تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا 2023 راهی شهر آستانه قزاقستان شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با بیان اینکه حضور پژمان درستکار اصلا به معنای دخالت او در کارش نبوده است، گفت: من خودم از او خواستم همراه تیم ما باشد و حضور او خیلی به ما کمک کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از مسئولان ورزشی انتقاد کرد و گفت:این درد کشتی است که همیشه لحظات آخر مسئولان به یاد کشتی می‌افتند. تقاضا دارم که با جدیت در کنار کشتی باشید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران این روزها زیر نظر پژمان درستکار تمرینات سنگین و فشرده ای را سپری می کند.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد روز یازدهم خرداد برای انجام تست آمادگی جسمانی کشتی‌گیران راهی مازندران خواهد شد.
اکبر فلاح اعتقاد دارد با وجود رفع مشکلات باید از پژمان درستکار و تیمش تا المپیک 2024 پاریس حمایت کرد.
ناکامی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سی و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا هر چند دلایل مختلف و متعددی داشت اما نمی توان نقش «نادرست» سرمربی این تیم در رقم خوردن این نتیجه را نادیده گرفت.
به اعتقاد کارشناسان و قهرمانان کشتی، نتایج دور از انتظار در آسیا، یک زنگ خطر جدی برای پژمان درستکار و تیمش در سال سخت پیش رو خواهد بود.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با یک طلا، یک نقره و سه برنز و کسب عنوان سومی تیمی آسیا به کار خود پایان داد.
تیم ملی کشتی آزاد روز 20 فروردین ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی کشور قزاقستان می شود.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان همراه با دبیر فدراسیون کشتی در سالن شهدای هفتم تیر به تماشای مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان نشست.
تمرین میدان تیم ملی کشتی آزاد در ورزشگاه آزادی صحنه های جالبی را برای پژمان درستکار و شاگردانش خلق کرد.
تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی ایران برای حضور در تورنمنت بلغارستان راهی صوفیه شدند.
سرانجام پس از ایجاد حواشی و شایعات مختلف درباره دلایل غیبت پژمان درستکار، وی در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد حاضر شد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی در این مسابقات صلابت گذشته خود در کشتی را به نمایش گذاشت و نشان داد می‌تواند مانند گذشته همچنان در اوج باشد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: احسان امینی و اباذر اسلامی از مربیان خوب کشورمان هستند و با توجه به نبودن درستکار در کنار تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند جای خالی درستکار را پر کنند.
اعضای خانواده درستکار مدت‌هاست در آمریکا حضور دارند و او هم چند وقتی می‌شود راهی این کشور شده تا کنار خانواده‌اش باشد
غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و عدم حضور او در حاشیه مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی ابهامات زیادی را در محافل کشتی بوجود آورده است.
غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و عدم حضور او در حاشیه مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی ابهامات زیادی را در محافل کشتی بوجود آورده است.
اردوی 4 کشتی‌گیر اعزامی به قرقیزستان از روز سه‌شنبه (22 آذر) زیر نظر بهنام احسانپور در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
اردوی 4 کشتی‌گیر اعزامی به قرقیزستان از روز سه‌شنبه (22 آذر) زیر نظر بهنام احسانپور در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
در واقع علی سوادکوهی علاوه بر کار بزرگی که مقابل جردن باروز انجام داد، به بازیکنان تیم ملی هم درس نترس بودن و مبارزه تا دقیقه آخر را داد، درسی که در کشتی، فوتبال و بسیاری از ورزش های دیگر می توان با آن به قله موفقیت رسید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 9 بر یک ژاپن علاوه بر نزدیک شدن به فینال برای رقبا خط و نشان کشید.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد باوجودی که تک کشتی‌های سرنوشت سازی در انتظار تیمش هست، اما همه تمرکز و برنامه‌ریزی آنها صرفا روی مبارزه با باروفس، تیلور و کاکس نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ