سرمربی فرانسوی النصر در پی انتقاد فوق‌ستاره پرتغالی‌ این تیم از سمت خود اخراج شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرت بیل فاش کرد که اگر رئال مادرید 5-0 هم پیروز می شد اما کریستیانو رونالدو گل نمی‌زد، این ستاره پرتغالی چقدر از این اتفاق عصبانی بود.
تیم ملی پرتغال شامگاه سه‌شنبه با حضور در مصاف با تیم ملی ایسلند، با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. رونالدو در این بازی تاریخ سازی کرد و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که ۲۰۰ بازی ملی دارد. این رکورد بزرگ، نام رونالدو را در کتاب گینس ثبت کرد. پس از این رکورد شکنی بزرگ، رونالدو در یک کنفرانس خبری با یک عکاس شوخی جالبی کرد. وقتی عکاس دوربین را به سمت او گرفت، ابتدا به شدت دوربین را به صورت کریس زووم کرد. در همین لحظه، رونالدو با خنده به عکاس گفت: دوربین را زیاد نزدیک صورتم نگه ندارد، چون چین و چروک زیادی دارد.
در لحظاتی که هواداران النصر در ریاض جان قهرمانی را از دست رفته می‌دیدند، هواداران الاتحاد جده مشغول برپایی جشن و سرور بودند.
کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید برابر یوونتوس گلی فراموش نکردنی به ثمر رساند که به روایت عمر مامنی، جیانلوئیجی بوفون را به پایان دوران حرفه‌ای رساند و بازنشسته شد!
گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر با سرمربی وقت شیاطین سرخ درگیر شده است.
گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر با سرمربی وقت شیاطین سرخ درگیر شده است.
دختر ۵ ساله رونالدو درحال یادگیری زبان عربی است و به نظر می‌رسد که در تلفظ روز‌های هفته به زبان عربی مسلط شده است.
کودک زلزله زده سوری که موفق شده با ستاره پرتغالی النصر عربستان ملاقات کند گفت: وقتی رونالدو را دیدم، فکر کردم که این یک رویا است. از خدا خواستم که این یک رویا نباشد!
زندگی جورجینا رودریگس، در سال ۲۰۱۶ و پس از آشنایی با کریستیانو رونالدو برای همیشه متحول شد.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد
خشم هوادار النصر از رونالدو: نه گل میزنه نه پاس گل میده نه دریبل میزنه فقط بلده بپره بگه siiii.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد.
یونایتد بعد از ۱۰ سال، بار دیگر به جمع مدعیان انگلیس بازگشته است
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
شب گذشته انتقال کریستیانو رونالدو از منچستر به النصر رسمی شد. شاید جالب باشد که بدانید پرسپولیس نیز ۵۰ سال پیش برای جذب جرج بست، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد و برنده توپ طلا سال ۱۹۶۸ تلاش کرد اما تیم انگلیسی ستاره خود را نفروخت.
یک رسانه مدعی شد باشگاه النصر عربستان در حال برنامه‌ریزی برای انجام تستهای پزشکی از کریستیانو رونالدو است.
لیونل مسی در 35 سالگی دست به کاری زد که هیچکس حتی مارادونا موفق به انجامش نشده بود. او زمان را شکست داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله تیم ملی پرتغال، باز هم از روی نیمکت بازی های این تیم را تماشا می کند.
پیشنهادهای شغلی به بدل کریستیانو رونالدو متوقف نمی‌شود:"من را برای جشن تولد استخدام می کنند."
مورات یاکین، سرمربی تیم ملی سوئیس، مدعی شد تیمش می تواند در وقت قانونی پرتغال را حذف کند.
ونگر در ادامه بیان کرد:‌ "شانس در ورزش ما این است که یک ورزش تکنیکی است و با وجود شدت فزاینده‌ای که دارد، وقتی در پایان بازی نگاه می‌کنید تا ببینید چه کسی تفاوت را ایجاد کرده است، چه کسی باعث پیروزی شما شده است، این بازیکنان با بینش و توانایی تکنیکی برای محقق کردن بینش خود را می‌بینید."
همانطور که مهاجمان دوست دارند گل بزنند، من دروازه‌بان هم دوست دارم گل نخورم.
آلن شیرر، ستاره سابق انگلیس، معتقد است که عدم حضور کریستیانو رونالدو به برونو فرناندز کمک می‌کند.
وقتی ۷۰۰ گل به ثمر می‌رسانید واقعاً نشان می‌دهید چه بازیکن بزرگی هستید. من واقعا برای او خوشحالم و به خاطر این به او تبریک می‌گویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ