سخنگوی صلیب سرخ عراق به مساحت آلوده به مین و مواد منفجره در این کشور اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ایالت پنسیلوانیای آمریکا دست کم چهار قربانی گرفت.
مقامات محلی می‌گویند شمار افراد قربانی انفجار سد کاخوفکار در اوکراین و جاری‌شدن سیل به ۴۱ نفر رسیده است.
تحلیلگر سازمان سیا در اظهاراتی تأمل برانگیز با متهم کردن مقامات اوکراین در دست داشتن در انفجار سد «کاخوفکا» اعلام کرد که واشنگتن ممکن است زلنسکی را قربانی اهداف خود کند.
نارنجکی که در جایگاه هواداران استقلال ترکید و قربانی گرفت
نیمه‌شب بیست‌وششمین روز از ماه آوریل ۱۹۸۶ انفجاری بزرگ، راکتور شماره چهار نیروگاه هسته‌ای لنین در چرنوبیل را متلاشی کرد. هنوز هم آمار دقیقی از کسانی که قربانی پرتو‌های رادیواکتیو شدند وجود ندارد. شاید چندده هزار نفر، شاید هم چندصدهزار نفر، کسی نمی‌داند و احتمالا هرگز هم معلوم نمی‌شود.
وزارت بهداشت روسیه در خصوص حادثه انفجار در سنت پترزبورگ اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی حادثه انفجار در رستوران زخمی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. وضعیت جسمانی ۱۰ نفر از زخمی‌شدگان وخیم است ۱۶ نفر دیگر از جمله یک دختر ۱۴ ساله نیز جدی گزارش شده است و حال پنج زخمی دیگر نیز مساعد است و همگی در بیمارستان بستری هستند. یکی از زخمی‌ها نیز حاضر به بستری شدن در بیمارستان نشد.
ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه روز ۱۳ اسفندماه در خیابان گلستان تهران انفجاری در یک ساختمان در محدوده کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر رخ می‌دهد.
براساس اعلام مقامات محلی شمار قربانیان انفجار گاز در شهر نووسیبیرسک به ۱۳ نفر افزایش یافت.
در سراسر جهان، روزانه ۸۰۰۰ زلزله رخ می‌دهد. بیشتر آن‌ها ناشی از حرکات پوسته زمین هستند، اما برخورد شهاب سنگ، انفجار هسته‌ای، استخراج معادن یا استخراج گاز نیز می‌تواند باعث زلزله شود. فناوری‌های نوآورانه مانند حسگر‌ها و هوش مصنوعی می‌تواند به پیش بینی بهتر زلزله، شناسایی قربانیان و تعیین آسیب به ساختمان‌ها و جاده‌ها کمک کند.
مراسم تشییع و خاکسپاری دسته جمعی قربانیان انفجار انتحاری مسجد پاکستان برگزار شد. این در حالی است که بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار همچنان ادامه دارد. این حمله در داخل مقر پلیس در شمال غرب پاکستان رخ داد و تا کنون بیش از ۸۳ کشته و ۱۵۰ زخمی برجای گذاشته است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
همزمان با اعلام خودداری قاضی «طارق بیطار» بازپرس پرونده انفجار بیروت از حضور در دادستانی عمومی، خانواده های قربانیان انفجار بیروت در مقابل ساختمان دادگستری لبنان تجمع کردند.
شمار قربانیان انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل پایتخت افغانستان، به ۳۱ کشته و ۳۷ زخمی افزایش یافت.
شمار قربانیان انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل، پایتخت افغانستان، به ۱۹ نفر افزایش یافت.
در پی وقوع انفجار در یک مجتمع مسکونی در منطقه ای در فرانسه، چند تن کشته و زخمی شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی حادثه انفجار در یک معدن در ترکیه که به جانباختن و مصدومیت جمعی از کارکنان آن منجر شد، را به خانواده‌های قربانیان، ملت ترکیه و دولت این کشور تسلیت گفت.
یک روز پس از یک بمب گذاری انتحاری که منجر به کشته شدن ده‌ها دانش آموز عمدتاً دختر شد که برای امتحان ورودی دانشگاه در کابل آماده می‌شدند، ده‌ها زن افغان با برپایی تظاهرات خواستار اجرای عدالت شدند. یشتر قربانیان این انفجار تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت از اقلیت هزاره بودند.
بیمارستان ایمرجنسی کابل اعلام کرد این انفجار ۱۴ قربانی برجای گذاشته است. به گفته این بیمارستان ۴ تن در این انفجار شهید شده و ۱۰ تن نیز زخمی شده‌اند.
خالد زدران، سخن‌گوی فرماندهی پلیس کابل گفته است که براساس آخرین جزئیات، چهار شهروند افغانستان و دو کارمند سفارت روسیه کشته شده‌اند.
یک منبع دیپلماتیک تأیید کرد که در نزدیکی بخش کنسولی سفارت روسیه در کابل انفجاری رخ داده است و ممکن است قربانی نیز داشته باشند.
وزارت بهداشت سومالی اعلام کرد که در حادثه انفجار در موگادیشو، ۲۱ نفر کشته و ۱۱۷ تَن زخمی شدند.
نیرو‌های امدادی تاکنون توانسته‌اند اجساد ۱۵ تن را از زیر آوار انفجار روز یکشنبه در مرکز خرید سورمالو (Surmalu) در پایتخت ارمنستان خارج کنند.
گروه تروریستی داعش در رسانه‌های وابسته به خود مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.
هزاران معترض به مناسبت دومین سال انفجار فاجعه‌بار در بندر بیروت، با سر دادن شعارهایی که شکست دولت در کشف حقیقت پشت این انفجار را محکوم می‌کردند، در پایتخت لبنان راهپیمایی کردند.
انفجار در یکی از مناطق پایتخت افغانستان چند کشته و زخمی بر جا گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ