ها کمتر است.
معاون وزیر حج عربستان بر دنبال کردن سازوکار تعیین تعداد حجاج هر کشور از سوی این وزارتخانه با هدف بازگرداندن این آمار به تعداد پیش از همه گیری کرونا تاکید کرد.
برخی ویژگی‌های فیزیکی همچون رنگ و جنس موها، خط رویش مو، پوست و واریس به کروموزوم X مربوط اند و اغلب از مادر به ارث می‌رسند.
به طور معمول امواج گرانشی بسیار ضعیف هستند و ما باید آشکارساز‌هایی بسازیم که قادر به اندازه‌گیری فواصل کمتر از عرض یک هسته اتم باشند تا امواج گرانشی عبوری از زمین را پیدا کنیم. اما محققان اشاره کرده اند که این امواج گرانشی در جهان اولیه، بسیار قوی شده بودند و حتی ممکن است الگو‌های موج ایستاده را ایجاد کرده باشند؛ که در آن امواج گرانشی حرکت نمی‌کردند و ساکن بودند. مکان‌هایی که امواج در آن قوی‌ترین هستند، مقدار استثنایی انرژی گرانشی را نشان می‌دهند.
کلوبوما (Coloboma) نقطه‌ای در چشم شماست که هیچ بافتی در آن نیست و از بدو تولد در شبکیه چشم وجود دارد. این عارضه می‌تواند یک یا هر دو چشم را تحت تاثیر قرار دهد. تشخیص آن در اکثر مواقع ساده است، زیرا روی عنبیه تاثیر می‌گذارد و مردمک چشمتان را شبیه سوراخ کلید می‌کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که تیمش در بازی فردا برای صعود به جمع هشت تیم نهایی تلاش خواهد کرد.
ابیای اوراسیایی پرهای سفیدی ندارد و فقط نوک دمش سفید است که باور محققان وسیله‌ای برای برقرار ارتباط در محیط کم نور جنگل‌ها است.
جامعه آرمانی آن است که نه فقر در آن باشد و نه نابرابری. اگر در وضعیتی بگویند راهی جز این ندارید که یا جامعه فقیر داشته باشید و برابر یا جامعه ثروتمند داشته باشید و نابرابر، کدام بهتر است؟ به نظر می‌آید که شرف انسان اقتضاء می‌کند که برابری را بر ثروت ترجیح دهد.
به‌تازگی، یک موسسه تحقیقاتی در کانادا، سراغ فهرست کردن ویژگی‌هایی از افراد موفق رفته که کمتر به آن‌ها توجه شده است.
گوگل کروم یکی از غالب‌ترین مرورگر‌های جستجو در جهان است و صد‌ها میلیون نفر هر روز از آن برای جستجو استفاده می‌کنند.
رژیم غذایی مدیترانه‌ای یکی از سالم‌ترین رژیم‌های غذایی دنیا است که به کاهش وزن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌ها کمک می‌کند.
سامسونگ از گوشی پرچمدار Galaxy S۲۳ Ultra خود رونمایی کرد و برای اولین بار از ویژگی‌های جدیدی که به خانواده سری S اضافه می‌شود، خبر داد.
بارزترین ویژگی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار میزبانی خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای رییس جمهوری است حال آن که در جمهوری اسلامی ایران، عنوانی، چون «بانوی اول» تعریف نشده و اگرچه مطابق اصل ۱۱۳ قانون اساسی «رییس جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی پس از مقام رهبری» توصیف شده، اما جمهوری اسلامی بانوی اول ندارد. در این نوشته حضور رسانه‌ای و عمومی همسر رییس جمهوری فعلی با همسران ۷ رییس جمهوری قبلی مقایسه شده است.
پیام‌رسان واتس‌اپ ارسال تصاویر با کیفیت اصلی را در نسخه‌های آینده خود امکان‌پذیر خواهد کرد.
یکی از این ویژگی‌ها اندروید شامل ابزارک‌ها (ویجت‌ها) یا برنامه‌هایی است که کاربر را قادر می‌سازد تا عملکردی را انجام دهد یا به یک سرویس دسترسی پیدا کند.
یکی از کارمندان مایکروسافت اسکرین شاتی از ویژگی جدید نوت پد در ویندوز ۱۱ منتشر کرده است. البته مشخص نیست این ویژگی چه زمان عرضه می شود.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی استان محور بودن نمایشگاه گردشگری امسال را مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال بیان کرد و امیدوار است شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
اپلیکیشن «بله» با قابلیت‌های مالی و پیام رسانی، به‌تازگی ویژگی جدیدی به اسم وضعیت (استوری) را به خدمات خود افزوده است.
متا قصد دارد به زودی ویژگی جدید «ارسال پیام به خود» را به پیام رسان محبوب واتساپ اضافه کند.
ویژگی بارز محصولات بهمن رعایت مسایل امنیتی و زیبایی ظاهری است
هواوی به زودی گوشی پرچمدار میت ۵۰ را با مشخصات شگفت انگیزی همچون کار کردن با باتری خالی معرفی می‌کند.
در اوایل سال جاری، مارک زاکربرگ قابلیت انجمن یا «Communities» واتساپ را معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی به کاربران واتساپ این امکان را می‌دهد که با ترکیب چند گروه یک انجمن ایجاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ