اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد: تلاش های قطر برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادات و تسهیل دیدارها میان مقامات غربی و ایرانی در دوحه ادامه دارد.
آلوارو موراتا از میان پیشنهادات ایتالیایی خود در نهایت با آاس رم به توافق رسید.
چلسی قصد دارد پیشنهادی را برای جذب مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، به این باشگاه ارائه کند.
تمدید قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید علیرغم پیشنهادات نجومی از باشگاه‌های عربستان سعودی میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا دیده می‌شود.
گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی تایید کرد باشگاه میلان پیشنهاد رسمی 40 میلیون یورویی برای خرید روملو لوکاکو به چلسی ارائه داده است. لوکاکو به صورت قرضی در اینتر بازی می‌کند.
باشگاه چلسی حاضر است برای به خدمت گرفتن مایک مانیان بیش از 90 میلیون یورو بپردازد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه های صمت، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی به زودی به مجلس معرفی می شوند.
کین گانگ تاکید کرد، شی جینپینگ، رئیس جمهور چین، موضوع ابتکار عمل امنیتی جهانی را مطرح ساخته و چین معتقد است که کلید حل و فصل مساله اسرائیل-فلسطین در پایبندی به دیدگاه امنیت مشترک نهفته است.
مناظره رئیس سازمان خصوصی‌سازی با مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال، به وضوح نشان داد که چه فاصله وحشتناکی میان مدیران فوتبال ایران و دانش مدیریتی وجود دارد.
چین همواره مایل است ترویج کننده امنیت و ثبات، همکاری کننده توسعه و رفاه، و تقویت کننده اتحاد و خودسازی خاور میانه باشد. در آینده، چین به طور مستمر برای برآوردن صلح و آرامش خاور میانه خرد چینی را به اشتراک گذاشته، پیشنهادات چینی را ارائه کرده و نقش خود به عنوان کشور بزرگ مسئول را ایفا می‌کند.
رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان با اعلام اینکه هوای لندن را دوست ندارد، تلویحا پیشنهاد چلسی را رد کرد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت ایجاد یک کرویدور بشر دوستانه،امکان درمان و انتقال نظامیان مجروح روسیه و اوکراین فراهم می آید.
سرپرست مرکز تهران هوشمند با اشاره به ارائه پیشنهادات از سوی ۳۸ شرکت دانش‌بنیان برای حل چالش‌های شهری گفت: از میان تمامی طرح‌های ارائه شده ۲۴ مورد در کمیته‌های تخصصی ما مورد پذیرش قرار گرفت.
واتیکان پیشنهاد کرد تا در صورت تمایل روسیه و اوکراین، می تواند میزبان مذاکرات میان این کشورها باشد.
کهنه سربازان رها شده نیرو‌های ویژه افغانستان پیشنهادات کاری برای جنگیدن در نوع بسیار متفاوتی از میدان جنگ را دریافت می‌کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم.
میلان با ارائه پیشنهادی جدید به ستاره پرتغالی‌اش، رافائل لیائو برای تمدید قراداد او سعی دارد چلسی و منچسترسیتی را از تلاش برای جذب لیائو ناامید کند.
میلان با ارائه پیشنهادی جدید به ستاره پرتغالی‌اش، رافائل لیائو برای تمدید قراداد او سعی دارد چلسی و منچسترسیتی را از تلاش برای جذب لیائو ناامید کند.
از وقفه افتادن میان تحصیل و بازار کار تا متوقف ماندن همه امور زندگی و حتی تعویق ازدواج و تشکیل خانواده، درباره مشکلاتی که سربازی برای پسران ایرانی به دنبال دارد، زیاد خوانده و شنیده‌ایم اما راه چاره چیست؟
حکیم زیاش امید چندانی به انتقال به میلان ندارد، اما همچنان می خواهد در فصل تابستان امسال چلسی را به مقصد دیگری ترک کند.
وزیرخارجه بحرین از عدم پاسخگویی قطر به پیشنهادات مطرح شده در زمینه حل مسائل اختلافی میان دو کشور، ابراز تاسف کرد و البته باب گفتگوها را همچنان باز دانست.
روز کاری امروز در حالی در تهران شروع شد که سنجش کیفیت هوا حکایت از افزایش آلودگی و افت کیفیت داشت و بر تصمیم مسئولان مبنی بر تعطیلی کلیه مدارس مهر تایید می‌زد و در عین حال این پرسش را به دنبال داشت که چرا دانشگاه‌ها و ادارات تعطیل نشده اند؛ تصمیمی که دیشب اتخاذ نشده بود و دقایقی پیش گرفته شد؟!
تقریبا ۳-۲ روز در میان آقای وزیر نفت یک حرف مشابه را تکرار می‌کند: «نفت می‌فروشیم، خیلی هم می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم، نقد هم می‌گیریم.» البته در آخرین اظهارنظر او آمده که ۲۰ درصدش را تهاتر می‌کنیم، اما بقیه‌اش نقد است.»
این پیشنهادات با استقبال و تأیید مرحوم سید احمد آقا مواجه می‌شود و نتیجه همان می شود که پیکر مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حدود سه روز با کیفیت خاصی در محل مصلای فعلی نگهداری و آن صحنه های ماندگار در تاریخ به ثبت رسید و سپس در مکان فعلی به خاک سپرده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ