کرج- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به دغدغه و مطالبه روحانیون استان البرز گفت: نیازهای زیرساخت های فرهنگی البرز برطرف می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت احوال گفت: برای این تجمیع دستگاه‌های مختلف به زیرساخت‌های گوناگون نیاز دارند، اما با بانک ملی ایران تفاهم کردیم، ظرف مدت سه ماه با توجه به کارگروهی که تشکیل شده است نیاز‌های مربوط به این اقدام را فراهم کنیم و ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، این کار در مدت سه ماه انجام شود.
رییس‌ بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه فرآیند شناسایی نخبگان «هوشمند» می‌شود، گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حل نیازهای جامعه توسط استعدادهای برتر راهبرد اصلی بنیاد ملی نخبگان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت:با استفاده از ظرفیت‌های بنیاد نخبگان استان، دانش‌بنیانها، دانشگاه‌ها و شتاب‌دهنده‌ها نیازهای اولویت‌دار استان در حوزه‌های مختلف برطرف خواهد شد.
با امضای یک موافقت نامه میان معاونت علمی ریاست جمهوری و یک شرکت تامین سرمایه فعال در حوزه سلامت، نیازهای کشور در حوزه تامین داروهای نادر فراهم می شود.
تیم ذوب آهن با جذب یک مدافع دیگر کار اصلی خودش را در نقل و انتقالات به پایان خواهد رساند.
دومین سمینار گردشگری دسترس‌پذیر به بررسی پرکاربردترین نیازهای ناشنوایان در تورهای گردشگری پرداخت همچنین نواقص موجود در زیرساخت‌های گردشگری ویژه شناسایی شد.
با توجه به برگزاری سلسله نشست‌های ملی زنجیره تامین کالا و خدمات دانش‌بنیان در حوزه صنعت ساختمان، نیازها و چالش‌های فناورانه این حوزه تامین می‌شود.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و یک شرکت دانش بنیان نیازهای گلوگاهی و استراتژیک نفتی برطرف می شود.
وزیر دفاع گفت: مدیریت نوین بومی و جهادی وزارت دفاع باید استمرار یابد و نیازهای حوزه‌های دفاعی و غیردفاعی کشور با سرعت، دقت و اطمینان بیشتری پیگیری، تثبیت و محقق شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود دانشمندان و متخصصان تمام نیازهای نیروی هوایی ارتش در داخل تأمین می‌شود.
واگذاری مسوولیت‌ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور، یکی از مهمترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.به گفته بسیاری از کارشناسان، انتخابات اصلی‌ترین و بارزترین وجه رقابت سیاسی است که امروزه در دنیا به عنوان نماد شرکت مردم در سرنوشت خود و مظهر آزادی شناخته می‌شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی، تورفناورانه ای در حال برگزاری است که بر اساس آن نیازهای فناورانه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین می‌شود.
ارومیه - رئیس جمهوری کشورمان گفت: نیازهای مردم زلزله زده خوی سریع مرتفع می شود.
وزیر دفاع گفت: رفع نیازهای کشور در حوزه های راهبردی و گلوگاهی از اهداف اصلی کارگروه مشارکت ملی و دفاعی است.
مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به برگزاری گردهمایی «مسینو» گفت: نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک می‌تواند فرصتی بزرگ برای شرکت‌های دانش‌بنیان کشور باشد.
بر اساس اعلام ستاد نانو، حوزه «نانوکامپوزیت و پلیمر» بیشترین تقاضای ثبت شده در صنعت نانو برای انجام پایان‌نامه‌های دانشجویی را به خود اختصاص داده است.
عضو هیأت مدیره و معاون شعب بانک شهر داشتن تفکر راهبردی، حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای و توجه به اصول مشتری مداری را کلید موفقیت های این روزهای این بانک عنوان کرد و گفت: کشف نیازهای نهفته مشتریان اساس تحول در بانک هاست.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: تامین نیازهای زائران با امداد هوایی انجام می‌شود.
طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی یکی از اولویت‌های زیست محیطی و صنعتی در کشور است تا با کمک آن در کنار کاهش آلودگی‌ها؛ نسل جدیدی از خودروهای پیشرفته و بدون آلودگی تولید شود.
مدیر آموزش، فناوری و پژوهش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان در رفع نیازهای صنعتی کشور تاکید کرد.
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ