تیم فوتبال سپاهان روز بسیار سختی را در تبریز پشت سر گذاشت و در نهایت هم با شکست به اصفهان بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ز یک خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۲ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۸ میلیون و ۹۸ هزار تومان است.
نساجی در مجموع چهار مسابقه‌ای که در لیگ برتر از پرسپولیس میزبانی کرده، فقط یکی را باخته. مازنی‌ها در این فصل هم به پشتوانه هوادارانشان در خانه نتایج خوبی گرفته و چهار تا از پنج برد فصلشان را در قائمشهر کسب کرده‌اند. تیمی که شروع خوبی هم در این فصل داشت.
اصفهان - اجرای طرح سافاری پارک در اصفهان برای رونق گردشگری در حالی بی نتیجه مانده که اما و اگرها در خصوص فعالیت باغ وحش صفه که به پارک آموزشی حیات وحش تبدیل شده، ادامه دارد.
یاسر جبرائیلی در برنامه جهان آرا گفت: مردم ببینید، خود مردم آمریکا به صف نشسته‌اند تا طلا و سکه را تحویل دولت بدهند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۱۰ میلیون و ۱۲ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۸ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان است.
ذوب‌آهن پیروزی در شهرآورد را با نتیجه شکست ۲-۱ عوض کرد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.
رسالت نوشت: آن روی سکه حاکمیت یکپارچه، به این زیبایی نیست. قدرت‌یابی و تأییدات پی‌درپیِ درون‌گروهیِ یک نحله و جریان فکری نسبت به اشخاص و تصمیم‌ها گاهی موجد و مقوّم یک جهل مرکبی می‌شود که بیرون آمدن از آن تقریبا غیرممکن است.
خروجی انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، حاکمیت یکپارچه‌ای شکل داد که در بادی امر، جریان رقیب هم امیدوار به جراحی‌ها و تغییراتی شد که می‌دانست در زمان آنان میسر و ممکن نبود.
زیباکلام می‌گوید: این روز‌ها که حداقل در ظاهر کمی از شدت اعتراضات میدانی کاسته شده، هسته سخت قدرت در ایران به دنبال آن است که سیاست‌های گذشته را با قدرت و صلابت بیشتری ادامه دهد.بسیاری از مدیران کشور، اساسا اعتقاد به وجود بحران در کشور ندارند.معتقدم اسباب و دلایلی که اعتراضات اخیر را شکل دادند تمام نشده‌اند. اصرار بر سیاست‌های متعصبانه و مخالفت با اصلاحات، باعث شده اعتراضات هم به سمت رادیکالیزه شدن، سوق پیدا کند.
استقلال در 6 دیداری که برابر هفت تیم بالای جدول رده بندی برگزار کرده، تنها 6 امتیاز به دست آورده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان است.
نشست «جایگاه مالیات در تقویت پول ملی و مهار تورم» با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران و فعالان این حوزه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نخستین دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با دوئل دو مدعی کاپیتانی استقلال همراه خواهد بود.
کیلور ناواس و تیبو کورتوا امروز عملکرد متفاوتی در ترکیب تیم های ملی خود ارائه دادند.
رفتار و تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نهمین سال حضورش در راس کادر فنی نشان از تفاوت های مشهود او نسبت به دوران هشت سال حضورش در این تیم دارد که اتفاق مثبتی خواهد بود.
دو قاب مشابه از سرمربی‌های پرسپولیس و تیم ملی شکار شده که مشغول تماشای کورس شاگردان خود هستند.
باشگاه منچسترسیتی مدعی شد در ورزشگاه آنفیلد بعد از گل فیل فودن به لیورپول که مردود اعلام شد از روی سکوها به سمت پپ گواردیولا سکه پرتاب شده است.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ روی رقم ۱۴ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان تثبیت شد.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ روی رقم ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شد.
یک سکه نادر بیزانسی هزار ساله، علائمی بر روی خود دارد که به نظر می‌رسد تنها اشاره منابع اروپایی به انفجار ابرنواختر سال ۱۰۵۴ میلادی باشد.
پدیده والیبال ایران در چند ماه اخیر عملکرد خوبی در مسابقه اول ما در قهرمانی جهان برابر آرژانتین نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ