رسانه های افغعانستان از وقوع انفجار میان نمازگزاران یک مسجد در پایتخت این کشور خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس امنیتی عراق به ارتباط معنادار میان انفجار در خطوط انتقال برق عراق و سخنان سفیر آمریکا در بغداد در خصوص مشکل برق این کشور اشاره کرد.
انفجار یک ترقه دست ساز میان هواداران استقلال، منجر به آسیب دیدگی شدید یکی از هواداران شد.
عضو جهاد اسلامی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره برقراری آتش‌بس میان گروه‌های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و تداوم درگیری‌ها در سودان در سایه پیامدهای حمله تل‌آویو علیه نوار غزه از محورهای صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
بر اثر انفجار مین منفجر نشده در مرکز ولایت میدان‌وردک واقع در افغانستان، دست‌کم ۵ کودک جان خود را از دست دادند.
انفجار یک مین در نزدیکی پایگاه نظامیان آمریکایی در حومه شهر الحسکه ۳ کودک سوری را به کام مرگ کشاند.
سخنگوی صلیب سرخ عراق به مساحت آلوده به مین و مواد منفجره در این کشور اشاره کرد.
با وجود اخبار منتشر شده از میانجی‌گران صلح میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی که حملات تل آویو به نوار غزه گسترده نخواهد بود هم‌اینک منابع خبری از وقوع انفجار در جنوب لبنان خبر می‌دهند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به مهمترین مسائل منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و اثرات همکاری های ایران و عربستان پرداختند.
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
ویدئویی منتشر شده که در آن نیرو‌های اوکراینی تانک‌ها و سربازان روسی را با موشک‌های ضد تانک آمریکایی جاولین منفجر کردند. در این تصاویر، تانک‌های روسی درحال انفجار و در میان شعله‌های آتش دیده می‌شود.
بر اثر انفجار مین به جا مانده از تروریست های داعش در غرب استان الانبار عراق، دو غیرنظامی شهید و زخمی شدند.
انفجار‌های متعدد روز شنبه کی‌یف و سایر مناطق اوکراین را لرزاند که در پی آن دست‌کم یک نفر کشته و ۱۴ فرد دیگر هم زخمی شدند. انفجار مرگبار در پایتخت اوکراین در میان ساختمان‌های مسکونی چند طبقه در منطقه سولومیانسکی نیز رخ داد که به کشته شدن دست‌کم یک زن انجامیده است.
منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن سه یمنی در استان الحدیده یمن خبر دادند.
انفجار مین در مسیر یک اتوبوس در بورکینافاسو ، شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.
پس از اتمام رقابت های جام جهانی، باید شاهد برخی انتقالات مهم میان بازیکنانی باشیم که در قطر درخشیدند، بخصوص این یازده بازیکن.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست مشترک اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور، گفت: گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.
انتصاب فرمانده نیروهای روسیه در اوکراین در روزی انجام می شود که انفجار یک کامیون در بخش بزرگراهی پل کریمه، نبرد میان روسیه و اوکراین را وارد مرحله جدیدی کرد.
رسانه های افغانستان از وقوع انفجار میان نمازگزاران یک مسجد در پایتخت این کشور و کشته و زخمی شدن ۶۰ نفر در این حادثه خبر می دهند.
رسانه های افغانستان از وقوع انفجار میان نمازگزاران یک مسجد در پایتخت این کشور و شهید و زخمی شدن چند تَن در این حادثه خبر می دهند.
رسانه های افغانستان از وقوع انفجار میان نمازگزاران یک مسجد در پایتخت این کشور و شهید و زخمی شدن چند تَن در این حادثه خبر می دهند.
مقدار زیادی مواد انفجاری جاسازی شده در یک چرخ دستی در میان افراد غیرنظامی در غرب کابل منفجر شده است
شرکت‌های پالایشی در پایان معاملات ۲۶ تیرماه جهت برگزاری مجمع عمومی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی متوقف شده بودند چه زمانی بازگشایی می‌شوند؟
جمعه شب گذشته فیلمی از انفجار نظر کابران فضای مجازی را به خود جلب کرد. در این میان ، برخی رسانه ها مدعی شدند که این فیلم ، لحظه انفجار «ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر» در تهران است .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ