مدافع پرسپولیس می‌گوید سومین جام سرخ‌پوشان در این فصل را با ماشین به باشگاه می‌آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشاد فرجی در دو هفته ابتدایی لیگ فرصت بازی پیدا نکرد.
دو نماینده ایران به مقام های قهرمانی در رقابت‌های تنیس روی میز آزاد جهانی در تونس دست یافتند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از قهرمانی با این تیم در تورنمنت کافا به دو جایزه فردی نیز رسید.
فرشاد فرجی می‌گوید شیرینی قهرمانی در جام حذفی بیشتر از دربی بود.
نماینده ادوار مجلس گفت: مرحوم افروغ در بیان آنچه در دل داشت صراحت و شجاعت داشت در نتیجه او را دوگانه نمی‌دیدید، زیرا درون و برونش یکی بود و در نفاق فردی و حزبی گرفتار نبود.
دیدار یونایتد و سویا با دو گل به خودی بازیکنان میزبان با تساوی 2-2 به پایان رسید.
فرنی دو رنگ نوعی فرنی خوشمزه و مجلسی است که به صورت دو رنگ و در دو طعم ساده و زعفرانی تهیه می‌شود و عطر و مزه دلنشینی دارد.
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
فردی در حرکت زشت و زننده سطل ماست را روی یک مادر و دختر خالی کرد.
به طور معمول هر فردی زمان را نسبت به خودش تجربه می‌کند. اما فردی که سریع‌تر حرکت می‌کند، زمان سپری شده کمتری را نسبت به فردی که کندتر حرکت می‌کند، تجربه می‌کند. این افراد تنها زمانی که ساعت‌هایشان را با هم مقایسه می‌کنند، متوجه می‌شوند که ساعت یکی از آن‌ها زمان بیشتری را نشان می‌دهد و ساعت دیگری زمان کمتری را.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
دو فردی که ضمن شایعه‌سازی با اقدامی ماجراجویانه به دنبال وحشت‌آفرینی در یکی از مدارس قم بودند، دستگیر شدند.
از مجموع ۱۸۷ شرکت بازنشستگی ۴۳ شرکت سودآور است. بعضی از شرکت‌های زیان‌ده از شرکت‌های سودده پول می‌گیرند تا تعادل برقرار شود. کجای دنیا این عدالت است؟ نمایندگان؛ شما این عدالت را چطور می‌نویسید؟
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دو فردی که دیشب وارد دانشگاه شدند، نشانی دفتر بسیج را داشته‌اند. درب دفتر بسیج هم دیشب قفل نبوده و باز بوده است. این دو فرد وارد دفتر شده و دو بطری حاوی ماده اشتعال‌زا به سمت دفتر پرتاب می‌کنند و دفتر را به آتش می‌کشند. حدود ساعت ۷ صبح امروز دانشجویان بسیج از بروز آتش‌سوزی آگاه می‌شوند. البته در آن زمان آتش خاموش شده بود.
فرمانده سپاه خراسان شمالی تاکید کرد: باید جهاد در فضای مجازی آغاز شود و دو قطبی ایجاد شده در کشور از بین رود چراکه دشمن به دنبال رو در رو قرار دادن مردم و قومیت ها است.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: فردی که روز پنجشنبه ۲ نفر از مدافعان امنیت را در مشهد به شهادت رساند همراه با چهار نفر از همدستان خود دستگیر شده است.
وضعیت مصدومیت دو مدافع پرسپولیس تا فردا مشخص خواهد شد.
دو مدافع مصدوم پرسپولیس با حضور در تمرین امروز، تحت بررسی کادرپزشکی قرار خواهند گرفت.
بازیکن ملوان می گوید که برای او فرقی ندارد در چه پستی به میدان برود و هدف او تنها موفقیت تیم است.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: در صورتیکه مشترکان تلفن، صورتحساب یا هزینه‌های دوره‌ای خط خود را در سر رسید و یا مهلت تعیین شده پرداخت نکنند، خط آنها تخلیه می‌شود.
یحیی گل‌محمدی نام سید جلال حسینی، فرشاد فرجی و امید عالیشاه راه از لیست دیدار برابر شهرخودرو خط زد.
هفتمین روز از سی‌ونهمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر با نمایش دو فیلم بلند سینمایی پیش رفت و فیلم‌های «خط فرضی» و «گیج‌گاه» به نمایش در آمد و از میان این آثار گیجگاه با مضمون کمدی به واسطه سوابق کارگردانش توجه بیشتری را به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ