منابع خبری اعلام کردند که پاریس و ریاض ده‌ها توافق‌نامه شراکت امضا کردند اما به جزئیات آن اشاره نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با تاکید بر این که ضعف مدیریت در سالهای اخیر لطمات جبران ناپذیری به استقلال وارد کرده است گفت: این که قرارداد یک سرمربی در فرودگاه امضا شود اقدامی «نوبرانه» است.
یک روزنامه عراقی به خلف وعده‌های آمریکا در تجهیز ارتش عراق به سلاح‌های خریداری شده اشاره کرد و نوشت که واشنگتن بیشتر تمایل دارد این قراردادهای تسلیحاتی حالت صوری داشته باشند.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
یک رسانه فرانسوی از امضای قرارداد 185 میلیون یورویی شارل لکلرک با فراری ایتالیا خبر داد.
اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگان کراچی سند همکاری تجاری و اقتصادی امضا کردند.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
مراسم امضای اسناد توافقنامه تجاری و اقتصادی میان ایران و پاکستان برگزار شد.
ترکیه و کنیا در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاعی استانبول تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیرین و سازمان نظام پزشکی کشور به منظور هم افزایی و همگرایی در فعالیت‌های خیر خواهانه منعقد شد.
طی سفر رئیس جمهور الجزائر به چین ۱۹ توافق‌نامه و تفاهم‌نامه همکاری میان دو کشور در زمینه‌های گوناگون به امضا رسید.
تفاهمنامه همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دومین جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم به امضا رسید.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در ۲۴ ساعت گذشته کریم باقری را مورد حمایت گسترده‌ای قرار دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر اخبار مهمی در مورد گروه واگنر که در ماه‌های اخیر فتوحات مهمی برای روسیه ایجاد کرده منتشر شد؛ رهبر واگنر، اعضای این گروه را به شورش مسلحانه علیه مسکو دعوت کرده است.
جلالیان گفت: با تلاش‌های بی وقفه اعضای کمیته انتقال و رایزنی‌های دیپلماتیک و حقوقی بین جمهوری اسلامی ایران و هیات حاکمه افغانستان تعداد ۱۷۸ نفر محکوم افغانی در ایران روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ از طریق مرز زمینی دوغارون استان خراسان رضوی وارد کشور افغانستان وتحویل مقامات آن کشور گردید تا ادامه محکومیت خود را در آن کشور سپری نمایند.
مدیران کل استان ها، روسای ادارات و مدیران مدارس با حضور در نشست مجازی که امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه برگزار می شود، می توانند از جزییات نحوه رسیدگی به اعتراض معلمان مطلع شوند.
مدت‌هاست که شایعات به رونمایی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۱۵ مارس (۲۴ اسفندماه)، یعنی چهارشنبه همین هفته اشاره می‌کنند. با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی درباره این محصولات بوده‌ایم، به‌احتمال‌زیاد تاریخ ۲۴ اسفندماه صحت داشته باشد.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز ۲۴ بهمن پیش از عزیمت به چین در فرودگاه مهرآباد درباره اهداف این سفر اظهار کرد: این سفر به دعوت رئیس جمهور جمهور محترم چین انجام می‌شود و در آن، اجرایی شدن سند راهبردی ۲۵ ساله که بین ایران و چین به امضاء رسیده، دنبال خواهد شد.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز ۲۴ بهمن پیش از عزیمت به چین در فرودگاه مهرآباد درباره اهداف این سفر اظهار کرد: این سفر به دعوت رئیس جمهور جمهور محترم چین انجام می‌شود و در آن، اجرایی شدن سند راهبردی ۲۵ ساله که بین ایران و چین به امضاء رسیده، دنبال خواهد شد.
سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از امضای چهار توافق‌نامه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت بار اول اقلام راهبردی در حوزه تعمیرات ابزار دقیق و برق خبر داد.
نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
طبق اسنادی در دادگاه، گوگل قراردادهایی حداقل با ۲۴ توسعه دهنده بزرگ اپلیکیشن امضا کرده تا آنها را از رقابت با پلی استور(فروشگاه اپ خود) باز دارد.
مجمع عمومی سازمان ملل که سران کشورها، نخست وزیران و اعضای کابینه کشور‌های عضو را گرد هم می‌آورد، از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ سپتامبر در نیویورک – مقر سازمان ملل – برگزار خواهد شد و طبق برنامه مقدماتی این رویداد، نماینده روسیه در تاریخ ۲۴ سپتامبر (مصادف با دوم مهر ماه) در این مجمع سخنرانی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ