حجت‌الاسلام حاج علی اکبری از دولت، مجلس و قوه قضائیه خواست با سرعت و قاطعیت ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها را اصلاح کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
تیم ملی زنان و مردان آمریکا تمام جوایز حاصل شده از جام‌های جهانی زنان و مردان را به طور مشترک تقسیم خواهند کرد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که 200 میلیارد تومان از پول حاصل از واگذاری پرسپولیس برای دریافت وام در وثیقه بانک قرار دارد.
صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پول ملی در حال پیدا کردن اعتبارات جدید است، خاطرنشان کرد: بخشی از این مربوط به احیای کارگاه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل بود و دوم، از جانب دپیلماسی اقتصادی است که نتیجه سیاست دولت درباره همسایگان و سایر کشورهاست.
جاده های تازه، پارک های عمومی و بازسازی گسترده در لیبی در ماه های اخیر ناشی از هجوم نقدینگی حاصل از فروش نفت آن کشور بوده است. این وضعیت مردم محلی لیبی را نسبت به آینده امیدوارتر ساخته است. با این وجود، پیشرفت های اقتصادی اخیر یک جنبه تاریک نیز دارد.
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. هشت لایحه مهم ما پشت در‌های مجلس شورای اسلامی مانده است؛ با این حال، مجلس اولویت‌های دیگری دارد؛ همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضائی گفت: ۱۷۰ راهکار داریم که بیش از ۵۰ راهکار آن نیاز به تغییر قانون و همت مقننین دارد. ۸ لایحه مهم ما پشت درهای مجلس شورای اسلامی باقی مانده است،با این حال مجلس اولویت های دیگری دارد همانند شفافیت آرای نمایندگان مجلس. این شفافیت تا چه میزان به کیفیت آرای نمایندگان اثرگذار است؟
بوستان کوهپایه به مساحت ۷۷۰ مترمربع یکی از بوستان‌های محلی در اسدآباد زعفرانیه است که ۲۲ اسفند پارسال شخصی با در اختیار داشتن رای قضایی و حکم قلع درخواست ساخت و ساز در این بوستان کرده‌است.
خزانه دار شورای شهر تهران گفت: این که تخلف انجام شود و در ازای آن پول داده شود اصلاً صحیح نیست و درآمدهای حاصل نشان می‌دهد که مبالغ اخذ شده برای این جرایم بسیار بالا بوده است.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به مصوبه مولد سازی کم لطفی شد، این طرح، ربطی به خصوصی سازی ندارد؛ پول حاصل از فروش اموال مولد سازی به خزانه می رود و در بودجه هزینه می شود.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران سه هفته بعد از ماجرای تلخی که برایش اتفاق افتاد، یک بار دیگر درباره این اتفاق صحبت کرد.
قربانزاده رئیس‌سازمان خصوصی‌سازی گفت: آنچه که خود آجرلو امضاکرده‌اتفاق‌نیفتاده؛ طوریکه برای تیم بستن و برای پرداخت بدهی‌ها از پول حاصل از پذیره‌نویسی هزینه کرده که از نظر من قابل پذیرش نیست.
«مشکل اساسی آنجایی است که ارز حاصل از این صادرات راحت و سریع وارد سیستم بانکی (نیمایی) ما نمی‌شود. زیرا ما اصلا در سیستم بانکی بین‌المللی قرار نداریم که وقتی کالایی صادر می‌کنیم، بلافاصله پول آن را دریافت کنیم؛ لذا با توجه به اینکه سیکل درآمد و صادراتمان باز است و در یک چارچوب مشخص انجام نمی‌شود، اقتصاد دچار خلاء و مشکل می‌شود.»
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه از رویکرد دولت کی یف در درخواست مداوم پول و سلاح از غرب انتقاد کرد.
در صورت واریز منابع حاصل از مالیات معاملات اوراق بهادار و باقیمانده تعهدات صندوق توسعه ملی، حداقل ۱۱ هزار میلیارد تومان به صندوق تثبیت بازار (بیش از ۲ برابر خروج پول از بازار سرمایه در مهر ماه) به این صندوق واریز خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید درآمد حاصل از تبلیغات محیطی فصل گذشته این تیم هنوز پرداخت نشده است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیش از ۸۰ درصد منابع حاصل از فروش نفت به روز در اختیار کشور است و مابقی آن هم حداکثر طی یک یا دو ماه در اختیار ما قرار می‌گیرد.
طبق اعلامیه مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس، حداکثر ۲۰ درصد از سود حاصل از فروش سهام پرتفوی در شرکت‌های هلدینگ و مادر، قابل تقسیم است و مابقی بایستی به حساب اندوخته منتقل و افزایش سرمایه دهند. با این مصوبه، خروج پول توسط شرکت‌های هلدینگ و مادر، کنترل خواهد شد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تابناک انجام این سفر‌های پرهزینه و غیرضرور را بیشتر توریستی و تفریحی ارزیابی کرد و نوشت که سرمربی تیم ملی از راه تماشای تمرینات آماده سازی بازیکنان در اردو‌های باشگاهی، چیزی حاصل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ