معاون امور زنان ریاست‌جمهوری گفت: کلیات لایحه ارتقای امنیت زنان تصویب و نقایص و اشکالات مطرح شده در ارجاع کمیسیونی تکمیل و رفع خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از قانون سقف بودجه حمایت می‌کند، اما معتقد است این قانون نقایصی هم دارد.
شاید در میان سریال‌های امسال تنها سریال «آتش و باد» در ژانر استراتژیک با وجود تمام نقایص محتوایی و ضعف در فرم خود همچنان توانسته از قواره‌های اصلی این گونه تولیدات برخوردار باشد و تلویزیون را از فقر مطلق در برخورداری از «سریال‌های جدید الف ویژه» خارج سازد.
نایب رئیس مجلس گفت: مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب وقت‌کشی نکرده بلکه معتقد است این لایحه نقص‌هایی دارد که باید با چکش‌کاری نقایص آن برطرف شود و بازدارندگی لازم داشته باشد.
وزیر ورزش امروز به ورزشگاه آزادی رفت تا از نقایص این استادیوم بازدید به عمل بیاورد.
نقایص و ناکارآمدی نظام سنجش اعتبار موجب شده تا بسیاری از متقاضیان وام در این تنگنای اقتصادی، به خاطر نداشتن امتیاز اعتباری یا ایرادات گزارش‌های اعتبارسنجی، با پاسخ منفی بانک‌ها مواجه شوند.
مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال از امکانات و زیرساخت های ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
استخوان ظرفیت شگفت‌انگیزی برای بازسازی دارد؛ پس از شکستگی، بدون ایجاد اثری در افراد سالم ترمیم می‌شود، اما در افراد مسن، یا برای افراد مبتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، حدود ۱۰ درصد از شکستگی‌های استخوان بلند به خوبی بهبود نمی‌یابند و برای بهبود کامل به عوامل رشد یا موادی برای کمک به تحریک بازسازی بافت‌های خاص نیاز دارند.
باشگاه پرسپولیس گام بلندی را برای رفع نقایص خود در بخش آکادمی برداشت.
دخالت‌های خویشاوندان و اطرافیان وی در انتصابات و تشکیل کمیته انتصاباتی بدون حضور مدیران و با حضور دوستان و خویشاوندان به موازات کمیته انتصابات وزارت بهداشت که منجر به انتصاب مدیران ناکارآمد و مجیزگوی شده، دال بر طرح اسیضاح است. علاوه بر این موارد یکی از سیاست‌های اصلی این افراد عدم انتقال مشکلات و نقایص به وزیر است که چالش آفرینی کرده است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که مردم آمریکا به خاطر وجود نقایص فنی متعدد، اصلا از خودروهای شرکت تسلا راضی نیستند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که مردم آمریکا به خاطر وجود نقایص فنی متعدد، اصلا از خودروهای شرکت تسلا راضی نیستند.
جراحی‌های زیبایی و ترمیمی برای بهبودِ عملکردِ بهنجار جسمانی، ایجاد اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس اجتماعی، رفع نقایص جسمانی و اصلاح کیفیت زندگی اجتماعی افراد می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد، اما مشکل اینجاست که اغلب جراحی‌های زیبایی که این روز‌ها انجام می‌شود ناشی از نارضایتی افراد از نقص‌های جزئی و در اصل تخیلی در ظاهرشان است.
در گزارش‌های آخر دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری بار‌ها به گزارشی ارجاع شده و از هشدار‌های قبلی به مدیران فرودگاهی سخن به میان آمده و به صراحت نیز دلیل صادر نشدن گواهی نامه فرودگاهی همین نقایص بیان شده است، اما حالا می‌خواهیم با بررسی گزارش نهایی حادثه ترکیدگی لاستیک هواپیمایی سپهران که آذر ۱۴۰۰ منتشر و در آخرین گزارش این سازمان به تاریخ شهریور ۱۴۰۱ به آن استناد و تاکید شده که هنوز ایراد‌های مندرج در آن رفع نشده ببینیم که این ایراد‌ها چیست؟
نقد و اعتراض حق مردم خصوصاً جوانان است و با وجود مشکلات و نقائص اگر نسبت به عملکرد مسئولین یا نحوه اجرای برخی قوانین، انتقادی وجود دارد باید همچون موارد دیگر به صورت قانونی و با حفظ انضباط به گونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد، ابراز گردد؛ و بر مسئولین نیز لازم است نسبت به این انتقادات گوش شنوا داشته و به حق، به اصلاح امور بپردازند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شاد، نقایصی داشت که به مدیر مجموعه فنی شاد منتقل کردیم و به تدریج برطرف شدند که یکی از آن‌ها ایجاد کلاس مجازی بود که به قابلیت‌های شاد افزوده شد گفت: مخصوصاً برای خارج از کشور و مناطقی که دسترسی کمتری به آموزش باکیفیت دارند باید از این شبکه به صورت مکمل آموزش استفاده شود.
یک کارشناس سیاست خارجی در گفتگویی در کلاب هاوس خبرآنلاین با اشاره به نقایص موجود در مفروضات اشتباه در حوزه کلان و استراتژیک و حوزه تاکتیکی در سیاست خارجی گفت: ایران می توانست ضمن رسیدن به توافق بر سر موضوعات مرتبط با برجام مسائل پادمانی را نیز بدون سر و صدا و هیاهو در قالب همکاری ها با آژانس حل و فصل کند.
شرکت روسی گاز پروم می گوید تا زمان رفع کامل نقایص خطوط لوله، کار انتقال گاز به اروپا به جریان نمی افتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ