سرمربی باتجربه و ایرانی تیم ملی فوتسال عراق از سمت خود استعفا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی عربستان در جام جهانی 2022 در جام جهانی زنان آن نمایش جذابیت را هنوز در نیوزلند به نمایش نگذاشته است.
لوپاریزین از احتمال حضور سرمربی پورتو روی نیمکت پاری سن ژرمن خبر داد.
با توجه به تفکر «ایرانیزه‌کردن» نیمکت تیم‌های مطرح ایرانی، قرار است هدایت این تیم بعد از یک فصل، دوباره به یک مربی ایرانی سپرده شود. آن‌طور هم که این باشگاه خبر داده، قرار است سرمربی استقلال «امروز» بعدازظهر معرفی شود. در این بین چند مربی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی شده‌اند که به نظر می‌رسد بخت یک به‌علاوه یک مربی دیگر بیش از بقیه باشد؛ جواد نکونام و محمد ربیعی.
با اعلام شکست مذاکرات استقلال با گزینه‌های خارجی، سرپرست آبی‌ها اعلام کرده تا فردا سرمربی ایرانی تیم معرفی می‌شود. جدال ربیعی و نکونام با دو سبک جدا و البته قیمت متفاوت. به‌نظر می‌رسد اختلاف نهایی در کمیته فنی باشگاه باشد.‌.‌.
پس از آنکه مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند با گزینه اسپانیایی خود به توافق برسند، با یکی از گزینه های ایرانی به توافق نهایی رسیدند و قرار است روز شنبه نام سرمربی را اعلام کنند.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
العربی در دومین فصل حضور علی یونس روی نیمکت خود به عنوان قهرمانی جام حذفی رسید.
منابع محلی در امارات از احتمال بالای حضور رضا عنایتی روی نیمکت الامارات خبر می دهند.
فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی تیم اتحاد کلبا امروز قادر به همراهی تیمش از روی نیمکت مقابل النصر نیست.
فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی تیم اتحاد کلبا امروز قادر به همراهی تیمش از روی نیمکت مقابل النصر نیست.
سرمربی تیم فوتبال پورتو به احتمال نیمکت نشینی مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش در دیدار برگشت مقابل اینتر ایتالیا واکنش نشان داد.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
سرمربی سابق تیم ملی قطر به صورت رسمی هدایت اکوادور را برعهده گرفت و مسئولان فدراسیون فوتبال گزینه «ایرانی» خود را ظرف ۴۸ ساعت آینده معرفی خواهند کرد.
فلیکس سانچز گزینه اسپانیایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران هدایت اکوادور را بر عهده گرفت.
سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و احتمال دارد جای مربی برزیلی روی نیمکت تیم کویت را بگیرد.
یکی دو رسانه عنوان کرده‌اند سرمربی فرانسوی عربستان از شرایطش در این کشور راضی نیست.
گزینه سرشناس نیمکت ایران، سرمربی سوریه شد
مارسلو بیلسا سرمربی آرژانتینی پیشنهاد باشگاه اورتون را برای نشستن روی نیمکت این تیم رد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
سرمربی بایر لورکوزن تصمیم گرفته مهاجم ایرانی خود را در دیدار با پورتو روی نیمکت قرار بدهد.
سرمربی فولاد تنها گزینه ایرانی سرمربی جدید تیم ملی برای حضور روی نیمکت تیم ایران است.
بازیکن سابق تراکتور و پرسپولیس درباره قبول پذیرش هدایت خزر لنکران می گوید که انتظارات از او بالاست.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ