یادداشت وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی قدس در روزنامه الاخبار لبنان منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، در واکنش به یادداشت روزنامه کیهان درباره لزوم تغییر مدیریت و مالکیت برخی استارتاپ‌ها گفت: این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.
سعید حجاریان : بیش از پیش باید نگران ایران بود چرا که از یک‌سو سلسله‌‌ای از مقاومت‌های مدنی را شاهد هستیم و از سوی دیگر، قوانین و کنش‌هایی که جملگی میل به اعمال فشار بیشتر به جامعه می‌کنند.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به یادداشت مدیرمسئول کیهان نوشت: مالکیت بخش قابل توجه سهام برخی از سکو‌هایی که ایشان نامبرده‌اند، با نهاد‌های انقلابی است!
در همین حال، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در توییتر نوشت: «آقای دکتر سجادی وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می شوند که پیشرفت ورزش بانوان و کسب افتخارات گوناگون از برجستگی‌های کارنامه مسئولیت ایشان است.
وزیر خارجه سابق ایران نوشت: «نوشته کوتاه چند روز پیش بنده به بحث و نقد‌های فراوانی انجامیده، که امری مبارک است.»
وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی نوشت: عضویت در بریکس می‌تواند یک گام محکم دیگر در پیشبرد و تقویت چندجانبه‌گرایی جمهوری اسلامی ایران باشد.
وزیر امور خارجه پیشین کشورمان با انتشار یادداشتی علت و چرایی استفاده خود از عبارت «خودمان انتخاب کردیم» که چندسال قبل از سوی او مطرح شد و مورد انتقادات فراوان قرار گرفت را تشریح کرد.
مهاجری در یادداشتی خطاب به وزیر کشور نوشت: یواشکی می‌پرسم، شما هم یواشکی جواب بدهید؛ از دوستان فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق، سر کسی بی‌کلاه مانده که می‌خواهید مشغولش کنید؟!
وزیر نفت از امضای یادداشت تفاهم بین ایران و عراق در زمینه توسعه میدان‌های مشترک نفتی و گازی خبر داد.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقای سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
محمد مخبر و نخست وزیر قزاقستان مهر ماه سال گذشته نیز در حاشیه دومین مجمع اقتصادی خزر در مسکو دیدار و با اعلام آمادگی برای توسعه روابط و گسترش همکاری‌های تهران- آستانه، بر ارتقاء سطح مبادلات تجاری فیمابین و رسیدن به رقم ۳میلیارد دلار در سال تاکید کردند.
یادداشت وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز جهانی قدس در روزنامه الاخبار لبنان منتشر شد.
وزیر نیرو در یادداشتی تداوم حرکت رو به‌ جلو صنعت آب و برق کشور را تشریح کرد.
یک منبع نزدیک به وزیر امور خارجه روسیه از دریافت یادداشتی توسط سفارت آمریکا در مسکو خبر داد که از آن خواسته شده است در امور داخلی روسیه مداخله نکند.
وزیر امور خارجه کشورمان در یادداشتی نوشت: ما پاسخ تعامل سازنده را در مسیر تعامل خواهیم داد اما پاسخ رفتار تهدیدآمیز اروپا را به همان زبان خواهیم داد.
نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس گفت: تصویر یادداشت بنده به وزیر بهداشت توسط برخی بازنشر داده شد و این اقدام را به عنوان باج‌دهی اعلام کردند که اینگونه نیست.
وزیر راه و شهرسازی در سفر رسمی خود به دوحه و مذاکره با وزیر حمل‌ونقل قطر، انعقاد یادداشت تفاهم همکاری‌های جامع حمل ونقلی بین دو کشور را در دستور کار دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بغداد ۲ در اردن گفت‌وگوی کوتاهی با آقای عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر انجام داده است، گفت؛ گفتگو‌های صورت گرفته، مثبت بود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: هفته آینده مدارس تعطیل نیست و من یادداشتی خدمت رئیس جمهور دادم که این تعطیلی‌ها تکرار نشود و مدارس باید در موارد نادر و حاد تعطیل شوند.
در بخش هایی از یادداشت عباس آخوندی، وزیر اسبق راه و شهرسازی می خوانیم: بحث موضع‌گیری چین برای من هیچ تازگی نداشت. چین این رویه را سالهاست که اتخاذ کرده‌است. لیکن، گروهی در تهران به هر دلیلی نمی‌خواستند که نشانه‌های آن را ببینند. شاید هم به دلیل حجم فساد فوق العاده‌ای که پیرامون قرارداد‌های چینی وجود داشت و دارد. تنها دو نمونه را برایتان ذکر کنم.
سرپرست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از امضای یادداشت تفاهم با وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه برای تاسیس منطقه آزاد مشترک با ایران خبر داد.
در جریان دیدار دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با وزیر امور خارجه، سند یادداشت تعهدات یا ترتیبات الحاق جمهوری اسلامی ایران به این سازمان به امضا رسید.
وزیر خارجه کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: در شهر تاریخی سمرقند یادداشت تعهدات عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری شانگهای را با دبیرکل امضا کردم.
روند تغییر سرمربی تیم ملی ایران احتمالا از اردوی قطر آغاز شد. زمانی‌که وزیر ورزش جلسه‌ای را با چند تن از بازیکنان تیم ترتیب داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ