بوکایو ساکا، مهاجم آرسنال، معتقد است که با توجه به شرایط موجود سرنوشت قهرمانی دست خودشان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکو ماتراتزی، بازیکن اسبق اینتر که به عنوان تماشاگر فینال لیگ قهرمانان به ترکیه سفر کرده می‌گوید اینتر مقابل یکی از مهم ترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کند.
فدریکو دی‌مارکو و الساندرو باستونی، دو مدافع اینتر، در آستانه فینال لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی خط و نشان کشیدند و گفتند اینتر برای قهرمانی بازی خواهد کرد.
ادین ژکو در فینال لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت، تیمی که سال‌ها در آن بازی کرده و از آن خاطره دارد.
ایل واکر، مدافع منچسترسیتی، تاکید کرد که برای فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز شنبه آماده خواهد بود. با این وجود پپ نسبت به این اتفاق مطمئن نیست.
الساندرو باستونی، مدافع اینتر تاکید کرد فینال لیگ قهرمانان بازی بین سیتی و اینتر است نه هالند و اینتر و اضافه کرد که از سیتی نمی‌ترسد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از شکست مقابل سیتی در فینال جام حذفی گفت تیمش خوب بازی کرده و دو گل بد دریافت کرد که می‌توانست مانع از به ثمر رسیدن آنها بشود.
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد روز شنبه در فینال فصل ۲۳-۲۰۲۲ جام حذفی فوتبال انگلیس با قضاوت پل تیرنی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان گواردیولا همراه بود.
منچستریونایتد که با گل دریافت شده در ثانیه‌های اول بازی مقابل سیتی در فینال جام حذفی عقب افتاده بود از روی نقطه پنالتی توسط برونو فرناندز به گل رسید تا بازی با تساوی دنبال شود.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ توصیه کرد برای پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در دوران حضورش در چلسی استفاده کند.
خواکین کورئا، ستاره اینتر، در آستانه دیدار با ناپولی می‌گوید نراتزوری در این بازی قدرتش را به سیتی که به زودی در فینال چمپیونزلیگ مقابل اینتر قرار می‌گیرد نشان خواهد داد.
وضعیت هنریک مخیتاریان برای فینال لیگ قهرمانان نامشخص است و این احتمال که بازی بزرگ برابر سیتی از دست بدهد، وجود دارد.
فابیو کاپلو و پائولو دی‌کانیو، هر دو معتقدند بهتر است اینتر در فینال لیگ قهرمانان با منچسترسیتی بازی کند تا رئال مادرید.
پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و رئال مادرید طرفدار سیتی است.
گرام سونس مطمئن است که سیتی در بازی برگشت رئال را حذف خواهد کرد و در فینال نیز کار راحتی برای پیروزی خواهد داشت.
الکساندر چفرین بر خلاف عده زیادی که معتقدند شانس سیتی در بازی برگشت برابر رئال بسیار بیشتر است، به مادریدی‌ها 50 درصد شانس رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را داد.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، می‌گوید منچسترسیتی به هیچ وجه تیم خطرناکی نبوده و آنها می‌توانند در بازی برگشت به فینال صعود کنند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که فکر کردن به فینال کوپا دل‌ری و نیمه نهایی چمپیونزلیگ حواس شاگردانش در لالیگا را پرت کرده است.
ماسیج اسکورزا سرمربی لهستانی اوراوارد از تساوی 1-1 تیمش مقابل الهلال عربستان در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا راضی است.
لوکا مودریچ به دلیل مصدومیت همسترینگ قطعا فینال کوپا دل ری را از دست می دهد و احتمال حضورش در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی نیز بسیار اندک است.
رئال مادرید قطعا از تاریخ بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان راضی نیست چرا که سه روز قبل از آن دیدار حساس باید در فینال کوپا دل ری به میدان برود.
بایرن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به سیتی برخورد کرد و حسن صالح حمیدزیچ معتقد است این سخت‌ترین قرعه ممکن بود.
مربی فولاد گفت که مس کرمان تیم سخت کوش و قابل احترامی است و آنها فردا کار سختی برابر این تیم در پیش دارند.
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال در گام اول، دیدار سختی را پیش رو خواهد داشت.
مدیر ورزشی بارسلونا دیدار برابر منچستریونایتد در پلی‌آف لیگ اروپا را یک فینال زودهنگام توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ