شکار حیرت انگیز بز کوهی توسط عقاب و به پرواز درآوردن آن در آسمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
مقاومت فلسطین در غزه از شکار یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام انجام یک ماموریت شناسایی خبر داد.
تظاهرات گسترده ضدجنگ در فرانکفورت آلمان با شعارهای «دیپلماسی به جای نارنجک» در حال برگزاری است و مردم یکصدا فریاد می زنند: آلمان را ویران نکنید.
تظاهرات گسترده ضدجنگ در هانوفر آلمان با شعارهای «دیپلماسی به جای ارسال تسلیحات!» در حال برگزاری است و مردم یکصدا فریاد می زنند: صلح می‌خواهیم.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای فلسطینی در یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس در شمال کرانه باختری خبر دادند.
در میان بومیان صحرای آفریقا افرادی پا خود را طعمه می‌کنند تا مار‌های پیتون را شکار کنند که فیلم این شکار در ادامه قابل مشاهده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.
یک ماهیگیر ویدئویی تحت عنوان شکار هیولای رودخانه منتشر کرده است. فیلم کوتاهی که نشان می دهد این ماهیگیر موفق به شکار یک ماهی هم اندازه خودش شده است.
ثبت پلنگ ایرانی توسط دوربین تله ای در سوادکوه در 5 اسفند ماه 1401 ؛ این پلنگ در هوای بسیار سرد جهت حفظ بقا از مسیرهای پربرف و صعب العبور گذر می‌کند تا به شکار مورد علاقه خود برسد و تغذیه کند. این فیلم کم نظیر را علی اکبر ایمانی، محیط بان مازندرانی ثبت و در صفحه شخصی‌اش به دوستداران محیط زیست تقدیم کرده است.
این فیلم منتشر شده توسط ارتش اوکراین نشان می‌دهد که تک تیراندازان اوکراینی نیرو‌های روسی را در مکانی نامعلوم در اوکراین از پای درمی‌آورند.
این فیلم نشان می‌دهد که قاقم در میان گروهی از خرگوش‌ها می‌پیچد و روی خرگوشی تمرکز می‌کند که حدود ده برابر بزرگ‌تر از خودش است. قاقم باهوش تصمیم می‌گیرد خرگوش را با یک تعقیب بی امان خسته کند.
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
هواداران تیم مراکش همزمان با حضور رئیس جمهور فرانسه در ورزشگاه البیت دوحه، بانگ «لااله الا الله، محمد رسول الله» سر دادند.
یک مقام محلی در اندونزی از افزایش شمار قربانیان زلزله امروز دوشنبه در استان جاوای غربی خبر داد.
یک مقام محلی در اندونزی از افزایش شمار قربانیان زلزله امروز دوشنبه در استان جاوای غربی خبر داد.
تصاویری از حمله و تخریب اموال عمومی برخی مهاجمان تجزیه‌طلب به بانک تجارت شهرستان خاش را مشاهده می‌کنید.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
دو روز از آغاز به کار رسمی گشت‌های ویژه پلیس گذشته و می‌توان گفت اکثر مردم این خودروهای جدید پلیس که سبز پررنگ هستند را در خیابان‌ها دیده‌اند، سوال این است که ماموریت اصلی این گشت‌ها چیست؟
اگر چه مناطق حفاظت‌شده محیط‌زیست با آگاهی مردم، کمتر با شکار تهدید می‌شود اما همچنان وجود خشکسالی، چرای بی‌رویه و تصرف اراضی همچنان این مناطق را تهدید می‌کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت/ ماجرای دختری که از مرگ نجات یافت!/ آدم ربایی برای ۴ میلیارد تومان رمز ارز/ دستگیری گوشی قاپ برای یازدهمین بار/ دستگیری سارق مسلح طلافروشی/ یک زن و ۲ مرد در انتظار اجرای حکم قصاص چشم/ قتل همسر با ۲۲ ضربه کارد!/ قصاص برای مردی که دوستش را شکار کرد
مدیر عملیات عرضه بورس کالا به این سوال که آیا خودروهای دیگری در بورس کالا پذیرش خواهند شد یا خیر، پاسخ داد: شاهین به صورت نمونه پذیرش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ