اردوغان در گفتگو با هرتزوگ تاکید کرد که  آنکارا در مقابل تجاوزات علیه مسجد الاقصی سکوت نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراطیون ملی پوشان دانمارکی بار دیگر نسبت به قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در دانمارک هتک حرمت کردند.
افراطیون ملی پوشان دانمارکی بار دیگر نسبت به قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در دانمارک هتک حرمت کردند.
تیم فوتبال تراکتور تبریز در دومین بازی دوستانه تن به شکست داد.
برخی از خانواده‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین از سراسر کشور، صبح جمعه (۹ تیر ۱۴۰۲) با تجمع مقابل سفارت ترکیه در ایران به عنوان حافظ منافع کشور آلبانی، از اقدام مسؤولانه دستگاه قضایی و انتظامی آلبانی در کنترل مقر گروهک منافقین قدردانی و خواستار پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.
تجمع خانواده های اعضای گرفتار در فرقه رجوی مقابل سفارت ترکیه
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای گرفتار در فرقه منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
صبح امروز بسیاری از خانواده‌های اعضای منافقین در مقابل سفارت ترکیه در تهران تجمع کردند.
تجمع گسترده هواداران اردوغان در مقابل کاخ ریاست‌جمهوری ترکیه در آنکارا پس از پیروزی او در انتخابات را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به مصاف ترکیه رفت و در این مسابقه که بهروز عطایی در آن ترکیب‌های مختلفی از بازیکنان را امتحان کرد، ملی‌پوشان سه بر دو مغلوب حریف شدند.
سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به همراه مسعود اوزیل ستاره سابق تیم ملی آلمان در یک باشگاه ورزشی حضور یافته بود برای دقایقی با یکدیگر توپ بازی کردند.
تیم والیبال فنرباغچه مقابل تیم رده دومی لیگ ترکیه شکست خورد.
شماری از شهروندان قندهار افغانستان در یک تجمع اعتراضی، هتک حرمت قرآن کریم توسط سیاستمدار سوئدی را به شدت محکوم کردند و پرچم این کشور را آتش زدند. راسموس پالودان، شهروند تندرو و اسلام ستیز سوئدی - دانمارکی روز شنبه یکم بهمن ماه در اقدامی موهن، یک نسخه از قرآن را در مقابل ساختمان سفارت ترکیه در پایتخت سوئد سوزاند. او برای این کار خود از مقامات سوئد مجوز گرفته بود.
روز شنبه راسموس پالودان، رهبر حزب راست افراطی «استرام کرس» یک نسخه از قرآن را در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم آتش زد، آن هم پس از آنکه مجوز انجام این کار توهین آمیز را از مقام‌های سوئدی گرفت. او از ائتلاف ناتو و ترکیه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در سخنرانی‌اش انتقاد کرد و تصویری توهین آمیز به پیامبر (ص) را نشان داد. این اقدام توهین آمیز او با موجی از اعتراضات و واکنش‌های مختلف جهانی مخصوصا واکنش کشور‌های اسلامی روبه‌رو شد.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که کشورش اجازه نمی‌ دهند یونان آنکارا را در مقابل عمل انجام شده قرار دهد.
پیروزی گل‌گهر مقابل آنتالیا اسپور در ترکیه
بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان 2022، در اولین دیدار برابر نماینده ترکیه نتیجه را واگذار کرد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.
در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول ترکیه، آلتای به تساوی رضایت داد.
شکست 2-1 تیم ملی ترکیه مقابل جزایر فارو در لیگ ملتهای اروپا اشتفان کونتز، سرمربی آلمانی این تیم را در آستانه اخراج قرار داده است.
ندیم اوزبی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ترکیه برای تیم ملی ایران در جدال با برزیل آرزوی موفقیت کرد.
ندیم اوزبی، سرمربی تیم‌ملی والیبال ترکیه برای تیم ملی ایران در جدال با برزیل آرزوی موفقیت کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل ترکیه شکست خورد و به مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ترکیه، هدف خود را کسب مدال در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی عنوان کرد.
شکست پرگل گل‌گهر مقابل تیم دسته‌یکی ترکیه!
ایلام-رئیس بیمارستان شهدای دهلران با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی وزیر آموزش و پرورش مساعد است، گفت: مشکل خاصی وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ