تیم داوری مسابقه خلیج فارس ماهشهر و شهرداری آستارا ادعا کرده که بعد از انجام تعویض به بازیکن خلیج فارس کارت قرمز داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با بورنموث از اخراج الکیس مک‌آلسیتر انتقاد کرد و گفت لیورپول علیه این تصمیم داور شکایت کرده و خواهان ملغی شدن کارت قرمز او خواهد شد.
سر مربی نساجی مازندران در ثانیه های پایانی دیدار تیم اش با پیکان با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد.
لحظاتی بعد از گل مساوی استقلال در دربی، ساپینتو با کارت قرمز زاهدی فر اخراج شد، اما برای خیلی‌ها ابهام وجود داشت، چرا سرمربی آبی‌ها پس از گلزنی تیمش در آن دقیقه، اخراج شد؟
مارکوس آکونیا، مدافع تیم سویا، بعد از تکل خشن روی دنی سبایوس با کارت قرز مستقیم داور روبرو شد.
کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی رئال مقابل رایو وایه‌کانو بار دیگر از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و گفت بخشیده شدن کارت قرمز او کاملا درست اما بی‌سابقه و عجیب بوده است.
وینیسیوس جونیور، بازیکن رئال مادرید با وجود اخراج مقابل والنسیا در بازی برابر رایووایکانو می‌تواند تیمش را همراهی کند.
جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.
لحظاتی بعد از پایان دربی جنجالی ایتالیا داور بازی یک بازیکن از هر دو تیم را با کارت قرمز جریمه کرد.
نشان دادن کارت قرمز به حکیم زیاش و بعد تبدیل این کارت به کارت زرد و درگیری چندین نفر از بازیکنان دو تیم در وقتهای تلف‌شده، جنجالی‌ترین اتفاق نیمه اول دیدار چلسی و تاتنهام بود.
بازیکن نفت مسجد سلیمان بابت اخراج از هوادران و هم تیمی‌هایش عذرخواهی کرد.
برائیس مندس، هافبک سوسیداد، بعد از ۷ دقیقه پرحاشیه با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا تیمش مقابل بارسا ۱۰ نفره شود.
سرمربی آلومینیوم اراک نتوانست تا پایان مسابقه از کنار خط تیمش را هدایت کند و با کارت قرمزی مواجه شد که برایش باورکردنی نبود.
داور والنسیایی دربی کاتالونیا بعد از قضاوت جنجالی در یک‌چهارم نهایی جام جهانی، بار دیگر عملکردی پر بحث داشت.
باشگاه بارسلونا هر کاری خواهد کرد تا کارت قرمز جوردی آلبا بخشیده شده و او بتواند یکشنبه هفته بعد برابر اتلتیکو به میدان برود.
مهاجم نروژی سیتی خوش شانس بود که به خاطر تکل خشن خود کارت قرمز دریافت نکرد.
نیمکت تیم ملی کرواسی بعد از اعلام پنالتی به سود آرژانتین در نیمه اول دیدار دو تیم با چنان شدتی به داور اعتراض کردند که اورساتو یک کارت قرمز و یک کارت زرد به نیمکت‌نشینان کروات نشان داد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از تساوی 1-1 مقابل تورینو گفت اخراجش توسط داور درست بوده و کلماتی که به زبان آورده در حد کارت قرمز بوده است.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در وقتهای اضافه آخر بازی دیدار تیمش با خیرونا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در وقتهای اضافه آخر بازی دیدار تیمش با خیرونا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
مهاجم شباب الاهلی یک نیمه بعد از شادی گل تحریک آمیزش به دلیل خطای شدید روی بازیکن حریف از زمین بازی اخراج شد.
مدافع راست نساجی بعد از دیدن کارت قرمز جلوی چشمانش نمی‌توانست تصمیم داور را باور کند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا لقب جدیدی را از رسانه پرتغالی گرفت.
نادر محمدی با دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل پرسپولیس، تبدیل به اولین اخراجی لیگ بیست و دوم شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ