معاون شهردار تهران گفته: با توجه به اینکه برداشت پل حافظ باید در ایام تعطیلات انجام شود، در صورت پایان و تأیید مطالعات، نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
پل ورسک از مشهورترین و زیباترین پل های تاریخی ایرانی است.
پل گلدن گیت یک پل معلق در سان فرانسیسکوی آمریکا است که این شهر را به شمال ایالت کالیفرنیا وصل می‌کند. این پل روی تنگه گلدن گیت ساخته شده‌است.
در ساخت گنبد جبلیه کرمان و پل دختر شهر میانه از تخم‌مرغ در ملات آن‌ها استفاده شده است. همچنین از شیر شتر نیز در ساختار گنبد جبلیه استفاده شده است.
اطلاعات آنلاین تصویری از آزادراه تهران-کرج منتشر کرد. این عکس از طبیعت بکر پیرامون جاده کرج به تهران در سال ۱۳۴۸ محدوده کنونی پل فردیس در آزادراه کرج - تهران گرفته شده است.
تصاویری از یک پل عابر پیاده در مشهد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که خبرساز شده و بازتاب فراوانی داشته است. برخی می گویند این پل عابر به خاطر بی حجابی تعطیل شده است!
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: عصر روز یکشنبه در محور اتوبان شهید آقابابایی لاین جنوب به شمال در اثر شکستگی خط انتقال فاضلاب، زمین دچار فرونشست شد و حفره‌ای ایجاد شد. محدودیت تردد و انسداد عرض جنوب به شمال اتوبان شهید آقابابایی بعد از پل اطشاران توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی برای بررسی و رفع خطر از محل ناشی از حفره ایجاد شده در اتوبان شهید آقابابایی ایجاد شد.
طراحی عجیب یک جاکفشی در پل‌های هوایی تهران به مناسبت میلاد امام رضا(ع) که واکنش‌های گسترده‌ای به همراه داشته است
این ۵ نفر که تصویری از چهره آن‌ها موجود نیست، بعنوان آخرین مدافعان خرمشهر شناخته می‌شوند. ۵ نفر گمنام که از پل می‌گذرند تا مانع عبور نیرو‌های عراقی شده یا حرکت آن‌ها را به تاخیر بیاندازند...
نیروی دریایی سپاه تصاویر رصد ناو همیلتون را منتشر کرد و این تصاویر نشان می‌دهد ناو رزمی همیلتون DDG۶۰ به همراه یک شناور پشتیبان به نام TAKE۶ و شناور تجاری ANVIL POINT از تنگه هرمز عبور کرده است.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
معاون شهردار تهران گفته: با توجه به اینکه برداشت پل حافظ باید در ایام تعطیلات انجام شود، در صورت پایان و تأیید مطالعات، نوروز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد
اوکراین کار بازسازی مکان‌های تخریب شده در اثر حملات روسیه از جمله پل ها، جاده‌ها و ساختمان‌های دولتی را آغاز کرده است. این تنها آغاز چیزی است که کی‌یف آن را بزرگترین تلاش بازسازی پس از جنگ جهانی دوم و شاید گران‌ترین در تاریخ با هزینه تخمینی ۵۰۰ میلیارد دلار توصیف کرده است.
تصویری عجیب از ساختن یک پل روبه روی ساختمان که پنج سال به حال خود رها شده است.
در شهر لیل فرانسه معترضان به اصلاحات بازنشستگی اقدام به آتش زدن لاستیک‌ها و مسدود نمودن پل تورنای کردند.
استفاده از خودرو‌های زرهی AVLB بر پایه M۶۰ در دهه ۱۹۸۰ توسط نیرو‌های تفنگدار ویژه آغاز شد، اما طراحی پایه این خودرو بسیار قدیمی‌تر است. ارتش ایالات متحده اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ بود که از این طراحی استفاده کرد. اولین نمونه این خودرو زرهی که بر اساس تانک M۶۰ ساخته شده بود در سال ۱۹۵۷ وارد سرویس شد.
تصاویر منتشر شده از منطقه پل عباسی در استان دهوک عراق و جاری شدن آب از سمت سدهای ترکیه، که گفته می شود پس از بیم دولت اردوغان نسبت به وضعیت سد آتاتورک در حال رهاسازی است.
معمولا عکس‌های خیلی قدیمی از سر پل تجریش، به صورت سیاه و سفید هستند و کیفیت پایینی دارند. اما در اینجا برای اولین بار تصویری رنگی و با کیفیت از این منطقه را می‌بینید که اتفاقا بسیار هم قدیمی است.
این تمساح لولونگ نام داشت و در محوطه‌ای سفارشی در پارک بوناوان و مرکز تحقیقاتی فیلیپین نگهداری می‌شد. لولونگ در یک پل با وزن کامیون وزن شد و تقریباً ۱۰۷۵ کیلوگرم (۲۳۷۰ پوند) بود. لولونگ در ۱۰ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت.
کشتی باری «توزلا» متعلق به ترکیه در بندر خِرسون در جنوب اوکراین مورد اصابت موشک قرار گرفت. پل کشتی تقریباً به طور کامل ویران شده است.
حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر به نام خیابان کریمخان زند نامگذاری شده است. در این خیابان یک پل رو گذر به همین نام نیز وجود دارد.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
به حکایت تصاویر منتشره در جراید کثیرالانتشار کشور ساختمان نوساز مترو پل آبادان در کسری از ثانیه، عظمت ساخت وساز غیر مجاز و پوشالی آن بر سر ده‌ها مرحوم و صد‌ها مصدوم آبادانی و خانواده‌های این عزیزان فروریخت و ملتی را در غم و ماتم از دست دادن این عزیزان فرو برد و بار دیگر داغ دل خانواد‌های پلاسکو را تازه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ