رقابت های تنیس فیوچرز در هفته نخست با قهرمانی نماینده رومانی در جزیره کیش به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اقدامات انجام شده در حج امسال را نسبت به حج سال گذشته کیفی‌تر خواند و برای ارتقا این خدمات خواستار غربالگری سختگیرانه‌تری در اعزام زائران به حج ۱۴۰۳ شد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سید عباس صالحی نماینده، ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: دولت آقای رئیسی باید قدردان اختیاراتی باشد که به او تفویض شده است، مانند مذاکره مستقیم با آمریکا در عمان و واشنگتن و نیز توافق با آژانس.
رحمانی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری برای دلسوزی هایشان اظهار کرد: دولت علی رغم برخی ضعف‌ها، نقاط قوتی هم دارد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید برای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود سراغ افراد دارای تخصص برویم، با کنار گذاشتن افرادی که صاحب تخصص، تجربه و علم هستند نمی‌توان به نتیجه مورد انتظار رسید.
مالک شریعتی نماینده مجلس بخش های کوتاهی از نامه مرحوم آیت الله ری شهری به حسن روحانی رئیس جمهوری سابق را منتشر کرده است.
هفته نخست تور جهانی تنیس با قهرمانی نماینده رومانی به پایان رسید.
رشیدی کوچی گفت: الان امنیت روانی جامعه بهم خورده است ما نمی‌توانیم با مبهم نگه داشتن یک مسئله و نپرداختن به آن باعث از بین رفتن یا کم اهمیت شدن آن شویم. الان می‌بینیم این مسئله در جامعه باعث نگرانی خانواده‌ها شده است حتی اگر این احتمال وجود داشته باشد که این فقط یک بازی روانی است برای مقابله با این عملیات روانی باید تدبیری اندیشیده شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
نماینده مردم تهران گفت: تیم ارزی بانک مرکزی و تیم برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه همان تیم دولت روحانی است و با این شرایط نباید وضع موجود را به سایر مسائل حواله دهیم.
توضیحات حجت الاسلام نیک بین، نماینده کاشمر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره رفتار ناشایستی که چند جوان با او داشتند را ببینید.
داور ایرانی مجله فرانس فوتبال، بنزما و کورتوا را شایسته دریافت 2 جایزه مهم این مراسم انتخاب کرده بود.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با انتقاد از اظهارات رئیس‌جمهور سابق گفت: در زمان دولت روحانی عملا طرح‌های عمرانی تعطیل بود و هیچ کار خاصی در این زمینه انجام نمی‌شد.
رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی روایات منتشر شده از معاون اول دولت روحانی درباره تصمیمات اقتصادی در دولت قبل را تایید کرد و گفت: نظراتم خیلی با نقطه نظرات آقای جهانگیری نزدیک است و با ایشان هم عقیده هستم.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: حضور رئیس جمهور در کنار مردم بسیار قابل توجه است، این در حالی است که رئیس‌جمهور سابق حاضر نبود از کاخ سعدآباد بیرون بیاید.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: گفت: ماه‌ها از ابلاغ قانون جمعیت و خانواده گذشته است، ولی جلسات آن کماکان به طور منظم برگزار نمی‌شود!
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۵۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
واشنگتن تسهیل محدودیتهایی که برای شرکت آمریکایی شورون در خصوص همکاری نفتی در کشور تحت تحریم ونزوئلا تعیین کرده بود را آغاز کرد.
جلال رشیدی‌کوچی گفت: این که ما بگویم برجام ما با برجام روحانی فرق می‌کند، خیر، فرقی ندارد. آن‌چه که من خواندم چارچوبش همان است. ایراداتی که ما می‌گرفتیم، وجود دارد. خود وزیرخارجه اعلام کرد که ما در چارچوب برجام مذاکره می‌کنیم. به نظر می‌رسد که باید حقایق گفته شود.
نقدعلی گفت: هم کمیسیون اصل نود و هم صحن علنی مصادیق متعددی را از ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ها و تخلفات آقای روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند و بنده این مطلب را حضوری به آقای اژه‌ای گوشزد کردم و ایشان هم قول مساعد برای پیگیری دادند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توانست با برگرداندن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی قدرت دیپلمات‌ها را برای مذاکره بازتر کند و امروز بخشی از توانمندی ما در میز مذاکره حاصل طرح مصوب مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ