ملی‌پوش اسنوکر ایران در بخش دوم از مرحله سوم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان، به پیروزی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین وفایی با نتیجه چهار بر یک حریف آسیایی خود را شکست داد و به جدول اصلی مسابقات راه پیدا کرد.
​رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: علت رجوع به اصل هشتاد و پنج در مواردی همچون جوانی جمعیت، صیانت و یا حجاب این است که در این مجلس یک موضوعات بحث برانگیزی مطرح می‌شود و علیرغم اینکه نمایندگان می‌دانند که کار مفیدی نیست، ولی قاطبه آن‌ها در عین حال نمی‌خواهند به این اذعان کنند که کار مفیدی نیست، یعنی به نوعی شتر سواری دولادولا را با استفاده از اصل ۸۵ در مجلس یازدهم دنبال می‌کنند.
پناهیان گفت: امام زمان هم کسی را به زور دین‌دار نمی‌کند؛ بلکه انسان‌ها را از بردگی نجات می‌دهد، فقط همین! وقتی آزادی و رهایی در دین ما این جایگاه را دارد، خیلی عجیب است که یک کسانی در مقابل این دین، شعار آزادی بدهند؟
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: ادبیات دین، اصلش باید بحث آزادی باشد؛ آزادی فردی و آزادی اجتماعی، یعنی آزادی یک فرد و آزادی یک ملت. آزادی یک ملت لازمه‌اش چیست؟ لازمه‌اش مدیریت ولایی است، چون فقط مدیریت ولایی است که می‌تواند کاری کند که خوب‌های یک ملت بجوشند و بالا بیایند.
پرافتخارترین و تنها ایرانی حاضر در انجمن حرفه‌ای اسنوکر جهان با اشاره به اتفاقات مجمع انتخابات این فدراسیون گفت: اگر هاشم اسکندری برای انتخابات تایید نشود پیشنهادم قطر را خواهم پذیرفت.
حسن یزدانی با اینکه در فینال وزن 86 کیلوگرم جام تختی کمی به دردسر افتاد، اما در نهایت مطابق انتظارات به قهرمانی رسید.
منصور حقیقت‌پور از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی در واکنش به خبر تسنیم درباره لاریجانی می‌گوید: طیفی که اکنون حاکم است، خودش را حق و ولایی مطلق می‌بیند و ازمنظر این جریان افراد دیگر یا فتنه گر هستند یا جاسوس و خائن هستند و خالص نیستند
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس درباره لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: کسی در این موضوع شک ندارد ولی راه‌های رسیدن به آن باید کاملا علمی، منطقی، شرعی وعقلی باشد. نمی‌شود که هر کسی بدون توجه به شرایط شرعی و عرفی و الزامات، به امر به معروف و نهی از منکر بپردازد؛ یکی با چوب دستی و دیگری با سطل ماست و آن یکی با باتوم.
لوکا برسل بلژیکی مانع از این شد که رونی اوسالیوان به هدف خود یعنی کسب هشتمین قهرمانی جهان دست پیدا کند.
با شروع رقابت، سالیوان فریم اول را گرفت تا از وفایی ۱-۰ پیش بیفتد و فریم دوم را با بریک آف خود آغاز کند. در ادامه وفایی در یک حرکت عجیب به جای زدن یک ضربه سنجیده، ضربه‌ای زد که یادآور یک بازیکن معمولی بود و سطح او را زیر سوال برد. او بدون فکر توپ سفید را به توپ‌های قرمز زد و توپ‌های روی میز را پخش کرد.
ملی پوش پرافتخار ایران روز دوشنبه بخش دوم مسابقه خود با حریف چینی را برای جبران شکست در بخش اول برگزار می کند.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، ٢٠ فروردین روز ملی فناوری هسته ای را روز میثاق مجدد و وفای به عهد دانست و گفت: ۲۰ پروژه رادیودارو در دست اجرا داریم.
ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات کلاسیک تور اسنوکر جهانی ۲۰۲۳ یک پیروزی دیگر را به نام خود ثبت کرد.
ملی‌پوش اسنوکر ایران در مسابقات شش توپ قهرمانی جهان در مرحله حذفی به پیروزی دست یافت.
حسین وفایی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات اسنوکر ولز برابر نماینده انگلستان شکست خورد و از صعود به جمع هشت نفر برتر این رقابت ها بازماند.
ملی پوش اسنوکر ایران پس از شکست در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مسترز می‌گوید که تمرینات خود را بیش‌تر خواهد کرد.
حسین وفایی با وجود همه درخشش‌ها در سال‌های گذشته به شکل خودکار نتوانست بین ۱۶ نفر برتر قرار بگیرد و جواز حضور در مسابقات مسترز را به دست آورد. با این حال یک اتفاق نه تنها باعث شد حسین به این رقابت‌ها برسد که در ادامه یک شوک بزرگ به دنیای اسنوکر وارد کرد.
حسین وفایی بامداد امروز با یک نمایش فوق العاده برابر یکی از فوق ستاره های اسنوکر جهان به پیروزی رسید؛ اتفاقی که خودش هم هنوز آن را باور ندارد.
حسین وفایی بار دیگر یک برد بزرگ در دنیای اسنوکر به نام خودش رقم زد تا در مسیر تبدیل شدن به یک فوق ستاره قرار بگیرد.
رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی روایات منتشر شده از معاون اول دولت روحانی درباره تصمیمات اقتصادی در دولت قبل را تایید کرد و گفت: نظراتم خیلی با نقطه نظرات آقای جهانگیری نزدیک است و با ایشان هم عقیده هستم.
سردار رمضان شریف گفت: اندک نفراتی داخل کشور در میدان دشمن بازی می‌کنند، در روز‌های شهادت امام حسین (ع) به یک سردار ولایی که بیش از ۴۰ سال سابقه مجاهدت و رزمندگی در خط مقدم اسلام دارد، توهین شد و فکر می‌کنند با این جسارت می‌توانند خودشان را بزرگ کنند.
نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت : طراح صیانت ، ساکت ننشسته‌اند و حتما دارند کار می‌کنند و یک بخش از همان تفکرات و افراد در عمل اینترنت را دستکاری کردند
بانک ملت آمار عملکرد مالی خود را در فروردین ماه سال جاری منتشر کرد که بر اساس آن در اکثر شاخص های مهم، رتبه نخست را از آن خود کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ