کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه بازی با منچسترسیتی می‌گوید از شکست خوردن بیزار است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کرمان- رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی استان کرمان گفت: وقتی برای پیگیری طرح‌ها به نقاط مختلف می‌روم، یعنی روند به پایان رسیدن کارها نباید فرسایشی شود.
رونالد کومان، سرمربی هلند، بعد از شکست 3-2 مقابل ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت از عملکرد نارنجی‌پوشان و به خصوص از تصمیمات خودش در این مسابقه به شدت عصبانی است.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید شکست برابر کرواسی به آنها نشان داده که هنوز نیاز به پیشرفت در بعضی بخش‌ها دارند.
برخی از اتفاقاتی که در ورزشگاه باهنر کرمان رقم خورد, عجیبب، غیرمنتظره و البته ناراحت‌کننده بود.
سرپرست مس کرمان انتقادات تندی را متوجه اتفاقات چند وقت اخیر کرد و مدعی شد شرایط به شکلی است که تمایل و اقداماتی برای بقای نفت آبادان در آن دیده می‌شود.
این شاید جالبترین و در عین حال عجیبترین فریم از تمام تقابلهای پرسپولیس و مس کرمان باشد.
رونالدو کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند به اتفاقی مهم از دوران حضورش در بارسلونا اشاره کرد.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، از عملکرد بازیکنان تیمش در جریان بازی برابر فرانسه راضی نیست.
رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.
مربی گلرهای مس کرمان می‌گوید لزومی نداشت که ساپینتو وقتی تیم‌شان سه بر یک جلو است، فحش بدهد و مسی‌ها را تحریک کند؛ پاکزاد می‌گوید روزبه چشمی هم پس از بازی از این موضوع ناراحت بوده است.
سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردانش مقابل مس کرمان عملکرد خوبی داشته باشند و نتیجه مطلوبی کسب کنند.
اینکه چند وقتی است در برخی از نقاط کشور شاهد اعتراضات و اغتشاشاتی هستیم و در فضای مجازی هم با صحنه‌هایی مواجه می شویم که هیچ فرد آزادمنش و وطن دوستی خواستار و دوستدار وقوع چنین صحنه ها و لحظاتی در خاک ایران اسلامی نیست، قابل کتمان نبوده و نیست
مهدی تدینی گفت: واقعیت این است که اگر واقع‌بین باشیم، خشونت اجتناب‌ناپذیر است، یعنی این جنبش تا وقتی که هست، رفتار خشن هم دارد و ما دیده‌هایمان را که نمی‌توانیم کتمان کنیم و هر کجا که سعی شده این تجمعات را پراکنده کنند، آن‌ها واکنش نشان داده‌اند و خشونتی که تا الان دیدیم بیشتر در همین چارچوب بوده است.
حسین شهریاری معتقد است مس کرمان از داوری‌ها ضربه خورده و مظلوم واقع شده است.
علیرضا بیرانوند در آخرین موقعیت بازی با مس کرمان وقتی مدافعان پرسپولیس جا مانده بودند با شیرجه‌ای بلند مانع ورود توپ به دروازه شد.
متهم به قتل در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته از ازدواج‌مان نگذشته بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شدم و فکر می‌کردم با حمید که مدیر رستوران بود، ارتباط دارد. از شدت عصبانیت نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. از همسرم خواستم با حمید قرار بگذارد. روز حادثه وقتی با حمید مواجه شدم از او خواستم تا دست از سر زندگی‌ام بردارد، اما او موضوع را کتمان کرد تا اینکه با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه با چاقویی که در جیبم بود، ضربه‌ای به پهلوی او زدم.
هفته ششم لیگ بسکتبال با پیروزی تیم‌های شهرداری گرگان، کاله مازندران، ذوب آهن اصفهان، آویژه مشهد، نفت آبادان و مس کرمان همراه بود.
مدافع مس کرمان می‌گوید وقت کشی به تیم فرزاد حسین خانی نمی آید‌ و این تیم هیچگاه چنین کاری نمی‌کند.
مربی فولاد خوزستان اعتقاد دارد تیم مس کرمان وقت کشی کرده و زمان مفید بازی را گرفته است.
دروازه بان مس کرمان نسبت به اعتراضاتی که بابت اتلاف وقت وی صورت گرفته واکنش نشان داد و مدعی شد مصدومیت باعث شده تا در چند مرحله بازی را از جریان بیندازد.
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی‌رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گردوخاک از ظهر تا اواخر وقت دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
مربی مس کرمان می گوید وقتی تیمی مقابل استقلال در آزادی قرار می‌گیرد باید در استفاده از تک موقعیت ها خیلی حواس جمع عمل کند.
در شروع کار‌ها ممکن است هیچ سر و صدا و مزاحمتی شما را از کارتان دور نکند. اما وقتی در کوران یک کار هستیم، هر تحریک محیطی‌ای می‌تواند مزاحم شود. از همان اول خیالتان را راحت کنید، نوتفیکیشن‌های گوشی را کلا خاموش کنید، مودم را نیز همین طور، بهتر است با موسیقی جانبی کار یا مطالعه نکنید. حتی تنقلاتی که تشریفات خوردنشان حواس‌پرت کن است، مناسب نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ