سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان قدیمی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه از وقوع انفجار شدید در بندر درینجه در سواحل دریای مرمره خبر می‌دهند که در نتیجه آن شماری زخمی شدند.
ساعات اولیه صبح دوشنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۲) ساختمانی سه طبقه براثر نشت گاز منفجر شد و ساختمان های مجاور را تحت تاثیر قرار داد. با حضور نیروهای امدادی ۲۰ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شدند.
ملکی با اشاره به اینکه تا این لحظه ۱۲ نفر در این حادثه نجات پیدا کرده‌اند، گفت: این ۱۲ نفر شامل ۷ مرد و ۵ زن هستند و همچنان عملیات در محل ادامه دارد.
در پی انفجار شدید در ساختمانی در وایادولید اسپانیا که به گفته کارشناسان احتمالا ناشی از نشت گاز است، یک زن جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر زخمی شدند.
در حادثه انفجار ۳ نارنجک و تیراندازی متعاقب آن در دادگاه «شوچنگو» در کی‌یف، چند نفر مجروح شدند و ضارب نیز ۲ نفر را در اتاقی در این ساختمان گروگان گرفته است.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند انفجاری در ساختمانی در مرکز شهر توکیو عصر دوشنبه رخ داد اما آتش خیلی زود مهار شد.
سخنگوی آتش‌نشانی قم: در این حادثه که در ساختمانی واقع در خیابان بعثت رخ داد، سه برادر به‌شدت مصدوم شدند که یکی از آن‌ها دچار ۹۰ درصد سوختگی شده است.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: بر اثر این انفجار که حوالی ساعت ۳ بامداد امروز روی داد، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و یک مصدوم هم به بیمارستان منتقل شد.
انفجار حدود ساعت ۵ بعدازظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی رخ داده و به طبقات چهارم و پنجمِ این ساختمان تجاریِ پنج طبقه که یک مرکز عمده فروشی اصلی در داکا است، خسارت سنگینی وارد کرده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
انفجار سیلندرهای گاز پخت و پز در زیرزمین یک آپارتمان ۴ طبقه در شمال مصر باعث فروریختن ساختمان شد و حداقل ۶ کشته و ۲۷ مصدوم برجا گذاشت.
منابع محلی از وقوع انفجار و تیراندازی در شهر کابل و در نزدیکی ساختمان وزارت خارجه افغانستان خبر می‌دهند.
انفجار کوره ذوب‌ آهن در سمنان بر اساس اطلاعات اولیه ۵ مصدوم برجای گذاشت.
رسانه‌های افغانستان از وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی شهر کابل خبر و آتش‌سوزی در نزدیکی ساختمان وزارت کشور خبر می‌دهند.
رسانه‌های ترکیه از وقوع انفجاری مرگبار در رستورانی در شهر آیدین در جنوب غربی این کشور خبر می‌دهند.
رسانه‌های محلی افغانستان اعلام کردند امروز ساعت ۷ بامداد یک انفجار شدید در چهارراه سیدآباد شهر مزارشریف رخ داده است و بر اثر شدت انفجار شیشه‌های مغازه‌های نزدیک به محل حادثه فروریخته‌اند.
در حادثه وقوع انفجاری در یک آپارتمان مسکونی در جزیره «ساخالین» در روسیه، ۹ تَن کشته شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۱۲:۴۶ وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در یاخچی‌آباد، خیابان طباطبایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گزارش شد و در ادامه سه ایستگاه آتش‌نشانی پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.
در حادثه انفجار در یکی از ساختمان های فرماندهی امنیت طالبان در ولایت تخار واقع در افغانستان، ۵ نفر از جمله یک مقام این گروه کشته شدند.
در حادثه انفجار در یکی از ساختمان های فرماندهی امنیت طالبان در ولایت تخار واقع در افغانستان، ۵ نفر از جمله یک مقام این گروه کشته شدند.
شامگاه امشب انفجار بزرگی در ساختمانی در منطقه کادیکوی استانبول به وقوع پیوست؛ بر اساس این گزارش، نشت گاز باعث وقوع انفجار شده است و نیروهای امداد و نجات و آتش‌نشانی به مکان حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: تجمع گاز در موتورخانه طبقه منفی ۲ و ایجاد یک جرقه ناگهانی باعث انفجار شدید یک ساختمان در خیابان دیباجی جنوبی، خیابان شهید جوزی شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله نسبت به نجات جان حادثه دیدگان اقدام کردند، گفت در اثر این حادثه ۵ نفر مصدوم شده‌اند. یک کودک ۵ ساله و ۴ بزرگسال در این خانه ساکن بودند که بر اثر حرارت بالای انفجار دچار سوختگی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ