اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مقایسه با سه تیم دیگر، وضعیت استقلال از لحاظ قرعه در چهار هفته ابتدایی بهتر است و این تیم اگر بتواند به انسجام و پختگی لازم برسد، می‌تواند دربی را به‌عنوان صدرنشین لیگ برتر شروع کند.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
تیم ملی والیبال ایران با لباس سفید مقابل بلغارستان قرار می‌گیرد و لیبروها نیز پیراهن سرمه‌ای بر تن می‌کنند.
تیم ملی قطر امروز در دومین دیدار خود در جام کونکاکاف به مصاف هندوراس می‌رود.
رودبار- قلب شهرستان رودبار در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۹ با لرزش زمین ایستاد اما با گذشت این فاجعه دردناک، گوشه گوشه این شهرستان همچنان در فقر و محرومیت به سر می برد.
خواستگار قلابی می‌گوید به‌خاطر پرداخت مهریه همسرش و جلب رضایت او تبدیل به سارق حرفه‌ای شده، اما به‌شدت نادم و پشیمان است.
تحلیلگران معتقدند که به‌رغم حمایت اوغان از اردوغان، رسیدن همه آرای او به اردوغان قطعی نیست و ممکن است عده‌ای از رای‌دهندگان به او در انتخابات هفته آینده به قلیچدار اوغلو رای بدهند یا اساسا از رای دادن در دور دوم منصرف شوند.
رود گولیت می‌گوید ارلینگ هالند شانس زیادی برای بردن توپ طلا خواهد داشت، به شرط اینکه سیتی بتواند لیگ قهرمانان را فتح کند.
ارسلان مطهری در اندیشه گلرنی است تا بتواند از زیر فشار خلاص شود.
این احتمال هر چند پایین وجود دارد که ساپینتو در همین فصل اول به قول کنفرانس معارفه‌اش عمل کند.
هواداران استقلال با شعار «سیدِ آقای گل»، کاپیتان تیم خود را تشویق کردند.
در حال حاضر شرکت‌های حسابداری مانند Sage برای خودکار سازی فرآیند‌های خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و با پایدار و قابل اعتماد شدن این الگوریتم‌ها، نیاز به نیروی کار انسانی کاهش می‌یابد. اتوماسیون، کار حسابدارانی که در سطوح پایین کار می‌کنند را حذف خواهد کرد و این صنعت تنها به حسابرسان و ناظران ارشد برای بررسی کار‌های انجام شده توسط هوش مصنوعی نیاز خواهد داشت.
فهرست بازیکنان شرکت کننده در مسابقات تنیس فیوچرز در هر دو جدول اصلی و انتخابی نهایی شده و بر این اساس یک تنیسور سوئدی بخت نخست قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.
ستاره لهستانی دنیای تنیس با قبول شکست مقابل قهرمان ویمبلدون از نخستین گرنداسلم سال کنار رفت.
بدترین اتفاق دربی نود و نهم برای ریکاردو ساپینتو، مصدومیت آرش رضاوند در دقایق پایانی بود.
اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری
برای مثال درباره اعتراضات می‌توان به راحتی گفت که این‌ها اندک هستند، یا از خارج پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند و صدای مردم جای دیگری است. نمی‌دانیم که برداشت آنان از عینیت اجتماعی همین است یا این بیان نوعی از تبلیغات، با هدف قلب کردن واقعیت است. ولی از بخت بد برای آنان اینکه همه امور چنین نیست، به ویژه در اقتصاد که به راحتی می‌توان گفت وضع مردم خوب یا راضی هستند یا بیکاری در فلان شهر صفر است (هر حرفی را که مدیران دولتی می‌زنند رییس‌جمهور نباید باور و آن را تکرار کند، حتما باید از طریق کارشناس خبره و صاحب‌نظر راستی‌آزمایی کند)، ولی واقعیت اقتصادی را باید در قالب آمار و ارقام رسمی جست‌وجو کرد.
ادر میلیتائو، مدافع تیم ملی برزیل، مدعی شد بابت حضور در اولین جام جهانی خود بسیار خوشحال است.
آلوارو موراتا در بازی روز گذشته اتلتیکو برابر کادیز به دلیل مصدومیت تعویض شد ولی از بخت خوب او، مصدومیت جدی نیست و او به جام جهانی خواهد رسید.
دختر دم بخت در دام خواستگار اخاذ
بخت علیپور مقابل حریف دسته چهارمی جام حذفی باز شد
مارکوس آلونسو، مدافع جدید بارسلونا، مدعی شد تیمش فردا شب بازی دشواری مقابل اینتر خواهد داشت.
روبرت لواندوفسکی در نیمه اول بازی با بایرن مونیخ سه بخت بسیار خوب گلزنی داشت که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشدند.
روبرت لواندوفسکی در نیمه اول بازی با بایرن مونیخ سه بخت بسیار خوب گلزنی داشت که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ