سرانجام پس از ایجاد حواشی و شایعات مختلف درباره دلایل غیبت پژمان درستکار، وی در دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
تیم تراکتور اولین جلسه تمرینی جدی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد.
قرار گرفتن پیمان فخری سرمربی پیشین تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در کادر فنی تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی، برنامه مورد پیگیری فدراسیون در ماه‌های اخیر بود که البته در نهایت منتفی شد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه به خبرنگاران گفت: شرط ما برای بازگشت به پیمان استارت نو این است که ایالات متحده آمریکا از سیاست خصمانه خود علیه روسیه دست بردارد.
معاون وزیر خارجه روسیه از شرط این کشور برای بازگشت مسکو به تعهداتش ذیل پیمان «استارت نو» رونمایی کرد.
برای اینکه استقلال همچنان در کورس تیم های مدعی قهرمانی باقی بماند، چاره ای جز پیروزی در بازی امروز برابر صنعت نفت ندارد.
استقلال برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی، امروز با چند تغییر در دفاع، وسط و حمله، به مصاف صنعت نفت می‌رود.
امیرحسین زارع دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک که روز گذشته رسانه‌ها به عنوان اقدام «غیراخلاقی» اعلام کرده و از اردوی تیم ملی کشتی آزاد کنار گذاشته شده بود از صبح امروز سه‌شنبه زیر نظر پژمان درستکار تمرینات خود را در تهران ادامه می‌دهد.
سردار هادیانفر گفت: اگر پلیس و مردم هم پیمان شوند، قطعاً می‌توانند روز طبیعت را که همزمان با اوج بازگشت هموطنان عزیز به موطن اصلی خود هستند، به روز بدون تصادف مبدل سازند.
بعد از مدت‌ها انتظار، فدراسیون فوتبال، گزینه مورد نظر خودش را برای هدایت تیم ملی، در هفته گذشته، معرفی کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در صورت عدم تغییر رفتار آمریکا در موضوع اوکراین، بازگشت به پیمان «استارت نو» امکان پذیر نخواهد بود.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید در صورت تداوم رویکرد فعلی آمریکا در قبال این کشور، احیای پیمان استارت نو امری دور از تصور است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد در حالی از امروز آغاز می شود که پژمان درستکار سرمربی این تیم پس از مدتها غیبت با حضور دوباره در خانه کشتی ناظر تمرین آزادکاران خواهد بود.
مهدی قایدی که روز گذشته با آبی‌پوشان تمرین نکرده بود و احساس درد داشت، امروز بدون مشکل تمرین کرد.
در هفته دهم لیگ برتر، سرانجام ارسلان مطهری بعد از ۵ بازی غیبت در ترکیب آبی‌ها از دقیقه ۶۰ به جای پیمان بابایی وارد زمین شد.
بازگشت پیمان بابایی به تمرینات گروهی استقلال تا حد زیادی خیال ریکاردو ساپینتو را برای بازی با گل‌گهر راحت کرده است.
پیمان بابایی، مهاجم ثابت استقلال که در بازی با نساجی از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود؛ روز گذشته بعد از چند روز غیبت به تمرین آبی‌ها بازگشت.
پیمان بابایی مهاجم ثابت استقلال در بازی با نساجی که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود روز گذشته بعد از چند روز غیبت به تمرین آبی ها برگشت.
پژمان پشتام که چند ماه پیش از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو در غم از دست دادن مادر خود عزادار شده بود، چند روز بعد از بازگشت از بلگراد پدرش را از دست داد.
با تصمیم کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، اردوی تفریحی 24 ساعته خارج از تهران برای شاگردان پژمان درستکار در نظر گرفته شد.
با تصمیم کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، اردوی تفریحی 24 ساعته خارج از تهران برای شاگردان پژمان درستکار در نظر گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ