دولت قطر خانه‌های سیار را برای اسکان زلزله‌زدگان به ترکیه می‌فرستد. این خانه ها در جام جهانی مورد استفاده قرار گرفته بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سینا مریدی امسال شماره ۱۰ فولاد را بر تن خواهد کرد تا وارث پیراهن آیاندا پاتوسی باشد.
آریوبرزن یوسف زاده کوهنورد اهل آمل با هفت سال و ۱۰ ماه سن به همراه پدر، مادر و دختر دایی ۱۰ ساله اش موفق به صعود به قله پنج هزار و ۶۷۱ متری دماوند شد.
رضاشاه برای آن که این خیابان طولانی را از سایر خیابان‌ها متمایز کند از کفیل بلدیه درخواست کرد ۲ طرف خیابان را با درخت چنار تزیین کند. بوذرجمهور با هر زحمت و جان کندنی بود، ۱۱ هزار اصله درخت چنار را که کمتر از ۱۰ سال داشتند، در دو طرف خیابان کاشت و با حفر دو حلقه چاه در محمودیه آن‌ها را سیراب کرد. چنار‌های خیابان ولیعصر (عج) از زیباترین ویژگی‌های این خیابان زیبا به شمار می‌رود.
در ژوهانسبورگ واقع در آفریقای جنوبی برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته برف بارید.
بهترین پاسور فصل اخیر لیگ برتر شماره خاص تراکتور را بر تن می‌کند.
سان جین‌شنگ، یکی از مسئولان آکادمی مهندسی چین، درباره آخرین تلاش‌های چین به خبرگزاری دولتی چین، شین‌هوا گفت: مشکل ساخت‌وساز پروژه حفاری را می‌توان با یک کامیون بزرگ که روی دو کابل فولادی نازک رانندگی می‌کند مقایسه کرد.
هسته‌های این ستارگان بسیار داغ‌تر از هسته‌هایی هستند که امروزه در ستارگان می‌بینیم، و دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که می‌تواند به دلیل سوختن بیش از حد هیدروژن در دمای بالا باشد.
باشگاه فنرباغچه ترکیه که فصل گذشته پیشنهادی را برای جذب مهدی طارمی داده بود، بازهم خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیم پورتو شده و حاضر است ۱۰ میلیون یورو برای او پرداخت کند.
پیراهن مهدی مهدوی‌کیا با هدف کمک به کودکان زلزله‌زدگان خوی در آلمان با ارزش ۱۰ هزار یورو به فروش رفت.
یک حساب کاربری مستقر در پورتسموث ادعا می‌کند که چاقو‌ها را به قیمت ۳۰ پوند می‌فروشد. این حساب کاربری بیش از ۱۰ هزار لایک و ۲۰۰۰ فالوور جمع‌آوری کرده است. ویدیو‌های تیک تاک آن دارای کد‌های QR هستند. هنگامی که اسکن می‌شود مستقیما به یک کانال تلگرام رمزگذاری شده با صد‌ها گواهی از خریداران انگلیسی وارد می‌شوید. بیش از ۲۰۰ عکس از چاقو و چیز‌های دیگر به همراه تصاویر رسید‌های پستی در این مجموعه گنجانده شده است.
استقلال نزدیک بود در لحظات ابتدایی دیدار مقابل آلومینیوم با خطا روی هافبک اراکی‌ها اخراجی بدهد.
ولادیمیر پوتین به یک پسر ۱۰ ساله که دو دختر را در حمله خرابکارانه اوکراین نجات داده بود، مدال «شهامت» اعطا کرد.
بریف آ ۵۰ که بر اساس هواپیمای ترابری ایلوشین این ۷۶ ساخته شده، سال ۱۹۸۴ به خدمت ارتش شوروی سابق درآمد و اکنون ده‌ها فروند از آن در اختیار ارتش روسیه است. این پرنده با برد هزار کیلومتر می‌تواند تا ۱۰ جنگنده پیشرفته روسیه را در ماموریت‌های هوا به هوا و هوا به زمین راهنمایی کند.
هافبک آلومینیوم با رفع مصدومیت آماده دیدار با نساجی شد.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
آن‌ها متهم هستند که تلاش کردند نزدیک به ۲۷ کیلوگرم پیاز و ۱۰ کیلوگرم لیمو از عربستان سعودی و امارات به کشورشان بیاورند.
تصاویری از جهان‌پهلوان تختی که برای نخستین‌بار رسانه‌ای شده است. امروز ۱۷ دی‌ماه سالروز درگذشت این پهلوان نامی و مردمی ایران است.
همزمان با پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی، کمیته ملی المپیک ۱۰عکس منتخب از مرحوم تختی را منتشر کرد.
فیفا اعلام کرد به دلیل استقبال تماشاگران باقی مانده بلیت‌های فینال را با قیمت رسمی به فروش می‌رساند.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال به قهر چند ساله خود با کارلوس کی‌روش پایان داد.
۱۰ اسطوره مستطیل سبزاز کسب جام جهانی باز ماندند.
خامس رودریگز ستاره کلمبیایی با قرارداد قرضی به المپیاکوس پیوست.
وبگاه عربی ۲۱ شخصیت هایی که بر بازار سهام عربستان مسلط هستند را معرفی کرد که براساس آن سلیمان الحبیب با ۷.۹ میلیارد دلار در صدر ‌و شاهزاده ولید بن طلال با ۷.۳ در رتبه دوم قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ