سرپرست فدراسیون اسکواش از برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش در روز دوشنبه ۱۲ دی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مکانیسم سقف این نسخه کانورتیبل از ولانته معروف تنها به ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت باز به بسته تغییر شکل دهد و ۱۶ ثانیه نیز طول می‌کشد تا از بسته به باز تغییر حالت دهد، آن هم در شرایطی که خودرو با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند.
امروز ۱۸ دی در مجموع ۱۲ هزار خودرو به تفکیک؛ ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید، ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۲۰۰۰ دستگاه تارا دستی سفید و ۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفید در تالار خودرو بورس کالا عرضه خواهد شد.
شاخص کل بورس دیروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۸۹۰۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۲۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
هوای تهران و چند شهر دیگر ایران مدت‌هاست جزو آلوده‌ترین شهر‌های جهان است.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش قیمت نسبت به‌ روز گذشته ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.
امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۶۱۱۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
قیمت دلار و یورو نسبت به دیروز تفاوت چندانی نکرده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان است.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
امروز قصد داریم تا به بررسی دو سهم شفن و وملل به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این دو سهم در روزهای آینده بورس است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبریز به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبریز در روزهای آینده بورس است.
شاخص کل بورس یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۶۱۱۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۶۴ هزار و ۳۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
معاملات بازار سهام در دومین روز هفته نیز منفی دنبال شد و همزمان شاهد خروج سرمایه‌های خرد بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۲ دی ماه را بخوانید.
معاملات بازار سهام در دومین روز هفته نیز منفی دنبال شد و همزمان شاهد خروج سرمایه‌های خرد بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
اصفهان- براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و ۱۳دی) مدارس و دانشگاه‌های ۱۲ شهر استان اصفهان غیر حضوری است.
فراخوان سومین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد که مطابق آن فرایند جذب از ۱۲دی ماه آغاز می‌شود.
مراسم تشییع مرحوم عباس شیبانی روز جمعه ۲ دی ماه ساعت ۱۲ در بهشت زهرا قطعه ۷۰ ردیف ۷۰ شماره برگزار می‌شود.
هفتمین فن بازار ملی سلامت ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، سهامداران دی بخوانند | چرا زیان بانک دی کاهش یافت؟، قیمت خودرو امروز چقدر شد؟، همه آنچه درباره پذیره نویسی‌ها باید بدانید، جزییات افزایش سرمایه ۱۲ نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
باشگاه الاهلی با پیشنهاد العربی قطر برای جذب عمر السومة موافقت کرده و اکنون تنها رضایت این بازیکن برای جدایی باقی مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ