یک مسابقه فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال پرتغال شاهد ورود یک طوطی ماکائو به زمین بود که منجر به قطع ادامه بازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفاده از چتر روش جالبی که باعث جلوگیری از آسیب شدید به هواپیما و خلبان می‌شود./روزنامه ایران
این خانم بعد از بازگشت به خانه کنار در میبینه یک بيسکوئيت مخصوص کریسمس در طاقچه کنار در قرار گرفته و فکر میکنه یکی از بچه‌ها براش آورده ولی بعد از چک دوربین...
در داخل یک سالن ورزشی مخفی در افغانستان دختران افغان دور از چشم طالبان ورزش می‌کنند. طالبان از زمان به دست گرفتن قدرت دختران و زنان را از حضور در کلاس‌های بالاتر متوسطه در مدارس، در دانشگاه، ورزشگاه‌ها و پارک‌ها و اخیراً حتی آن‌ها را از کار در سازمان ملل، منع کرده‌اند. طالبان همچنین دستور داده‌اند که زنان باید طوری لباس بپوشند که فقط چشمانشان نمایان باشد و اگر بیش از ۷۲ کیلومتر سفر می‌کنند، باید با یکی از بستگان مرد خود همراه باشند. اخیرا نیز طالبان دستور به بستن آرایشگاه‌های زنانه در افغانستان داده است.
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
۲۷ سال پیش کارخانه بنز، خودرو اف۲۰۰ را طوری طراحی کرده بود که در آن به جای آینه جانبی، دوربین‌های جانبی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
کاپیتان لاتزیو گفته من کمی به سمت چپ پیچیدم و به همین دلیل، همان طوری که می‌بینید، ماشین فقط از یک سمت ضربه خورده است. تراموا ناگهان از پشت چراغ قرمز بیرون پرید،
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
با وجود افزایش تعداد زائران، سعودی‌ها بخشی از فضای مطاف را محدود کرده و برای نزدیک شدن به کعبه نیز محدودیت‌هایی اعمال می‌کنند؛ به طوری که ساعاتی قبل وقتی یک بانوی زائر قصد نزدیک شدن به کعبه و لمس خانه خدا را داشت، با برخورد مأموران سعودی مواجه شد و آن‌ها از نزدیک شدن این زائر به کعبه ممانعت کردند.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
یک سگ خانگی عطسه‌های بامز‌های می‌کند، اما اگر به عطسه‌هایش بخندید عصبانی میشود.
میرسلیم: من ۱۰۰ درصد فیلترینگ اینستاگرام را تایید می کنم. باید قطع بشود؛ اینستاگرام فاجعه است. بدترین شبکه در دنیاست. من کاری به نظر مردم ندارم. الان چیزی را نمی شود بست. قبلا می شد موج رادیو را بست، یک فکری کرد، می شد داخلش اختلال ایجاد کرد که مردم گوش نکنند. الان که این طوری نیست.
ویدیو ضبط شده از لحظه سبقت گرفتن یک ماشین وسط اتوبان که باعث گردش کامل ماشین می‌شود.
یک روحانی خاطره‌ای از حضور در مراسم ختم یک مادر تعریف می‌کند که گوشی اش روی زنگ بوده و آهنگ بندری پخش کرده است.
عاملی، امام جمعه اردبیل و عضو مجلس خبرگان رهبری در برنامه سمت خدا گفت: یک حاکم بزرگترین وصفش این است که گوش شنوا داشته باشد و تمام حرف‌ها را بشنود. اگر طوری معامله کند که مردم جرات نداشته باشند حرف بزنند با این آیه محکوم است " قُلْ أُذُنُ خَیْرٍ لَکُمْ "
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
کیا یکی از باهوش‌ترین پرندگان روی زمین است. آن‌ها دارای بزرگترین مغز و بالاترین توانایی‌های شناختی در دنیای پرندگان هستند. در حالی که آن‌ها مانند بسیاری از گونه‌های طوطی صحبت نمی‌کنند، کیا به روش‌های دیگری ارتباط برقرار می‌کند و گفته می‌شود که هوشی برابر با یک کودک چهار ساله انسان دارد.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
یک هتل در تیرانا پایتخت آلبانی به دلیل نداشتن مجوز تخریب شد.
یک مرد جوان در لندن با هجوم به زمین و اقدام به خودسوزی باعث توقف مسابقه تنیس لیور کاپ برای مدت کوتاهی شد.
نجیب ابوکیله رئیس جمهور سالوادور با دخترش در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ