عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: خودروسازان سود زیادی از جیب مردم برمی‌دارند و می‌طلبد نمایندگان طرح استیضاح وزیر صمت را امضا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیتی که بی شباهت به نوعی از نبرد نیست؛ نبردی که در یک سوی آن مقامات سازمان سنجش و دیگر متولیان برگزاری کنکور سراسری و حتی ارکان قانون گذاری و قضایی قرار دارند و در سوی دیگرش، شبکه‌های سودجویی که از تقلب در کنکور ارتزاق می‌کنند و ناگفته پیداست که مشتریان پر و پا قرص و دست به نقدی هم دارند، تا جایی که مرز‌های توسعه یافته امنیت این آزمون را هم در نوردیده اند و حتی قطع اینترنت هم نتوانسته سد راهشان شود.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به حذف گام به گام منشأ آلودگی‌های تالاب انزلی گفت: جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می‌شود.
رگولاتور فضای سایبری چین پس از تحقیقی ۲ ماهه درباره اخبار جعلی، سودجویی غیرقانونی، جعل هویت مقامات رسمی و مشکلات دیگر، ۱.۴ میلیون پست را در شبکه های اجتماعی حذف کرده است.
خبرگزاری فارس نوشت: برخی از کلینیک‌های زیبایی به محل امنی برای سودجویی، قانون‌شکنی و هنجارشکنی تبدیل شده است. تا جایی‌که در برخی از آن‌ها انجام لیزر بدن مردان توسط زنان انجام می‌شود و برخی از آن‌ها اقدام به ارائه خدمات ماساژ آقایان توسط زنان کرده‌اند.
در حالیکه همه‌پرسی موجود در قانون اساسی برای حل چالش‌ها و بن‌بست های بی‌جواب است، این روزها به دستمایه برخی سیاسیون برای عوام‌فریبی و سودجویی سیاسی تبدیل شده است.
در پی انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی درخصوص استحکام قطعات و مجموعه‌های محصول پژو ۲۰۷، گروه صنعتی ایران‌خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هدف محتوای منتشر شده، تخریب صنعت خودرو، سودجویی، فریب و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی است.
وعده دستگاه‌های نظارتی برای قانونمندکردن بازار ارز و جلوگیری از دلال بازی تحقق نیافته است. مشاهدات میدانی خبرنگار ۲۰:۳۰ نشان می‌دهد دلالان همچنان در این بازار جولان می‌دهند.
تصاویری از جولان سودجویان بازار ارز در تهران را مشاهده می‌کنید.
سودجویان با عناوینی نظیر «اخذ مستقیم پروانه از سازمان نظام روانشناسی» اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های کارورزی ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی کرده‌اند.
بمباران مشترکان تلفن همراه با پیامک‌های انبوه بیشمار در روز، پای اعتراضات مردمی را به شبکه‌های اجتماعی نیز کشانده است و، چون اغلب از پشت پرده ماجرا و ماهیت اپراتور‌های مجازی بی‌خبر هستند، این موارد را پای تخلف و سودجویی اپراتور‌های اصلی تلفن همراه می‌نویسند.
موفقیت شما باید اسباب انسجام اجتماعی میان همه مردم باشد و نه ابزار مصادره و سودجویی جماعت اهل قدرت و ایجاد تنش میان مردم.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامی از مردم خواست با توجه به مشاهده مواردی از سوءاستفاده دلالان از کارت ملی افراد برای خرید ارز با هدف سودجویی، دقت لازم را داشته باشند.
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامی از مردم خواست با توجه به مشاهده مواردی از سوءاستفاده دلالان از کارت ملی افراد برای خرید ارز با هدف سودجویی و تبعات این اقدام غیرقانونی برای دارنده کارت، دقت لازم را داشته باشند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا می‌گوید نباید اجازه داد عده‌ای از مطالبه و اعتراض مردم سودجویی کنند، حرف مردم را به حاشیه ببرند و ناامنی و هرج و مرج ایجاد کنند. مسئولان باید از اعتراضات مردم صیانت کنند.
برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد با توجه به بالا بودن قیمت زمین، افراد سودجویی که اراضی کشاورزی‌شان در حاشیه نیزار‌ها واقع شده، این نیزار‌ها را آتش می‌زنند و به زمین خود وصل می‌کنند. سودجویان تلاش می‌کنند آثار طبیعی در منطقه را از بین ببرند و زمین‌ها را به مناطقی بایر بدل کنند تا بتوانند از آن‌ها برای اهداف سوداگرانه خود بهره گیرند.
راستینه عضو فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید: چماق تعلیق فیفا و ای.اف.سی، چماق افراد سودجویی است که به واسطه آن ، تلاش می‌کنند خودشان را به فوتبال ایران تحمیل کنند یا در راس آن قرار بگیرند.
باشگاه استقلال درباره حضور بانوان در بازی با مس اطلاعیه‌ای صادر کرد.
شاهرود- تخریب پوشش گیاهی و منابع طبیعی برای سود آنی شامل فروش زغال تاغ، چرای دام سبک و سنگین، معادن و ... باعث بروز پدیده‌های شومی مانند فرسایش در شاهرود شده است.
این وضعیت از زمانی که الکسا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ آمازون کوشش کرد، درآمدزایی‌اش را شدت بخشد، وخیم‌تر شد. الکسا در ازای خرید یک اشتراک که حق اشتراک سالیانه می‌توانست به هزاران دلار برسد، به وب‌سایت‌ها در رده بندی‌اش، رتبه می‌فروخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ